Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Pandadroom
Rigje
Datum: Dinsdag, 12 Apr 2011, 15:42 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Horeca Medewerker

Hallo,

Voor de olympische wereldspelen heb ik een zoo gemaakt. Helaas hebben we met ons werelddeel (azie) besloten een andere zoo in te sturen. Omdat ik mijn zoo ook wel mooi gelukt vond wilde ik hem toch hier ook nog even showen. Kijken of er nog leuke tips of trucs kunnen worden gegeven.

Voor je de ZOO bekijkt moet ik wel aangeven dat opmerkingen als "de hokken zijn te vierkant" niet echt zullen helpen. Omdat het om een designzoo gaat en niet direct een leefbare zoo heb ik bewust voor strakke lijnen gekozen.

Overzicht van de zoo

Over de avonturenbrug beland je midden tussen de floridapanters

De perzwalskipaardjes hebben een prive watervalletje op een mooi stukje weide

Bij de mehkong meervallen kun je zowel onder water duiken als bovenlangs lopen.

Het hebben van een privesavanne heeft zo zijn voordelen; Rockstarpindaautomaat!

Daar gaat elke olifant van huppelen!

De reuzenpanda mocht niet ontbreken met een dergelijk overzichtsfoto

En deze kom je liever niet in het wild tegen! twee lammergieren in een mooie volliere

Rechtsonder is nog een speciaal wandelpad waar je nog even over al het moois dat je op je bedreigdedierentrip hebt gezien kunt overdenken. Wandelend tussen de vijfers met eensjes en karpers sluit je je dag op je gemak af!

Voor ZOOtopia foto's kun je naar; http://picasaweb.google.com/103777798467989928422/Zootopia1#
BerichtHallo,

Voor de olympische wereldspelen heb ik een zoo gemaakt. Helaas hebben we met ons werelddeel (azie) besloten een andere zoo in te sturen. Omdat ik mijn zoo ook wel mooi gelukt vond wilde ik hem toch hier ook nog even showen. Kijken of er nog leuke tips of trucs kunnen worden gegeven.

Voor je de ZOO bekijkt moet ik wel aangeven dat opmerkingen als "de hokken zijn te vierkant" niet echt zullen helpen. Omdat het om een designzoo gaat en niet direct een leefbare zoo heb ik bewust voor strakke lijnen gekozen.

Overzicht van de zoo

Over de avonturenbrug beland je midden tussen de floridapanters

De perzwalskipaardjes hebben een prive watervalletje op een mooi stukje weide

Bij de mehkong meervallen kun je zowel onder water duiken als bovenlangs lopen.

Het hebben van een privesavanne heeft zo zijn voordelen; Rockstarpindaautomaat!

Daar gaat elke olifant van huppelen!

De reuzenpanda mocht niet ontbreken met een dergelijk overzichtsfoto

En deze kom je liever niet in het wild tegen! twee lammergieren in een mooie volliere

Rechtsonder is nog een speciaal wandelpad waar je nog even over al het moois dat je op je bedreigdedierentrip hebt gezien kunt overdenken. Wandelend tussen de vijfers met eensjes en karpers sluit je je dag op je gemak af!

Bericht getypt door - Rigje
Toegevoegd op 12 Apr 2011 om 15:42
Laraatje2008
Datum: Dinsdag, 12 Apr 2011, 15:55 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Mooi gemaakt met die panda in het midden. Daar heb je wel wat werk mee gehad. En ook de andere dieren zien er goed uit en hebben mooie hokken. Nee, helemaal niet vierkant, juist goed begroeid met groen en bomen, alleen de savanne wat minder, daar had wel een boompje mogen staan. Maar verder goed gedaan en groetjes van Laraatje B)

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtMooi gemaakt met die panda in het midden. Daar heb je wel wat werk mee gehad. En ook de andere dieren zien er goed uit en hebben mooie hokken. Nee, helemaal niet vierkant, juist goed begroeid met groen en bomen, alleen de savanne wat minder, daar had wel een boompje mogen staan. Maar verder goed gedaan en groetjes van Laraatje B)

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 12 Apr 2011 om 15:55
Rigje
Datum: Dinsdag, 12 Apr 2011, 15:57 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Ik heb sinds gister de bomenpant hack. Nu zou ik er idd meer bomen neer kunnen zetten. Maar helaas kon dat niet echt toen alle bomen bij mij het terrein nog vlak maaktne. Werd het lelijk van. Bedankt voor de tip in ieder geval! heb de savanne in mijn ZTAO hier ook al op aangepast!

