Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Frogtastic
Rigje
Datum: Zaterdag, 12 Maa 2011, 12:17 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Horeca Medewerker

Hallo allemaal!

Ik ben pas sinds gister lid van jullie site en ben met mijn eerste dierentuin begonnen. Hier ben ik een beetje mee aan het stoeien om te kijken of ik goed genoeg ben om uiteindelijk aan ZTOA mee te kunnen doen. Ik laad mijn foto's op picasa en zal de link plaatsen. Hier vast een voorproefje;

Frogtastic is een fanstastische stadsdierentuin. Hoewel het de grondoppervlakte inmens is zijn stamp je een dierentuin natuurlijk niet in een nacht uit de grond. Op dit moment telt de dierentuin vijf verblijven. Je hebt de apen, bevers, rifdieren, schildpad en ten slotte een mooie savanne met giraffen, olifanten, zebra's en gazelle's. Frogtastic heet Frogtastic omdat je bij deze dierentuin middels verhoogde paden van het ene verblijf in het andere hopt en dan omringt bent door het verblijf. Dit is misschien niet heel mens vriendelijk omdat het een hoop lange paden zijn. Maar ook op deze paden kun je over de verblijven uitkijken, zelfs door verderkijkers!

Graag leuke reacties en eventueel suggesties. Veel keuzes zijn weloverwogen dus of de suggesties ter harte worden genomen is natuurlijk een tweede.

Nog een paar foto's;

De oude vertrouwde ingang

Een warm (groen) welkom
[img]http://lh4.googleusercontent.com/_gCTkTPI93po/TXtOlRD_QRI/AAAAAAAAABM/62yngZDvjVM/Overzicht%20eetplein.jpg[/img]
Die bezoekers hebben ALTIJD honger! Grr afbeelding doet et niet. Dan zelf maar even naar Picasa, link vind je onderaan dit bericht!

De savanne

Naar het apenverblijf

Apenverblijf

Van de apen naar de bevers

Het lekkere stel

Eindje zwemmen

En als je wil weten wat er in de voilière zit....
Dan ben je van harte uitgenodigd op het hele album op Picasa..
http://picasaweb.google.com/1037777....ectlink

Tot comments!

Voor ZOOtopia foto's kun je naar; http://picasaweb.google.com/103777798467989928422/Zootopia1#
BerichtHallo allemaal!

Ik ben pas sinds gister lid van jullie site en ben met mijn eerste dierentuin begonnen. Hier ben ik een beetje mee aan het stoeien om te kijken of ik goed genoeg ben om uiteindelijk aan ZTOA mee te kunnen doen. Ik laad mijn foto's op picasa en zal de link plaatsen. Hier vast een voorproefje;

Frogtastic is een fanstastische stadsdierentuin. Hoewel het de grondoppervlakte inmens is zijn stamp je een dierentuin natuurlijk niet in een nacht uit de grond. Op dit moment telt de dierentuin vijf verblijven. Je hebt de apen, bevers, rifdieren, schildpad en ten slotte een mooie savanne met giraffen, olifanten, zebra's en gazelle's. Frogtastic heet Frogtastic omdat je bij deze dierentuin middels verhoogde paden van het ene verblijf in het andere hopt en dan omringt bent door het verblijf. Dit is misschien niet heel mens vriendelijk omdat het een hoop lange paden zijn. Maar ook op deze paden kun je over de verblijven uitkijken, zelfs door verderkijkers!

Graag leuke reacties en eventueel suggesties. Veel keuzes zijn weloverwogen dus of de suggesties ter harte worden genomen is natuurlijk een tweede.

Nog een paar foto's;

De oude vertrouwde ingang

Een warm (groen) welkom
[img]http://lh4.googleusercontent.com/_gCTkTPI93po/TXtOlRD_QRI/AAAAAAAAABM/62yngZDvjVM/Overzicht%20eetplein.jpg[/img]
Die bezoekers hebben ALTIJD honger! Grr afbeelding doet et niet. Dan zelf maar even naar Picasa, link vind je onderaan dit bericht!

De savanne

Naar het apenverblijf

Apenverblijf

Van de apen naar de bevers

Het lekkere stel

Eindje zwemmen

En als je wil weten wat er in de voilière zit....
Dan ben je van harte uitgenodigd op het hele album op Picasa..
http://picasaweb.google.com/1037777....ectlink

Tot comments!

