KZAC
Bericht Hey Mensen welkom bij mijn eerste update hier op het ZTSF *veel dank aan Umpaloompa voor zijn geweldige logo * Het Okapi verblijf onder de brug is een rivier achtig iets Hier is het rivierachtig iets Okapis links en Bongos rechts Okapi verblijf vanaf de grond Klein afrikaans dorpje bij de okapis Mijn Bongo Het bongo verblijf Rode Duiker verblijf Duiker familie Veelsteveel water voor een Duiker verblijf toch? Rechts Duikers en links Bongos Okapi verblijf Alle verblijven Dat was het alweer mensen Groeten Keniafan Bericht getypt door - keniafan Toegevoegd op 28 Okt 2011 om 20:11
jesse2000
Datum: Vrijdag, 28 Okt 2011, 20:33 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Het ziet er echt prachtig uit realistische dieren mooie beplanting gewoon geweldig Jesse
Bericht Het ziet er echt prachtig uit realistische dieren mooie beplanting gewoon geweldig Jesse Bericht getypt door - jesse2000 Toegevoegd op 28 Okt 2011 om 20:33
McCamel
Datum: Vrijdag, 28 Okt 2011, 20:40 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Tjoh... Wat bestaan er tegenwoordig toch grote updates Maar nu even ONTOPIC. Ik vind je bouwstijl echt heel goed. Erg mooi, en je hebt een eigen stijltje ontwikkeld. En ik heb ook een paar aanmerkingen. Wat is er dan mooi aan? Ten eerste is het Okapi-verblijf leuk gemaakt met een dorpje erbij. Ook houd je van allerlei soorten kleuren bloemen, en dat is iets wat ik niet vaak tegenkom. Leuk hoor. Maar ik vind inderdaad het Rode Duiker-verblijf een beetje te veel water hebben en de paars/blauwe bloemen benemen je een beetje het zicht. Ook kan er misschien wat meer reliëf in de hokken en bij de bongo kan wel iets meer beplanting. Zó, tevreden met mijn post? David
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht Tjoh... Wat bestaan er tegenwoordig toch grote updates Maar nu even ONTOPIC. Ik vind je bouwstijl echt heel goed. Erg mooi, en je hebt een eigen stijltje ontwikkeld. En ik heb ook een paar aanmerkingen. Wat is er dan mooi aan? Ten eerste is het Okapi-verblijf leuk gemaakt met een dorpje erbij. Ook houd je van allerlei soorten kleuren bloemen, en dat is iets wat ik niet vaak tegenkom. Leuk hoor. Maar ik vind inderdaad het Rode Duiker-verblijf een beetje te veel water hebben en de paars/blauwe bloemen benemen je een beetje het zicht. Ook kan er misschien wat meer reliëf in de hokken en bij de bongo kan wel iets meer beplanting. Zó, tevreden met mijn post? David Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 28 Okt 2011 om 20:40
Real_thomas
Datum: Vrijdag, 28 Okt 2011, 20:42 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
@ keniafan , FANTASTISCH!!!!!!!!!! goed beplant, realistisch, ga zo door. gr.thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht @ keniafan , FANTASTISCH!!!!!!!!!! goed beplant, realistisch, ga zo door. gr.thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 28 Okt 2011 om 20:42
keniafan
Datum: Vrijdag, 28 Okt 2011, 20:43 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Dankjullie wel voor jullie leuke comments McCamel bedankt voor je mening aan zo'n reacties heb ik iets
Bericht Dankjullie wel voor jullie leuke comments McCamel bedankt voor je mening aan zo'n reacties heb ik iets Bericht getypt door - keniafan Toegevoegd op 28 Okt 2011 om 20:43
NielsG
Datum: Vrijdag, 28 Okt 2011, 20:52 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik vind het prachtig! Ik zie dat je veel downloads gebruikt. Ga zo door!
Bericht Ik vind het prachtig! Ik zie dat je veel downloads gebruikt. Ga zo door! Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 28 Okt 2011 om 20:52
Bericht Dankjewel Niels! Welkom dit is mijn nieuwe dierentuin omdat mijn vorige spel crashde Deze dierentuin heeft geen thema maar hier is de Bateleur-Voliere Bedankt voor het kijken tot de volgende keer!! Bericht getypt door - keniafan Toegevoegd op 28 Okt 2011 om 21:49
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 28 Okt 2011, 22:14 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik vind deze update toch minder dan de vorige. De vorige was gewoon net een echte dierentuin en deze is toch een beetje anders. Wel mooi maar minder mooi, de verblijven zijn goed groen maar ik vind die fontein in het verblijf niet zo goed. Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Ik vind deze update toch minder dan de vorige. De vorige was gewoon net een echte dierentuin en deze is toch een beetje anders. Wel mooi maar minder mooi, de verblijven zijn goed groen maar ik vind die fontein in het verblijf niet zo goed. Groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 28 Okt 2011 om 22:14
Real_thomas
Datum: Vrijdag, 28 Okt 2011, 22:28 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
@ keniafan , Ik ben het met laraatje2008 eens. Deze update is minder, Maar toch heel mooi, Je kunt bijvoorbeeld die fontein weglaten. Gr.thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht @ keniafan , Ik ben het met laraatje2008 eens. Deze update is minder, Maar toch heel mooi, Je kunt bijvoorbeeld die fontein weglaten. Gr.thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 28 Okt 2011 om 22:28
keniafan
Datum: Vrijdag, 28 Okt 2011, 23:17 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Dankjullie voor je mening ik vond hem ook al minder Ik ga er gelijk iets aan doen!
Bericht Dankjullie voor je mening ik vond hem ook al minder Ik ga er gelijk iets aan doen! Bericht getypt door - keniafan Toegevoegd op 28 Okt 2011 om 23:17