Voor ZOOtopia foto's kun je naar; http://picasaweb.google.com/103777798467989928422/Zootopia1#
BerichtIk heb sinds gister de bomenpant hack. Nu zou ik er idd meer bomen neer kunnen zetten. Maar helaas kon dat niet echt toen alle bomen bij mij het terrein nog vlak maaktne. Werd het lelijk van. Bedankt voor de tip in ieder geval! heb de savanne in mijn ZTAO hier ook al op aangepast!

Bericht getypt door - Rigje
Toegevoegd op 12 Apr 2011 om 15:57
ZebraZappo
Datum: Woensdag, 13 Apr 2011, 14:14 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

mooi hoor rigje die voillere is echt heel gaaf :D ook die waterval bij de olifanten is mooi. het leuke aan dat prezwalski paarden verblijf vind ik dat je echt zo'n boerderij gevoel hebt gekreërd heb.

groetjes Zebrazappo

Hipsters 4ever
Berichtmooi hoor rigje die voillere is echt heel gaaf :D ook die waterval bij de olifanten is mooi. het leuke aan dat prezwalski paarden verblijf vind ik dat je echt zo'n boerderij gevoel hebt gekreërd heb.

groetjes Zebrazappo

Bericht getypt door - ZebraZappo
Toegevoegd op 13 Apr 2011 om 14:14
HighVoltage
Datum: Vrijdag, 15 Apr 2011, 16:15 | Bericht # 5   
HighVoltage 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Stagiaire

mooi park hoor.
vind de opzet toch mooi hoor, en dta komt ook vooral omdat de verblijven er goed uit zien, niet teveel lege vlakken, maar mooie begroeing erin.
Berichtmooi park hoor.
vind de opzet toch mooi hoor, en dta komt ook vooral omdat de verblijven er goed uit zien, niet teveel lege vlakken, maar mooie begroeing erin.

Bericht getypt door - HighVoltage
Toegevoegd op 15 Apr 2011 om 16:15
NielsG
Datum: Zaterdag, 16 Apr 2011, 07:25 | Bericht # 6   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Ik vind dat je goede beplanting hebt en ook leuk met die panda. Door die beplanting vond ik je verblijven helemaal niet zo vierkant :D

BerichtIk vind dat je goede beplanting hebt en ook leuk met die panda. Door die beplanting vond ik je verblijven helemaal niet zo vierkant :D

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 16 Apr 2011 om 07:25
ZooHyena
Datum: Zondag, 17 Apr 2011, 10:27 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens

Stagiaire

Erg mooi gemaakt, vooral het Florida panter-verblijf en het mehkong meervallen verblijf zijn knap gemaakt. Het mooiste vind ik nog de panda in het midden die je met paden hebt gemaakt, klasse! :D

BerichtErg mooi gemaakt, vooral het Florida panter-verblijf en het mehkong meervallen verblijf zijn knap gemaakt. Het mooiste vind ik nog de panda in het midden die je met paden hebt gemaakt, klasse! :D

Bericht getypt door - ZooHyena
Toegevoegd op 17 Apr 2011 om 10:27
velociraptor
Datum: Zondag, 17 Apr 2011, 18:00 | Bericht # 8   
velociraptor 
ZTSF Gegevens

Stagiaire

prachtig! superleuk idee

fast faster fastst
Berichtprachtig! superleuk idee

Bericht getypt door - velociraptor
Toegevoegd op 17 Apr 2011 om 18:00
Lucoshi
Datum: Maandag, 18 Apr 2011, 07:37 | Bericht # 9   
Lucoshi  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

Horeca Medewerker

Super mooi, alleen jammer dat het een typisch zt2 dierentuin is (niet realistisch). NIet om je af te kraken hoor, maar dat vind ik jammer, voor de rest is hij wel echt super!!
BerichtSuper mooi, alleen jammer dat het een typisch zt2 dierentuin is (niet realistisch). NIet om je af te kraken hoor, maar dat vind ik jammer, voor de rest is hij wel echt super!!

Bericht getypt door - Lucoshi
Toegevoegd op 18 Apr 2011 om 07:37
ruben
Datum: Maandag, 25 Apr 2011, 10:31 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

ik vind die 'kunstwerkjes' die je gemaakt hebt met je paden SUPER
verzin je dat gewoon ter plaatse ? ik zou wel dagen nodig hebben zoiets uit te tekenen
Berichtik vind die 'kunstwerkjes' die je gemaakt hebt met je paden SUPER
verzin je dat gewoon ter plaatse ? ik zou wel dagen nodig hebben zoiets uit te tekenen

Bericht getypt door - ruben
Toegevoegd op 25 Apr 2011 om 10:31
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search:

Hosted by uCoz