ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 7 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
heee! ik ben net nieuw hier en laat daarom een voorproefje van mijn nieuwe dierentuin zien. tips en leuke reacties zijn altijd welkom. dit is dierentuin wonderen:
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 7 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
SUPER BEDANKT!!
Added (26 Feb 2011, 18:39) --------------------------------------------- dit zijn weer nieuwe foto's:
het tijgerverblijf
de siberische tijger:
Added (26 Feb 2011, 20:01) --------------------------------------------- weer een paar foto's de siberische tijgers hebben jongen gekregen!! hier een foto van:
verder heb ik een vogelkooi gebouwd:
neushoornvogel:
Added (26 Feb 2011, 22:35) --------------------------------------------- dit zijn de volgende foto's
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Geweldige dierentuin met mooie dieren en leuke verblijven. Zeker dat glas in het begin en het kinderboerderij, dat is mijn favoriet. Geweldige dieren die mustangs en de geiten. Geweldig!! Ga zo door enb groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Mooi verblijf! Het lijkt wel een beetje op mijn pinguïnverblijf dat ik binnekort ga showen . Misschien had je wel een andere ondergrond uit kunnen kiezen, bijvoorbeeld kust. Dat ziet er wat realistischer uit . Mag ik vragen bij wie je inspiratie opdoet? Jortje Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel