Earth Wonders
Ikke
Datum: Maandag, 21 Sep 2009, 19:38 | Bericht # 81
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Wauw! Da's echt een mooie zoo! Ik krijg enorm veel inpiratie! Alleen, sorry als dit spam is, waar kan je de bakstenenmuren met selfinstaller vinden?
Bericht Wauw! Da's echt een mooie zoo! Ik krijg enorm veel inpiratie! Alleen, sorry als dit spam is, waar kan je de bakstenenmuren met selfinstaller vinden? Bericht getypt door - Ikke Toegevoegd op 21 Sep 2009 om 19:38
raymondhoek
Datum: Maandag, 21 Sep 2009, 21:14 | Bericht # 82
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Quote (Ikke )
Wauw! Da's echt een mooie zoo! Ik krijg enorm veel inpiratie! Alleen, sorry als dit spam is, waar kan je de bakstenenmuren met selfinstaller vinden?
Als je mij toevoeg op msn, dan kan ik je de self-instaler bakstenen muren versie geven Wel zie ik graag dat dit soort vragen volgende keer per PB gebeuren...
@ Earth wonders. Sorry dat de volgende update zo lang duurd, maar het is druk druk druk de laatste tijd (jullie kennen het vast wel) Raymond
Bericht Quote (Ikke )
Als je mij toevoeg op msn, dan kan ik je de self-instaler bakstenen muren versie geven Wel zie ik graag dat dit soort vragen volgende keer per PB gebeuren...
@ Earth wonders. Sorry dat de volgende update zo lang duurd, maar het is druk druk druk de laatste tijd (jullie kennen het vast wel) Raymond
Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 21 Sep 2009 om 21:14
Lucoshi
Datum: Donderdag, 29 Okt 2009, 21:42 | Bericht # 83
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Horeca Medewerker
echt een geweldig mooie Dierentuin, dat Tropische Gebouw ook dat Krant Berichtje vindt ik leuk bedacht XD
Bericht echt een geweldig mooie Dierentuin, dat Tropische Gebouw ook dat Krant Berichtje vindt ik leuk bedacht XD Bericht getypt door - Lucoshi Toegevoegd op 29 Okt 2009 om 21:42
Bericht leuke zoo raymond ik vind dat je leuke binnen verblijfen maakt leuke dieren kiest voor de verblijfen, je gerbuikt ook lekker veel downloads en beplanting dat is leuk nou mag de volgende update even mooi of nog beter zijn Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 14 Nov 2009 om 09:48
robinnijhof
Datum: Zaterdag, 14 Nov 2009, 10:21 | Bericht # 85
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Heel mooi Raymond. Ook mooi dat met het glazen pad om door te lopen en dat je de dieren kan zien. Ik ben benieuwd hoe die er verder uit komt te zien.
Bericht Heel mooi Raymond. Ook mooi dat met het glazen pad om door te lopen en dat je de dieren kan zien. Ik ben benieuwd hoe die er verder uit komt te zien. Bericht getypt door - robinnijhof Toegevoegd op 14 Nov 2009 om 10:21
suske
Datum: Zaterdag, 14 Nov 2009, 10:36 | Bericht # 86
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
hallo Raymond, Een prachtige zoo met heel mooie binnenverblijven ( waar kun je de toekans en de groene leguaan downloaden )
Bericht hallo Raymond, Een prachtige zoo met heel mooie binnenverblijven ( waar kun je de toekans en de groene leguaan downloaden )
Bericht getypt door - suske Toegevoegd op 14 Nov 2009 om 10:36
thomvonder
Datum: Zaterdag, 14 Nov 2009, 12:31 | Bericht # 87
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
groen leguaan op Ztw en toekan op de site van WWDU. En stel dit soort vragen voortaan via pb of in het ''waar kan ik de download vinden..'' topic. Groetjes Thom
Bericht groen leguaan op Ztw en toekan op de site van WWDU. En stel dit soort vragen voortaan via pb of in het ''waar kan ik de download vinden..'' topic. Groetjes Thom
Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 14 Nov 2009 om 12:31
sableantelopeboy
Datum: Maandag, 16 Nov 2009, 17:52 | Bericht # 88
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
where did you download the fences and logs that you used in the snowy owls exibit?
Bericht where did you download the fences and logs that you used in the snowy owls exibit? Bericht getypt door - sableantelopeboy Toegevoegd op 16 Nov 2009 om 17:52
Laraatje2008
Datum: Maandag, 16 Nov 2009, 19:04 | Bericht # 89
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (sableantelopeboy )
where did you download the fences and logs that you used in the snowy owls exibit?
That question should be ask in the topic where can i found the download? Greetings from Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Quote (sableantelopeboy )
That question should be ask in the topic where can i found the download? Greetings from LaraatjeBericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 16 Nov 2009 om 19:04
Bramosaurus
Datum: Dinsdag, 15 Dec 2009, 17:14 | Bericht # 90
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
IK MAG JOUW STIJL VAN BOUWEN WEL GOED REALISTISCH
Bericht IK MAG JOUW STIJL VAN BOUWEN WEL GOED REALISTISCH Bericht getypt door - Bramosaurus Toegevoegd op 15 Dec 2009 om 17:14