ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (Bramosaurus)
IK MAG JOUW STIJL VAN BOUWEN WEL GOED REALISTISCH
Bramasaurus, kijk eens naar de laatste datum, dat is bijna een maand geleden. Dat heet bumpen, onnodig het topic naar boven halen. En als je deze bovenstaande zin plaats, onderbouw je mening en zeg waarom je de bouwstijl mooi vindt. Dus, lees de forumregels maar door. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Woensdag, 27 Jan 2010, 20:48 | Bericht # 95
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (ChrissievdP)
Wanneer komt er weer een update? Ik raak namelijk altijd erg geïnspireerd van jouw zoo's! Super gedaan!
Chrissie, je moet geduld hebben, anders plaats zelf ook een mooie dierentuin en als je dat gedaan heb, gaan wij jou toch ook niet vragen, wanneer plaats je weer wat. Je moet geduld hebben. Dus, rustig afwachten, groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 5 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Mooie dierentuin!! Maar met het artic gebied vonden de dieren het wel de goeie biome? Al die downloads hij hebt er vast heel veel. Het zeeleeuwen hok heb ik al is geprobeerd om na te maken en het lukte wel een beetje maar die van jouw lijkt er echt op. SUPER SUPER en nog eens SUPER!!!!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
erg mooie update raymon. de verblijven zijn ook erg goed beplant. maar volgens mij had je de olm beter in een binnenverblijf kunnen zetten want olmen leven in grotten. en hier een tip voor grachten. maak de gracht net zo hoog als de lage rotsmuur. dan zet je aan de kant (van het diepe gedeelte,niet aan de kant!) en lage rotsmuur en dan kan je de gracht verder afmaken. want dan ziet het eruit alsof de muur de wand van de gracht is. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 162 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Ik had er eerlijk gezegd meer van verwacht, niet dat het niet goed is, maar als ik zo naar je andere updates kijk, had ik meer verwacht. Ik denk ook dat ruimtebeperking hier een rol in zou kunnen spelen. maar desalniettemin is het super! Alleen vindt ik het verblijf van de kaphamerhaaien erg groot, ook omdat ik weet dat het kleine dieren zijn en niet veel ruimte vragen. De hyena's hebben misschien een iets te kleine gracht voor het verblijf, maar dat kon ik niet goed zien Groetjes! [b]World Zoo Showroom