Ik ben weer terug van weg geweest! Ik ga iets maken wat ik nog niet eerder in zt2 heb gezien EEN CAMPING En omdat de een verhaal lijn hebben doe ik dat ook.
Inleiding Tom zit in de auto op weg naar de camping. En dan ziet hij eindelijk een bord staan "Egbert's camping". Daar gaan ze heen op vakantie! Ze parkeren de auto en gaan naar binnen Ze lopen naar links, naar het tuinhuisje Daarna gaan ze rechts Daar staat een ijscokar Daarnaast is een speeltuin En recht van de speeltuin zijn de prezewalski paarden
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Hmm........ jammer ik had het zelfde idee om een camping te maken in zootycoon. Nou ja het ziet er in ieder geval goed uit! ik vind vooral de 2e foto mooi net zo'n foto voor in zo'n artikel in een tijdschrift of zo . *gggrrrr als ik al die zoos in de showroom topics zie wil ik ook weer gaan zootycoonen maar mijn PC is stuk!* Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 12 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Mooi gedaan, een camping maken is echt een leuk idee! 1 tip: gebruik een grasland reskin, dat is veel mooier. Ik ben erg benieuwd naar je volgende update.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Ik vind het echt wel mooi gemaakt, vooral goed beplant. Alleen ik ben niet zo'n fan van campings of circus in zoo tycoon. Een gewone zoo houd ik wel heel erg van. Maar dat neemt niet weg dat het wel mooi is.