Ziet er super goed uit, maar... Ik vind dat je de rotsen niet bij de pinguins had moeten plaatsen. Nu zie je echt soort van tropische rotsen bij een toendra verblijf, dus misschien niet geheel toepasselijk. Verder vind ik het wel cool gedaan, dus ga zo door.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Hmm tips en reactie's
Laten we beginnen met je eerste update die vond ik super leuk, daarna vond ik eingelijk dat je steets minder leuke en mooie dingen liet zien.
Over je laatste update probeer iets te spelen met verblijven ga niet voor een standaard 4kant hok maar gooi er eens wat circel in ofzo geen idee maar maak de verblijven niet zo 4kant oke.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 7 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
okke dankje voor de tip
Added (27 Feb 2011, 21:01) --------------------------------------------- oke dit is mijn volgende update het verblijf van de giraffen en de zebra's:
Added (28 Feb 2011, 20:43) --------------------------------------------- met als deze tips en ideeën van dit park ben ik bezig met een nieuwe. met dit park kon ik weten of mijn ideeën wel goed genoeg waren en ik ga ze gebruiken in mijn nieuwe park er zijn 2 dingen die in dit park zijn die ik ook ga gebruiken in mijn volgende park: dierenpark fantasia dat zijn: 1. het tijgerverblijf 2. het giraffen & zebra verblijf wel verbetert en ietsje anders natuurlijk natuurlijk ga ik verder met dit park daarom wil ik graag ook jullie meningen over dit park (en natuurlijk mijn volgende ;p) dus tips en reacties zijn altijd welkom ik denk dat dat de 1e update van dierenpark fantasia heel snel komt :D:D
Datum: Donderdag, 03 Maa 2011, 12:17 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 124 Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
haha ja inderdaad, maar ik moet zeggen dat ik ondanks dat je savanne errug mooi vind, die rotsen maken het helemaal af! Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.