ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Hallo, Ik presenteer jullie de Varsservelder Zoo.
Zoals je in alle dieren tuinen begint is hier de ingang.
Dan kom je bij het kleine pleintje met 1 eetkraampje, 1 drinkraampje en 2 toilettes.
Er staat daar ook een groot familie restaurant.
Als je naar rechts kijkt kom je bij het eerste hok van de kuifgibbons en de Zuidelijke boommiereneters. Hier heeft een Zuidelijke Boommiereneter zijn behoefte gedaan.
Dit is de eerste update van de Varsservelder Zoo De dieren die we hebben zijn: Kuifgibbons 1M 3V Zuidelijke Boommiereneters 1M 1V
Het ziet er leuk uit maar ik heb nog wel wat puntjes
- Ik zou een iets groter eetpleintje maken. Want als je daar als gast zou lopen zou je denken dat je ingesloten staat tussen gebouwen - Wat minder eetbakjes in de verblijven. Je kunt ook een grote bak/plateau neerzetten en als het dan op is komt er wel een zookeeper <-- die moet je dan ff aanstellen. - De sneeuwluipaarden zouden in het echt zo over het hek heen kunnen, dat is een beetje onrealistisch
Nogmaals het zijn maar tips maar het zou het wel realistischer maken Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Leuke zoo, alleen zou ik bij het pleintje wat bomen enz neerzetten. Fleurt het gelijk een beetje op . Ziet er verder wel leuk uit. Het verblijf van de gibbon's en boommiereneters is goed beplant. Misschien kan je het binnenverblijf overdekken. Dit zijn maar tips he . Groetjes Niels
Leuke Zoo, alleen ik zou het eetpleintje wat aanpassen, misschien in een andere stijl kraampjes? op vrolijken met bomen? Zitgelegenheid? De bezoekers moeten het gezellig vinden om er te komen, op dit moment zou ik er niet gaan zitten of iets kopen.
Het eerste verblijf ziet er hardstikke leuk uit. De dieren combineren vind ik altijd leuk om te zien, verder zou ik de sneeuwluipaarden een ander verblijf geven, ik zal dit als bezoeker niet leuk vinden Dat gevaarlijke dieren dicht bij mij in de buurt kunnen komen.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 10 Prijzenkast:
0
Stagiaire
ziet er al best leuk uit zo met je verblijven. vind wel dat je je verblijven mooi indeelt, let alleen dan wel op de kleine details zoals hierboven beschreven staat, zoals het hekje.
Datum: Woensdag, 29 Jun 2011, 16:08 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
De dieren van de Varsservelder Zoo zijn verhuist naar Slangebrug zoo omdat Varsservelder zoo failliet is gegaan.
Later meer
Added (29 Jun 2011, 16:08) --------------------------------------------- Een nieuwe update.
De kuif en Lar gibbons zijn verhuist naar een dierentuin in Duitsland. Ze konden in de Slangeburg zoo niet worden opgevangen. Gelukking konden we in Duitsland een dierentuin vinden waar ze onderdak konden vinden. Ik hoop dat de Duitse dierentuin nog wat foto's stuurt van waar ze leven.
Nu verder met de nieuwe hokken voor de dieren. De ingang van de Slangeburg zoo Het kleine pleintje met bankjes, Knuffelbassin, 2 kleine verblijfjes en 1 WC plus 2 Kraampjes. Dan komt het verblijf met de Sneeuwpanters 2V 1M van De Varsservelder Zoo en 2V van slangeburg zoo. Dus de panters hebben een groep van 5 Sneeuwpantervrouwtje van Slangeburg Zoo Stukje van het hok Gangesgavialen hebben een Redelijk groot verblijf gekregen dat ze moeten delen met 3 Cubaanse krokodillen en 20 Forelbaarzen. De boommiereneters hebben nieuwe vriendjes gekregen in de Slangeburg zoo: Chimpansee's. het is een groep van 5V en 1M 2 chimpansee's Dan mogen de Zuidelijke Boommiereneters er ook bij
De slangeburg zoo staat bekend om hun veel belovende berenkuil hier wat foto's
Dit was een grote update, Tot de volgende keer Groetjes oeriii
Bericht veranderd door: oeriii - Woensdag, 29 Jun 2011, 16:41