De apen waren een beetje... camera schuw.. Na een paar minuten was ik het rondrennen met me camera scherm zat. Er zitten eehm ringstaartmaki's, gorilla's en kuifgibbons ofzo in. Bestaan die? kuifgibbons? En wat heuvels betreft; jah daar moet ik aan werken.. Ik heb iets tegen heuvels
Voor ik begin met bouwen in een zoo maak ik eerst het heeeele terrein vlak :P Maar ik zou het later in verblijven wat meer moeten doen
daar zit wel wat in
En wat beplanting betreft; ik had nog maar weinig gedownload en wil ook niet dat het te eentonig wordt. Maar ik heb zostraks wat meer gedownload dus kan wat gaan varriëren.
Super bedankt voor je reacties!
Ik weet nog niet zeker of ik verder ga met deze zoo of gewoon in het diepe spring met een ZTOA zoo.. Dan heb je iets meer een doel dan gewoon in het wilde weg bouwen 
Added (12 Maa 2011, 20:40)
---------------------------------------------
Omdat ik nog geen GO! heb voor mijn ZTAO heb ik nog maar even wat geknutselt met deze zoo. Er zijn wat heuveltjes (maar alleen in de hokken, wiebelige paadjes kan deze meid niet tegen!) Het rif is wat verlevendigd en ik ben redelijk trots op mijn diepzeebodem basin. Ik wilde de omgeving zo donker mogelijk maken zodat de dieren beter uit konden komen.
Als vanzelfsprekend meer foto's op de picasa maar hier ook even een tipje van de sluier;
Aap doet.. Aapig
Gorilla
Vededigen het "fort"
Een stuk vrolijker al
Hij kijkt wat sip maar de zon scheen in zijn ogen.
Helaas willen de "foto's" van mijn zeebodem niet uploaden. Wellicht later!
Wel alvast de ingang!
Dit wat het weer...
Mocht ik binnenkort horen dat ik met ZTAO aan de slag kan laat ik deze dierentuin wellicht een beetje zijn gang gaan.. Aan de andere kant; je eerste dierentuin vergeet je nooit!