Bericht getypt door - Rigje
Toegevoegd op 12 Maa 2011 om 12:17
Terdo
Datum: Zaterdag, 12 Maa 2011, 17:14 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 7

Curator

Ziet er leuk uit voor je eerste zoo die je showt ;)
Ik heb nog wel een paar tips, misschien kun je je verblijven wat meer beplanten bijv je bassin. Dan ziet het er wat levendiger uit.
Ook kun je kleine heuveltjes heuvels in je verblijven doen

En een foto van de apen zelf, ik zie niet welke soort erin zit :p

Maar zeker niet slecht voor een eerste zoo!

Always look on the bright side of life!
BerichtZiet er leuk uit voor je eerste zoo die je showt ;)
Ik heb nog wel een paar tips, misschien kun je je verblijven wat meer beplanten bijv je bassin. Dan ziet het er wat levendiger uit.
Ook kun je kleine heuveltjes heuvels in je verblijven doen

En een foto van de apen zelf, ik zie niet welke soort erin zit :p

Maar zeker niet slecht voor een eerste zoo!

Bericht getypt door - Terdo
Toegevoegd op 12 Maa 2011 om 17:14
Rigje
Datum: Zaterdag, 12 Maa 2011, 20:40 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

De apen waren een beetje... camera schuw.. Na een paar minuten was ik het rondrennen met me camera scherm zat. Er zitten eehm ringstaartmaki's, gorilla's en kuifgibbons ofzo in. Bestaan die? kuifgibbons?

En wat heuvels betreft; jah daar moet ik aan werken.. Ik heb iets tegen heuvels :( Voor ik begin met bouwen in een zoo maak ik eerst het heeeele terrein vlak :P Maar ik zou het later in verblijven wat meer moeten doen :) daar zit wel wat in :D

En wat beplanting betreft; ik had nog maar weinig gedownload en wil ook niet dat het te eentonig wordt. Maar ik heb zostraks wat meer gedownload dus kan wat gaan varriëren.

Super bedankt voor je reacties!

Ik weet nog niet zeker of ik verder ga met deze zoo of gewoon in het diepe spring met een ZTOA zoo.. Dan heb je iets meer een doel dan gewoon in het wilde weg bouwen ;)

Added (12 Maa 2011, 20:40)
---------------------------------------------
Omdat ik nog geen GO! heb voor mijn ZTAO heb ik nog maar even wat geknutselt met deze zoo. Er zijn wat heuveltjes (maar alleen in de hokken, wiebelige paadjes kan deze meid niet tegen!) Het rif is wat verlevendigd en ik ben redelijk trots op mijn diepzeebodem basin. Ik wilde de omgeving zo donker mogelijk maken zodat de dieren beter uit konden komen.

Als vanzelfsprekend meer foto's op de picasa maar hier ook even een tipje van de sluier;

Aap doet.. Aapig

Gorilla

Vededigen het "fort"

Een stuk vrolijker al

Hij kijkt wat sip maar de zon scheen in zijn ogen.

Helaas willen de "foto's" van mijn zeebodem niet uploaden. Wellicht later!

Wel alvast de ingang!

Dit wat het weer...

Mocht ik binnenkort horen dat ik met ZTAO aan de slag kan laat ik deze dierentuin wellicht een beetje zijn gang gaan.. Aan de andere kant; je eerste dierentuin vergeet je nooit!

Voor ZOOtopia foto's kun je naar; http://picasaweb.google.com/103777798467989928422/Zootopia1#
BerichtDe apen waren een beetje... camera schuw.. Na een paar minuten was ik het rondrennen met me camera scherm zat. Er zitten eehm ringstaartmaki's, gorilla's en kuifgibbons ofzo in. Bestaan die? kuifgibbons?

En wat heuvels betreft; jah daar moet ik aan werken.. Ik heb iets tegen heuvels :( Voor ik begin met bouwen in een zoo maak ik eerst het heeeele terrein vlak :P Maar ik zou het later in verblijven wat meer moeten doen :) daar zit wel wat in :D

En wat beplanting betreft; ik had nog maar weinig gedownload en wil ook niet dat het te eentonig wordt. Maar ik heb zostraks wat meer gedownload dus kan wat gaan varriëren.

Super bedankt voor je reacties!

Ik weet nog niet zeker of ik verder ga met deze zoo of gewoon in het diepe spring met een ZTOA zoo.. Dan heb je iets meer een doel dan gewoon in het wilde weg bouwen ;)

Added (12 Maa 2011, 20:40)
---------------------------------------------
Omdat ik nog geen GO! heb voor mijn ZTAO heb ik nog maar even wat geknutselt met deze zoo. Er zijn wat heuveltjes (maar alleen in de hokken, wiebelige paadjes kan deze meid niet tegen!) Het rif is wat verlevendigd en ik ben redelijk trots op mijn diepzeebodem basin. Ik wilde de omgeving zo donker mogelijk maken zodat de dieren beter uit konden komen.

