ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 7 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Jaa, ik zag het al Ga het eens proberen dankjewel :)
Added (26 Jul 2011, 14:35) --------------------------------------------- Het is hersteldd, je kan de foto's zien ^^ Ben benieuwd wat jullie ervan vinden Dus laat een berichtje achter! Sommige verblijven heb ik nagemaakt, vond ik zo mooi
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 91 Prijzenkast:
2
Oud Crew-lid
Kassa Medewerker
zie dat je ze met webcam of camera maakt
ZONDE is dat dat is echt jammer ik zal uit leggen hoe je het anders kan doen
Pakt de foto camera in zt2 en maakt de fotos op plaatsen waar je ze hebben wil je plakt ze in je foto album op zt2 en er staat dan een teken met een foto boek met een pijl naar buiten daardoor krijg je de plaatjes op internet opslaan in een mapje die je aanmaakt of al had uploaden via foto sites en je bent klaar want is echt jammer
maar ik vind het er voor de rest goed uit zien heb je al eerder dierentuinen online gezet op andere sites:P
0
Vrijwilliger
Dankjewel voor de tip! Zal de andere foto's zo proberen te maken, als ik weer wat verder ben Nee, ik vond ze nooit mooi, als ik naar andere dierentuinen keek dus ben heeel vaak opnieuw begonnen haha dankjewel dat je hem leuk vind :)
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 23 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Ik vind het jammer dat sommige plaatjes zo onduidelijk zijn door licht (van ..lamp/zon/iets anders???) Ik vind je zoo erg leuk en ook realistisch! De manier waarop je het schildpadden verblijf hebt gemaakt doet me denken aan een Amerikaanse dierentuin die ik op Discovery Channel heb gezien! Ik zou graag nog een keer de ingang vanuit de bezoekersmodus/fotocameramodus zien trouwens!
0
Vrijwilliger
Jaa dat zou best kunnen;$ Dankjewel voor je reactie!! Als er een nieuwe update komt, zal ik de ingang vanuit bezoekersmodus plaatsen Heb trouwens net jou dierentuin gezien, ziet er leuk uit^^