Ebardo zoo
Bericht Map Mangrove Leeuwen Savanne Savanne restaurant Bush Landschap Water in Bush met Lamatijn' Maki's van Bush West-Afrikaanse franje apen En eind Bush Caracal Desert Slapen maar spoorschildpadden Gerenoeks Okapi's Mbingu, Mannetje Stuma, VrouwtjeBericht getypt door - Rimba Toegevoegd op 18 Aug 2011 om 11:37
Holenleeuw
Datum: Donderdag, 18 Aug 2011, 18:58 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Grappig, mooi gemaakt. De desert is mooi en de bush goed gedaan. Ik vond de caracal het leukst
Bericht Grappig, mooi gemaakt. De desert is mooi en de bush goed gedaan. Ik vond de caracal het leukst Bericht getypt door - Holenleeuw Toegevoegd op 18 Aug 2011 om 18:58
Rimba
Datum: Donderdag, 18 Aug 2011, 20:42 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik heb Rockies Steenbok Geladebavianen Rimba Raya Oeran Oetang Kuifgibbon Maleise beer Binturong Bengaalse tijger Burma, Banteng Chinese, muntjak Mangrove Flamingo Safari Afrikaanse leeuw Netgiraffe Champman zebra Witteneushoorn Sabelantilope Gnoe Bush Rode Ibis Zeekoe Panterkameleon Boomkikker Maki Franje aap Desert Caracal Gerenoek Sporenschildpad Dierenpark Okapi Chimpansee Rendier
Ik hou van dieren en heb zt2
Bericht Ik heb Rockies Steenbok Geladebavianen Rimba Raya Oeran Oetang Kuifgibbon Maleise beer Binturong Bengaalse tijger Burma, Banteng Chinese, muntjak Mangrove Flamingo Safari Afrikaanse leeuw Netgiraffe Champman zebra Witteneushoorn Sabelantilope Gnoe Bush Rode Ibis Zeekoe Panterkameleon Boomkikker Maki Franje aap Desert Caracal Gerenoek Sporenschildpad Dierenpark Okapi Chimpansee Rendier Bericht getypt door - Rimba Toegevoegd op 18 Aug 2011 om 20:42
Holenleeuw
Datum: Vrijdag, 19 Aug 2011, 10:39 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik von het mooi maar be okapi het mooist
Bericht ik von het mooi maar be okapi het mooist Bericht getypt door - Holenleeuw Toegevoegd op 19 Aug 2011 om 10:39
Rimba
Datum: Zaterdag, 20 Aug 2011, 08:55 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Mangrove is Ocean geworden Flamingo bij Bush Otter in zoo gekomen en bij de flamingo gezet Ocean Reuzenmanta Groene zeeschildpad Zwartpuntrifhaai Geschulptehamerhaai
Ik hou van dieren en heb zt2
Bericht Mangrove is Ocean geworden Flamingo bij Bush Otter in zoo gekomen en bij de flamingo gezet Ocean Reuzenmanta Groene zeeschildpad Zwartpuntrifhaai GeschulptehamerhaaiBericht getypt door - Rimba Toegevoegd op 20 Aug 2011 om 08:55
timmydetapir
Datum: Zondag, 28 Aug 2011, 07:40 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Oke niet slecht!
Bericht Oke niet slecht! Bericht getypt door - timmydetapir Toegevoegd op 28 Aug 2011 om 07:40
Joshua
Datum: Zondag, 28 Aug 2011, 16:24 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
Rimba je zoo ziet er super leuk uit! Natuurlijk zijn er nog wel wat kleine dingetjes die iets beter kunnen maar het ziet er als super mooi uit, Als ik een tip mag geven zou ik iets meer beplanting rond de paden plaatsen (Dit maakt het al een heel stuk fleuriger) Suc6 verder met je zoo
Bericht Rimba je zoo ziet er super leuk uit! Natuurlijk zijn er nog wel wat kleine dingetjes die iets beter kunnen maar het ziet er als super mooi uit, Als ik een tip mag geven zou ik iets meer beplanting rond de paden plaatsen (Dit maakt het al een heel stuk fleuriger) Suc6 verder met je zoo Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 28 Aug 2011 om 16:24
thomvonder
Datum: Zondag, 25 Sep 2011, 11:11 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Aangezien Rimba is verbannen sluit ik dit topic
Bericht Aangezien Rimba is verbannen sluit ik dit topic Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 25 Sep 2011 om 11:11