Dierentuin: Lutiano Park
Bericht Tips&Mening over mijn dierentuin, mis ook een andere naam? Vogel verblijf: Pauwen: Uilen: Terasje: Steenbok/geit Nog een terasje: Paarden: Bericht getypt door - Venice Toegevoegd op 25 Sep 2011 om 21:00
NielsG
Datum: Zondag, 25 Sep 2011, 21:05 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Het is een heel mooi park. Maar misschien kan je de foto's maken met zt?
Bericht Het is een heel mooi park. Maar misschien kan je de foto's maken met zt? Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 25 Sep 2011 om 21:05
Real_thomas
Datum: Maandag, 26 Sep 2011, 16:20 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
een mooi park jammer van de slechte foto's, maar wel een hele realistische goed beplante zoo gr.thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht een mooi park jammer van de slechte foto's, maar wel een hele realistische goed beplante zoo gr.thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 26 Sep 2011 om 16:20
ZooHyena
Datum: Maandag, 26 Sep 2011, 17:53 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Tot zover ik het kan zien, leuk park! vind de paardenboerderij er erg leuk uitzien! Alleen jammer van de wazige foto's, ik denkl dat je ze in het vervolg inderdaad met zoo tycoon zelf kunt maken! ZooHyena
Bericht Tot zover ik het kan zien, leuk park! vind de paardenboerderij er erg leuk uitzien! Alleen jammer van de wazige foto's, ik denkl dat je ze in het vervolg inderdaad met zoo tycoon zelf kunt maken! ZooHyena Bericht getypt door - ZooHyena Toegevoegd op 26 Sep 2011 om 17:53
Venice
Datum: Maandag, 26 Sep 2011, 18:43 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik vind die nergens in de zt2 map? en uhm kan van veraf dan geen foto's maken? Venice
Bericht Ik vind die nergens in de zt2 map? en uhm kan van veraf dan geen foto's maken? Venice Bericht getypt door - Venice Toegevoegd op 26 Sep 2011 om 18:43
NielsG
Datum: Dinsdag, 27 Sep 2011, 16:03 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Als je zoo tycoon speelt zie je linksonder het een camera staan. En als je overzichtsfoto's wil maken ga je op de plek staan waarvan je de foto wilt maken. Drukt dan op camera en heel snel op spatie. Dan heb je hem! En hier is de zootycoonmap: C:\Program Files\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2 Plak dat in je adresbalk bij je documenten. Als je nog vragen hebt, PB me even. Ik hoop dat je bent geholpen. Niels
Bericht Als je zoo tycoon speelt zie je linksonder het een camera staan. En als je overzichtsfoto's wil maken ga je op de plek staan waarvan je de foto wilt maken. Drukt dan op camera en heel snel op spatie. Dan heb je hem! En hier is de zootycoonmap: C:\Program Files\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2 Plak dat in je adresbalk bij je documenten. Als je nog vragen hebt, PB me even. Ik hoop dat je bent geholpen. Niels Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 27 Sep 2011 om 16:03
robje
Datum: Dinsdag, 27 Sep 2011, 17:48 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
je kunt ze ook maken met print screen en dan in paint plakken en daarna uploaden robje
http://img833.imageshack.us/img833/8152/logorobje.png
Bericht je kunt ze ook maken met print screen en dan in paint plakken en daarna uploaden robje Bericht getypt door - robje Toegevoegd op 27 Sep 2011 om 17:48
NielsG
Datum: Dinsdag, 27 Sep 2011, 19:37 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ robje , Dat kan natuurlijk ook, maar dan zie je het zootycoon scherm ook...
Bericht @ robje , Dat kan natuurlijk ook, maar dan zie je het zootycoon scherm ook...Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 27 Sep 2011 om 19:37
Joshua
Datum: Dinsdag, 27 Sep 2011, 21:58 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
Venice, van wat ik van je zoo zie is geweldig! Ik vind je beplantings keuze en rots plaatjes geweldig leuk gedaan! Weer eens iets anders dan de rest Over de beeld kwaliteit is wel iets te zeggen maar dat heb je al kunnen lezen en vorige berichten. Als je in zt2 bent en druk dan de knoppen Ctrl Alt print screen sysRq dan kan je deze in paint plakken en dan opslaan. Ik hoop snel weer een update van je te zien.
Bericht Venice, van wat ik van je zoo zie is geweldig! Ik vind je beplantings keuze en rots plaatjes geweldig leuk gedaan! Weer eens iets anders dan de rest Over de beeld kwaliteit is wel iets te zeggen maar dat heb je al kunnen lezen en vorige berichten. Als je in zt2 bent en druk dan de knoppen Ctrl Alt print screen sysRq dan kan je deze in paint plakken en dan opslaan. Ik hoop snel weer een update van je te zien. Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 27 Sep 2011 om 21:58
Venice
Datum: Dinsdag, 27 Sep 2011, 22:20 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Dankjewel voor de reacties:) ik kan dt met print screen doen maar dn zie je het hoofdmenu dingens in beeld, ik maak ook foto's via de bezoekersmode hoe ik in de zt2 map kom dat weet ik ik vind alleen de foto's in de map niet Zal morgen proberen een nieuwe update te plaatsen kan zijn dat de foto's nog niet lukke sorry daar voor Venice
Bericht Dankjewel voor de reacties:) ik kan dt met print screen doen maar dn zie je het hoofdmenu dingens in beeld, ik maak ook foto's via de bezoekersmode hoe ik in de zt2 map kom dat weet ik ik vind alleen de foto's in de map niet Zal morgen proberen een nieuwe update te plaatsen kan zijn dat de foto's nog niet lukke sorry daar voor Venice Bericht getypt door - Venice Toegevoegd op 27 Sep 2011 om 22:20