Als vanzelfsprekend meer foto's op de picasa maar hier ook even een tipje van de sluier;

Aap doet.. Aapig

Gorilla

Vededigen het "fort"

Een stuk vrolijker al

Hij kijkt wat sip maar de zon scheen in zijn ogen.

Helaas willen de "foto's" van mijn zeebodem niet uploaden. Wellicht later!

Wel alvast de ingang!

Dit wat het weer...

Mocht ik binnenkort horen dat ik met ZTAO aan de slag kan laat ik deze dierentuin wellicht een beetje zijn gang gaan.. Aan de andere kant; je eerste dierentuin vergeet je nooit!

Bericht getypt door - Rigje
Toegevoegd op 12 Maa 2011 om 20:40
catfreako
Datum: Zaterdag, 12 Maa 2011, 20:55 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

zeker doen, lid worden van de ZTAO.
verder een hele mooie zoo, vooral de savanne is heel goed voor een eerste zoo.

Berichtzeker doen, lid worden van de ZTAO.
verder een hele mooie zoo, vooral de savanne is heel goed voor een eerste zoo.

Bericht getypt door - catfreako
Toegevoegd op 12 Maa 2011 om 20:55
NielsG
Datum: Vrijdag, 25 Maa 2011, 17:40 | Bericht # 5   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Ik vind de ingang heel erg gezellig alleen mijn mening is dat je wat meer beplanting naast de paden. Maar dat is mijn mening.

BerichtIk vind de ingang heel erg gezellig alleen mijn mening is dat je wat meer beplanting naast de paden. Maar dat is mijn mening.

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 25 Maa 2011 om 17:40
ZooHyena
Datum: Dinsdag, 29 Maa 2011, 14:17 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Stagiaire

Leuke zoo, vooral als het je eerste is! Maar wat sterk aan te raden is, is meer beplanting in de land verblijven. Zoals grondbedekkende planten en grassen.
http://sites.google.com/site/rubensophiedesigns/Downloads/Oblivion daar kan je wat meer beplanting downloads vinden. ;)

ZooHyena;)

BerichtLeuke zoo, vooral als het je eerste is! Maar wat sterk aan te raden is, is meer beplanting in de land verblijven. Zoals grondbedekkende planten en grassen.
http://sites.google.com/site/rubensophiedesigns/Downloads/Oblivion daar kan je wat meer beplanting downloads vinden. ;)

ZooHyena;)

Bericht getypt door - ZooHyena
Toegevoegd op 29 Maa 2011 om 14:17
Mastertijger
Datum: Dinsdag, 29 Maa 2011, 14:49 | Bericht # 7   
Mastertijger 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

Leuke zoo Alleen 1tip haal bij de bassin de palen van het verhoogt pad weg zoo krijgen de dieren in het bassin ook meteen meer ruimte om te zwemmen.
BerichtLeuke zoo Alleen 1tip haal bij de bassin de palen van het verhoogt pad weg zoo krijgen de dieren in het bassin ook meteen meer ruimte om te zwemmen.

Bericht getypt door - Mastertijger
Toegevoegd op 29 Maa 2011 om 14:49
Rimba
Datum: Vrijdag, 12 Aug 2011, 14:37 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

Ik vind hem ook mooi maar bij de bassins die palen weg zoals @ Mastertijger, al zij.
:D

Ik hou van dieren en heb zt2
BerichtIk vind hem ook mooi maar bij de bassins die palen weg zoals @ Mastertijger, al zij.
:D

Bericht getypt door - Rimba
Toegevoegd op 12 Aug 2011 om 14:37
ramato
Datum: Zaterdag, 20 Aug 2011, 00:05 | Bericht # 9   
ramato 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

mooi gemaakt ^_^
Berichtmooi gemaakt ^_^

Bericht getypt door - ramato
Toegevoegd op 20 Aug 2011 om 00:05
JanaaX
Datum: Zondag, 21 Aug 2011, 09:34 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens

Stagiaire

Leuk gedaan en goed werk voor'n eerste zoo.. door het gebruik van zoveel glazen hekken heb je een mooie inkijk in de verblijven, altijd handig. Enkel de beplanting zoals al eerder vermeld ^^.

Our perfect companions never have fewer than four feet
BerichtLeuk gedaan en goed werk voor'n eerste zoo.. door het gebruik van zoveel glazen hekken heb je een mooie inkijk in de verblijven, altijd handig. Enkel de beplanting zoals al eerder vermeld ^^.

Bericht getypt door - JanaaX
Toegevoegd op 21 Aug 2011 om 09:34
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search:

Hosted by uCoz