ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ Venice, het is niet zo moeilijk je maakt ze in de bezoekers mode en dan doe je ze in je fotoalbum in het spel dan druk je bij dat fotoalbum op het icoontje met het fotoalbum en het pijltje dan kom je op een soort internet site met al jou plaatjes, die zet je dan over in een lege map en dan uploaden en dan showen
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Het ziet er heel goed uit. Goed beplant hoor! Leuke dieren. Ik heb wel 1 tip;misschien kan je het beplanten buiten de verblijven. Binnenin de verblijven hoeft natuurlijk niet. Dat is heel goed! Niels
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 7 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
@NielsGuchelaar Ik beplant eigelijk pas rondom het verblijf als ik aan het volgende verblijf werk, toch bedankt voor de tip
@JowJonas De verblijven zijn inderdaad wat klein, maar als de dieren aangeven dat het te klein is, pas ik het natuurlijk aan Ik wil zo veel dieren in mijn dierentuin plaatsen vandaar ;$
Bedankt voor de leuke reactiess (:
Update 3: (nog wat foto's van de dieren hierboven en nog een paar nieuwe verblijven)
Baby pauwen:
Paarden:
Ezel:
Terasje
Wolf
Kangoeroee
Herten[naam kwijt ;$]
Panda&Cheeta
Panda
Cheeta
Schildpad
Overvieuw; (je ziet veel plekken waar niks is, komt natuurlijk nog word ook buiten de verblijven beplant)
Venice
Added (03 Okt 2011, 19:21) --------------------------------------------- Ik moet trouwens nog altijd de ingang maken, daar komen natuurlijk ook foto's van, en ik heb rondom de hele dierentuin de zoowall verwijderd, want daar kan ik niet meer werken haha ^^
Mooie updates! Ik vind het leuk dat je zo veel beplant alleen een afwisseling van beplanting is af en toe ook niet verkeerd? Dat je verblijf zo klein zijn moet geen probleem zijn, mits er niet te veel dieren komen en ze niet gaan zeuren, het belangrijkste is natuurlijk dat de dieren het naar hun plezier hebben! Misschien kan je wat meer heuvels creëren in de verblijven. Dat geeft een net iets leuker effect.
Zoals ik aan het begin al zei. Ik vind het echt mooi en je hebt een leuke bouwstijl!