ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 62 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ Rimba, je moet eerst de foto's die je hebt kopieren naar HTML, dan maakt je pc een map met daarin jouw zoo tycoon foto's, daarna moet je je foto's uploaden, http://nl.picturepush.com/upa je kan het hier doen zonder account of je kan een account maken, en de bestanden kiezen die je wilt uploaden(je zoo tycoon foto's) je klikt op het plaatje en kiest hoe groot je 'm wil, en je kopieert de URL en zet er [img] voor en [img] achter, snap ie
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 5 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Bedankt
Added (12 Aug 2011, 10:34) --------------------------------------------- Ik ga een stal maken met een stable packket en ik wil graag een indonesisch pakket
Added (12 Aug 2011, 11:44) --------------------------------------------- die stable pack is niet leuk
Added (12 Aug 2011, 13:55) --------------------------------------------- Mangrove
Mangrove
Wc en banken
Added (12 Aug 2011, 13:57) --------------------------------------------- Kaart Ik hou van dieren en heb zt2
Bericht veranderd door: Rimba - Vrijdag, 12 Aug 2011, 13:57
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 59 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Rimba: ik zou je plaatjes wel wat vergroten, want ze zijn donker en dan zie niet goed wat het is als je ze zo klein hebt en de plattegrond is als enigste duidelijk
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 29 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik vind het bij je steen bokken nog steeds een beetje saai wegens de planten maar het verblijf van de Maleise beer en het verblijf van de bantengs vind weer mooi door de planten. Je mag me ook gewoon Marcel noemen.