Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

HVD Zoos - Dierenpark Europa
thijsboy123
Datum: Woensdag, 15 Aug 2012, 09:05 | Bericht # 391   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Stagiaire

dat is eigenlijk wel het enige wat er op die datum kan gebeuren

Berichtdat is eigenlijk wel het enige wat er op die datum kan gebeuren

Bericht getypt door - thijsboy123
Toegevoegd op 15 Aug 2012 om 09:05
ZooM
Datum: Maandag, 20 Aug 2012, 09:56 | Bericht # 392   
ZooM 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

Curator

@ Kit_Fisto, @ Olaf2000, @thijsboy123, Misschien, ik vertel niets..... ^_^

Added (20 Aug 2012, 09:56)
---------------------------------------------
Dierenpark Europa is benieuwd wat de bezoekers van de dierentuin vinden...
Vinden ze de variatie in diersoorten goed of moet er nog een bijzonder diersoort bij.
Zijn de bezoekers tevreden met het aanbod aan eten en drinken en zijn de prijzen goed...
Of zijn er nog andere dingen die goed of slecht aan het park zijn...
Daarom vraagt dierenpark Europa aan de bezoekers of ze een resentie willen schrijven met voordelen/nadelen van het park...
Met aan het einde een cijfer... Zo wil Dierenpark Europa weten wat er allemaal nog met veranderen, of verbeterd moet worden...
Om de bezoekers op weg te helpen kunnen ze op de volgende punten hun oordeel geven:
-Verblijven
-Diersoorten
-Thema gebieden
-Presentatie in update's
-Stijl van bouwen
-Cijfer

Dus wil jij ook een recensie schrijven?? Dat kan! Als je hier tussen nu en 11 november je recensie zet maak je ook nog kans op een fantastische prijs!!
Dus Schrijf over de punten wat je er van vind en geef een cijfer voor het park...
Wil je nog meer informatie over dierenpark Europa?? Stuur me dan een pb met je vraag...
En weet je niet meer goed hoe dierenpark Europa eruit ziet, kijk dan even terug en (als er vraag naar is) komt er ook nog een gigantische ultra-update!!

Alvast bedankt voor je recensie!
Groetjes Merijn....

Bericht veranderd door: ZooM - Woensdag, 15 Aug 2012, 17:33
Bericht@ Kit_Fisto, @ Olaf2000, @thijsboy123, Misschien, ik vertel niets..... ^_^

Added (20 Aug 2012, 09:56)
---------------------------------------------
Vinden ze de variatie in diersoorten goed of moet er nog een bijzonder diersoort bij.
Zijn de bezoekers tevreden met het aanbod aan eten en drinken en zijn de prijzen goed...
Daarom vraagt dierenpark Europa aan de bezoekers of ze een resentie willen schrijven met voordelen/nadelen van het park...
Met aan het einde een cijfer... Zo wil Dierenpark Europa weten wat er allemaal nog met veranderen, of verbeterd moet worden...
Om de bezoekers op weg te helpen kunnen ze op de volgende punten hun oordeel geven:
-Verblijven
-Diersoorten
-Thema gebieden
-Presentatie in update's
-Stijl van bouwen
-Cijfer

Dus wil jij ook een recensie schrijven?? Dat kan! Als je hier tussen nu en 11 november je recensie zet maak je ook nog kans op een fantastische prijs!!
Dus Schrijf over de punten wat je er van vind en geef een cijfer voor het park...
Wil je nog meer informatie over dierenpark Europa?? Stuur me dan een pb met je vraag...
En weet je niet meer goed hoe dierenpark Europa eruit ziet, kijk dan even terug en (als er vraag naar is) komt er ook nog een gigantische ultra-update!!

Groetjes Merijn....

Bericht getypt door - ZooM
Toegevoegd op 20 Aug 2012 om 09:56
Kit_Fisto
Datum: Maandag, 20 Aug 2012, 10:16 | Bericht # 393   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

recensie:
-verblijven: erg mooi gemaakt. vooral het kamelenverblijf. dat is heel real. wel vindt ik dat sommige verblijven ( bijvoorbeeld die van de kangaroes) heel erg stijl zijn. mischien kun het park daar wat aan doen.
-diersoorten: veel variatie. er hoeven van mij arpart geen bijzondere diersoorten bij komen. toen ik de australische grot zag, die vol zit met bijzondere diersoorten. wist ik al meteen dat er geen bijzondere diersoorten bij hoeften te komen.
-thema gebieden: zijn erg leuk bedacht! daar hoeven van mij appart niks aan verandert te worden.
-presentatie update's: die vertel jij erg leuk merijn! je doet ook echt alsof het park ergens ligt. en met krantenartikels en je haalt andere dierenparken er bij. dat is gewoon geweldig!
- stijl van bouwen: vindt ik zelf heel real je laat namelijk alle heuvels en zo zitten. maar wat ik al zei zal ik toch sommige verblijven die erg stijl worden, minder steil maken.
-cijfer: zo wie zo een voldoende. want dat verdien je. ik geef je een:

9,0!!

