Datum: Woensdag, 29 Aug 2012, 22:09 | Bericht # 401
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooie verblijven en veel groen en leuke kleine verblijven, waarin de dieren goed kunnen leven!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
@ Laraatje2008, dankje, voor je reactie!
Verder kondig ik weer een update aan met:
Geboortegolf 2!
In de update zal nog meer baby-nieuws komen te staan. En we vieren ook nog een feestje! Kortom weer een leuke update voor de boeg!
Added (02 Sep 2012, 16:27) --------------------------------------------- Sorry jongens, maar ik stop ermee. Tijdelijk! Want op 11 november ben ik terug en is het feest!
@ ZooM, Jammer, en ik hoop dat je dat onthoud of opschrijft zodat jij nog wel terug komt! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
2
Curator
@ wollykonijn, ja, dat wat er komt ga ik zeker niet vergeten!
Added (16 Sep 2012, 13:25) --------------------------------------------- Nog maar even kan je je recensie schrijven, en er is weer een kans om mijn te laten aan jullie te laten zien! Ik ben tijdelijk terug met: Uitbreiding Bergen der China!!!
2
Curator
@ Jeweetwelwie, @ hananas59, @ boerroel545, bedankt voor jullie reactie's! Volgende week komt 'ie' hoor!
Added (22 Sep 2012, 10:44) --------------------------------------------- Welkom bij een nieuwe update van Dierenpark Europa. Op het moment wordt worden oude kleine verblijven opgeknapt om een prachtige update op 11 november te krijgen. Eerst werd het kluten verblijf aangepast en omgetoverd voor 3 kleine verblijfjes met verschillende diersoorten. Daarna werd het takin verblijf omgetoverd tot een prachtige vallei van de Bergen der China. Helaas moesten de takins en kleine panda's ruitme maken voor 3 geweldig bijzondere schroefhoorngeiten. Als je dit nog terug wilt bekijken, ga dan even terug naar de afgelopen update.
Maar dat was nog niet alles, er werd gewerkt aan een nieuw verblijf waar prachtige dieren wonen in hun ruime verblijf. We nemen even een kijkje. Ga je mee?
Het verblijf is stijl en op een prachtige plaats aangelegd.
De bewoners zijn de prachtige kleine panda's die 2 maanden geleden het park nog verlieten. Nu hebben we Perry en Olivia.
We gaan even naar het andere uitkijk punt, waar je de dieren wel heel mooi kunt zien.
We moeten een zijweggetje in en lopen naar boven.
Aan het einde van het pad zie je het verzorgershuis waar je uitkijkt op het kamelenveld. Bezoekers mogen er niet komen.
En een stukje verder is het andere uitkijkpunt.
Dit was het dan weer! Laat je reactie achter en schrijf je recensie van Dierenpark Europa!
@ ZooM, weer een leuke update ik vind deze panda verblijf mooier dan de vorige wel vind ik het hier en daar nog een beetje kaal langs het pad dus mischien kun je daar nog aan werken maar verder top