ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik vind het heel mooi maar een suggestie ik zou wel een paar stukjes binnen willen zien bijv. bij de maki's een binnenverblijf zodat je ze daar ook kan zien dat vind ik altijd wel mooi, maar je moet het zelf weten het is jou dierentuin!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
ik heb goed moeten zoeken maar ik heb een paar kritiek puntjes gevonden bij het maki verblijf loopt het hout van het binnenverblijf iets te ver door, en ook nog schuin naar beneden, ik zou daar een hoog hek neerzetten het liefst iets diks, zoals de stenen muren van het AD-Forum
wat meer variatie in je hekken soort zou net wat meer sfeer geven en dat geld ook voor de binnenverblijfen
en je daken wat meer varieren (schuin laten lopen, stukje omhoog, enz....) maar dat is eigelijk een beetje onzin en verder vind ik je zoo een hartstikke leuk begin, ik hoop binnenkort wat meer te zien!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Caspar, dat hek dat doorloopt vind ik juist wel mooi En variatie in hekken zou het idd misschien wat mooier maken, ook al vind ik het nu al mooi genoeg... Maar al bij al vind ik het supermooi, heel erg goed gebruik van planten, hekken, en dieren! Tip: Probeer de zoo-wall een beetje te verstoppen, die is echt lelijk... Banner+Avatar made by McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 696 Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
Zoals Tigerman al zei: meer variatie in je hekken. Ik zou bijvoorbeeld de bakstenenmuren van Sophie gebruiken dan die houten muren. (ook van Sophie) Voor de rest komt het wel op gang en ik zou graag meer zien.