ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ velociraptor, Als je in veel dierentuinen kijkt zie je vaak wel een dennenboom staan, let er maar eens op . Maar even ontopic, je verblijven zijn leuk, ik hou van je manenwolven verblijf. Mooi beplant, jij houdt geloof ik van standbeelden . Je beplanting naast het pad is wel een beetje veel van uit de bezoekersmode maar van het overzicht lijkt het minder. Ik vind de nieuwe stal van de Kangoeroe's en de Emoe's leuk. Ik zou graag nog wel een plattegrond zien . Groetjes Niels
Bericht veranderd door: NielsGuchelaar - Dinsdag, 21 Jun 2011, 18:51
Datum: Woensdag, 22 Jun 2011, 21:53 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Hier is de plattegrond:
Ik begin trouwens aan een nieuwe zoo! Dit komt omdat mijn spel heel de tijd begon vast te lopen. Dus stel ik jullie voor...
Jonas' City Zoo ~ Athene Deze zoo zal bekend staan voor zijn prachtige voliëres met de mooiste vogels ter wereld! De eerste update komt binnenkort....
Added (22 Jun 2011, 21:52) --------------------------------------------- Dit is de update!!!
Update 1
Heyy, dit is de eerste update van mijn volgende zoo, namelijk: Jonas' City Zoo ~~ Athene
Het eerste wat ik jullie laat zien is de ingang en de eerste 2 voliëres.
De ingang.
We gaan verder...
Nu gaan we naar links...
En we komen aan de voliëres!!
Met daarin de rode ibis en de zonneral!
En nog even vanuit de lucht
Hopelijk vond je het mooi, geef maar reacties en tips!!
Added (22 Jun 2011, 21:53) --------------------------------------------- Srry, ik zie net op de laatste foto dat er een aantal planten inzitten die er niet horen, dat wordt tegen volgende keer veranderd!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 52 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Mooi gedaan! Met lekker hoge beplanting bij de neushoornvogels en kroonduiven, en ook een mooi wild vijvertje bij de ibissen en zonnerallen. Verder heb ik nog een vraagje: Ga je ook nog andere dieren doen dan alleen vogels? Anders word het op en duur een beetje saai. Verder heel leuk gemaakt! groetjes Quinten
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
leuk al die volieres maar een beetje veel beplanting en nog een tip bij de kroonduiven zou ik maar wat minder bamboe doen kroonduiven kwamen volgens mij of uit Afrika of uit Zuid-Amerika en het is ook een beetje te veel beplanting maar verder vind ik het een leuke dierentuin een walvis..........wat is daar nou aan!!! nou.......veel :)