Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Miramar Zoological Garden
ikbenkevin
Datum: Dinsdag, 11 Jan 2011, 20:01 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 3

Kassa Medewerker

Hallo iedereen en welkom bij de allereerste update van Miramar Zoological Garden!

Het verhaal:
In 1987 was ik een beetje rond aan het lopen vlakbij Florida. Maar toen zag ik een erg groot stuk grond. Jammer genoeg was het al verkocht en wouden ze er een parkeerplaats van maken. Ik vond dat het zonde was om van zo'n mooi stuk grond een een parkeerplaats te maken, dus rende ik naar de eigenaar en deed een hoger bod te geven dan de eigenaar, dus kreeg ik de grond. Maar nu was ik blut, dus kon er niks met de grond gebeuren, dus ging ik sparen. Nu in 2011 konden we gaan starten met bouwen, maar toen bleek dat het hele terrein helemaal was overwoekerd. Dus nu moest ik weer grasmaaiers huren. Dit bleek erg duur te zijn, dus had ik weer erg weinig geld, ik had net genoeg voor de ingang
Maar genoeg gepraat, laten we kijken naar de pics.

ingang:

Reactie's en vragen, kritiek zijn natuurlijk altijd welkom
Kevin

Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
BerichtHallo iedereen en welkom bij de allereerste update van Miramar Zoological Garden!

Het verhaal:
In 1987 was ik een beetje rond aan het lopen vlakbij Florida. Maar toen zag ik een erg groot stuk grond. Jammer genoeg was het al verkocht en wouden ze er een parkeerplaats van maken. Ik vond dat het zonde was om van zo'n mooi stuk grond een een parkeerplaats te maken, dus rende ik naar de eigenaar en deed een hoger bod te geven dan de eigenaar, dus kreeg ik de grond. Maar nu was ik blut, dus kon er niks met de grond gebeuren, dus ging ik sparen. Nu in 2011 konden we gaan starten met bouwen, maar toen bleek dat het hele terrein helemaal was overwoekerd. Dus nu moest ik weer grasmaaiers huren. Dit bleek erg duur te zijn, dus had ik weer erg weinig geld, ik had net genoeg voor de ingang
Maar genoeg gepraat, laten we kijken naar de pics.

ingang:

Reactie's en vragen, kritiek zijn natuurlijk altijd welkom
Kevin

Bericht getypt door - ikbenkevin
Toegevoegd op 11 Jan 2011 om 20:01
Astrid
Datum: Dinsdag, 11 Jan 2011, 20:18 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

Parkeerhulp

Mooi ingang, lekker veel ruimte om een heeeeleboel bezoekers rond te kunnen laten lopen. ;)
Maar hoe komen je foto's aan dat mysterieuze tintje? Heb je een download dat 't zo maakt of bewerk je ze achteraf? 't Ziet er als afwisseling leuk uit in elk geval. :)

-Jardín Zoológico Centelles-
-Samsonvale Zoo-
-Trade Center-
BerichtMooi ingang, lekker veel ruimte om een heeeeleboel bezoekers rond te kunnen laten lopen. ;)
Maar hoe komen je foto's aan dat mysterieuze tintje? Heb je een download dat 't zo maakt of bewerk je ze achteraf? 't Ziet er als afwisseling leuk uit in elk geval. :)

Bericht getypt door - Astrid
Toegevoegd op 11 Jan 2011 om 20:18
tigerman
Datum: Dinsdag, 11 Jan 2011, 20:26 | Bericht # 3   
tigerman 
ZTSF Gegevens

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Curator

Hij veranderd de screens met (ik denk) Paint.NET, gratis downloadbaar, net zoals Rolo het de laatste tijd doet...

Mooie zoo trouwens, en dat effect vind ik wel iets hebben, echt mooi gedaan! Alleen zou ik misschien iets meer beplanting doen, vooral bomen...

Banner+Avatar made by McCamel
BerichtHij veranderd de screens met (ik denk) Paint.NET, gratis downloadbaar, net zoals Rolo het de laatste tijd doet...

Mooie zoo trouwens, en dat effect vind ik wel iets hebben, echt mooi gedaan! Alleen zou ik misschien iets meer beplanting doen, vooral bomen...

Bericht getypt door - tigerman
Toegevoegd op 11 Jan 2011 om 20:26
ikbenkevin
Datum: Dinsdag, 11 Jan 2011, 20:31 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

ik gebruik paint.net (gratis te downloaden) ik zal je een paar pics laten zien

voor

Soften portrait

na

Kevin

Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.

Bericht veranderd door: ikbenkevin - Dinsdag, 11 Jan 2011, 20:33
Berichtik gebruik paint.net (gratis te downloaden) ik zal je een paar pics laten zien

voor

Soften portrait

na

Kevin

Bericht getypt door - ikbenkevin
Toegevoegd op 11 Jan 2011 om 20:31
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz