ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
@ hananas59, dankje!!
Voor alle duidelijkheid: Niet alles komt in de giga-update!!! Ik laat delen zien. Dit zeg ik even omdat er bij meerdere leden verwarring was....
Dierenpark Europa heeft een nieuwe slogan. Voortaan zal ik het zo gaan noemen: Dierenpark Europa Ga mee op avontuur!
Added (23 Apr 2012, 20:28) --------------------------------------------- Heel groot probleem! Als ik zt2 opstart krijg ik contstant: Er is al een Startup.exe-sessie actief! Kan iemand helpen???
2
Curator
@ Kit_Fisto, bedankt voor de tip, ik heb de zoo's veiliggesteld en op een stickje gezet. Mocht er iets misschaan, kan ik die later weer in het spel zetten...
Added (26 Apr 2012, 17:28) --------------------------------------------- Hij doet het weer! De update van 1 mei gaat gewoon door!
2
Curator
In de giga-update van 1 mei gaan we..... (niet in goede volgorde) 1. ...kijken in Australië Grot. 2. ...het nieuwe verblijf van de falmingo's bezoeken. 3. ... naar de plaats waar kinderen kunnen spelen. 4. ...denken aan de kindertijd op de kinderboerderij. 5. ...kijken waar de stekelvarkens zijn gebleven. 6. ...de wilde zwijnen bezoeken. 7. ...naar de nieuwste bewoners van het park met hun mooie gewei. 8. ...de nieuwe ingang beoordelen en uitproberen. 9. ...het nieuwe kattenhuis bekijken. Dat wordt het allemaal. Er zijn dingen terug getrokken en dingen bij gekomen. Ik hoop dat dit leuke punten zijn....