ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Ik vind alleen giraffen juist wel een leuk idee! Ik heb wel een tip: zet je smiley's uit als je de foto's maakt, dat geeft een onnatuurlijk gevoel Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 29 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik vind dat je het verblijf een beetje krap hep gemaakt door er zoveel bomen en rotsen in te zetten want giraffe ontwijken zoveel mogelijk water(giraffen zwemen niet) ge gaan er aleen heen om te drinken Je mag me ook gewoon Marcel noemen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@Marcelboy Grappig! Ik vond het ook al dus ik had de rotsen meteen verminderd toen ik die screen zag! dat water valt wel mee, het is niet veel en ik heb al veel giraffen erin zien staan. Daan981 Thx! ----------------------- Oud! Kijk verder voor nieuwe zoo! Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
Bericht veranderd door: JowJonas - Zondag, 05 Jun 2011, 14:57
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 29 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Mooie verblijven maar ik vind het alleen een beetje raar dat je een dier uit azie (azieatische olifant) bij afriekaanse dieren doet ( gerenoek en witte neushoorn) maar veder is het een goede en mooie zoo Je mag me ook gewoon Marcel noemen.
0
Verzorger
Zeg e...Naomi heeft enorme dorst, zou je daar niet wat aan kunnen doen
Je hebt echt hele leuke verblijven gemaakt voor iemand die niet zo veel downloads heeft. Dat vind ik leuk om te zien! Wel vind ik dat je soms wat ruimte tussen hekken en paden mag vrijhouden voor beplanting .
Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Datum: Zaterdag, 07 Mei 2011, 14:21 | Bericht # 10
0
Verzorger
Ik bedoel dat je tussen de paden en verblijven nog een hokje met planten moet doen, want nu staan de hekken direct tegen de paden aan en dat geeft een te vol gevoel . Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel