ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
Zoals de meeste weten ben ik na de kerst een tijdje gestopt met showen. In februari kwam ik weer helemaal terug met de Dierenpark Europa Extra en 3 update's. Daarna ben ik weer gestopt vanwege privé redenen. Maar eind deze maand zal ik weer helemaal terug komen met onder andere: -Dierenpark Europa Extra -Soort mini openings update's -Normale update's -En een GIGA-updates Welke dagen staat nog niet helemaal vast, maar waarscheinlijk zal ik in de mei vakantie zo'n 5 update's plaatsen. Ik hoop dat jullie er veel zin in hebben! Ikke in ieder geval wel!!!!
Groetjes Merijn
Added (07 Apr 2012, 13:34) --------------------------------------------- Sorry, dit nieuwtje klopt niet meer!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooie stenen muren, alleen wel heel erg hoog en we zien weinig. Dat smaakt wel naar meer. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
@ catfreako, sorry ik zal jou en veel andere moeten teleurtstellen. De update gaat niet door... Misschien vanavond maar ik denk van niet.... Sorry!!!!
Added (14 Apr 2012, 15:40) --------------------------------------------- Heel slecht nieuws! Mijn dierenpark Europa start niet meer op! Omdat ik hier op voor bereid was dat het een keer gebeurde heb ik 2 spelen. Het enige probleem is dus dat Safari en Indonesia er niet meer op staan. Ik heb besloten om dat ook niet meer te maken en er zullen nieuwe delen komen. dinsdag 1 mei zullen jullie de bouw zien
Groetjes Merijn
Added (15 Apr 2012, 20:18) --------------------------------------------- Dinsdag 1 mei is het zover! Een nieuw seizoen van Dierenpark Europa. We hebben al een plattegrond gemaakt met veel nieuwe dingen erop:
En een Dierenlijst: Australië Tasmaanse duivels Mierenegels Kiwi's Kraaghagedissen Koala's Zandwallaby's Grote liervogel Palmkakatoe Blauwvleugelkookaburra
Bergen der China Takins Blauwe pauwen Gouden stompneusapen Rode panda's
Droge Vlaktes van Eurazië Caracals Syrische bruine beren Stekelvarkens Kamelen
Europese Wateren Kluuten Wulpen Europese flamingo's Gewone zeehonden