gr. Marijn ^_^

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D

Bericht veranderd door: Kit_Fisto - Dinsdag, 11 Sep 2012, 07:24
Berichtrecensie:
-verblijven: erg mooi gemaakt. vooral het kamelenverblijf. dat is heel real. wel vindt ik dat sommige verblijven ( bijvoorbeeld die van de kangaroes) heel erg stijl zijn. mischien kun het park daar wat aan doen.
-diersoorten: veel variatie. er hoeven van mij arpart geen bijzondere diersoorten bij komen. toen ik de australische grot zag, die vol zit met bijzondere diersoorten. wist ik al meteen dat er geen bijzondere diersoorten bij hoeften te komen.
-thema gebieden: zijn erg leuk bedacht! daar hoeven van mij appart niks aan verandert te worden.
-presentatie update's: die vertel jij erg leuk merijn! je doet ook echt alsof het park ergens ligt. en met krantenartikels en je haalt andere dierenparken er bij. dat is gewoon geweldig!
- stijl van bouwen: vindt ik zelf heel real je laat namelijk alle heuvels en zo zitten. maar wat ik al zei zal ik toch sommige verblijven die erg stijl worden, minder steil maken.
-cijfer: zo wie zo een voldoende. want dat verdien je. ik geef je een:

9,0!!

gr. Marijn ^_^

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 20 Aug 2012 om 10:16
Cheeta7
Datum: Maandag, 20 Aug 2012, 11:00 | Bericht # 394   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Ik wil graag ook hier iets aan toevoegen!

Verblijven: Prachtig. Hoe jij die combinatie kunt maken met de omgeving en de verblijven komt echt héél erg mooi uit. Je uitkijkposten vind ik ook altijd mooi, bijvoorbeeld: de uitkijkpost die bij het speeltuin hoort. Is heel tof kinderen kunnen spelen terwijl ouders rustig van de dieren kunnen genieten.

Diersoorten: Toffe variatie. Je laat de mensen genieten van hoeveel dieren Europa te bieden heeft. Wel vond ik het best dat Zuid-Amerika hier is toegevoegd. Dat maakt het nog net dat ietsje beter.

Thema-gebieden: Zijn héél leuk. Europese Water, Droge vlaktes van Eurazie,... Zelf vind ik het goed dat de diersoorten zo bij elkaar worden ondergebracht. Dit maakt het voor de bezoekers makkelijker te herkennen.

Presentatie-update's: Super! Echt mooi hoe jij die Giga-update hebt kunnen plaatsen. Héél het ZTSF was vol ongeduld. Leuke vertelstijl trouwens. Ik vind vooral je volgende zinnetje tof: Hiermee hopen we de concurrentie aan te gaan met Burgers' zoo ;)

Stijl van bouwen: Héél erg mooi. Je uitkijkposten van glas komen voor mij altijd héél mooi over. Zeker als er ook een dakje boven is. Mischien (zoals Kit_Fisto) vind ik dat je paden soms wat te steil naar boven komen. Maar echt erg is dit niet want kijk naar Burgers zij hebben best ook wat steile heuvels.

Cijfer: Ik zal het mooie Cijfer van Kit_Fisto volgen: 9.0

Zelf vind ik het echt tof hoe je je kijkers laat meeslepen zoals deze vraag. Dus doe zo voort. Ik laat me volledig begeleiden door de directeur van Dierenpark Europa!!

Groetjes Bart :)

Bericht veranderd door: Cheeta7 - Maandag, 20 Aug 2012, 11:01
BerichtIk wil graag ook hier iets aan toevoegen!

Verblijven: Prachtig. Hoe jij die combinatie kunt maken met de omgeving en de verblijven komt echt héél erg mooi uit. Je uitkijkposten vind ik ook altijd mooi, bijvoorbeeld: de uitkijkpost die bij het speeltuin hoort. Is heel tof kinderen kunnen spelen terwijl ouders rustig van de dieren kunnen genieten.

Diersoorten: Toffe variatie. Je laat de mensen genieten van hoeveel dieren Europa te bieden heeft. Wel vond ik het best dat Zuid-Amerika hier is toegevoegd. Dat maakt het nog net dat ietsje beter.

Thema-gebieden: Zijn héél leuk. Europese Water, Droge vlaktes van Eurazie,... Zelf vind ik het goed dat de diersoorten zo bij elkaar worden ondergebracht. Dit maakt het voor de bezoekers makkelijker te herkennen.

Presentatie-update's: Super! Echt mooi hoe jij die Giga-update hebt kunnen plaatsen. Héél het ZTSF was vol ongeduld. Leuke vertelstijl trouwens. Ik vind vooral je volgende zinnetje tof: Hiermee hopen we de concurrentie aan te gaan met Burgers' zoo ;)

Stijl van bouwen: Héél erg mooi. Je uitkijkposten van glas komen voor mij altijd héél mooi over. Zeker als er ook een dakje boven is. Mischien (zoals Kit_Fisto) vind ik dat je paden soms wat te steil naar boven komen. Maar echt erg is dit niet want kijk naar Burgers zij hebben best ook wat steile heuvels.

Cijfer: Ik zal het mooie Cijfer van Kit_Fisto volgen: 9.0

Zelf vind ik het echt tof hoe je je kijkers laat meeslepen zoals deze vraag. Dus doe zo voort. Ik laat me volledig begeleiden door de directeur van Dierenpark Europa!!

Groetjes Bart :)

Bericht getypt door - Cheeta7
Toegevoegd op 20 Aug 2012 om 11:00
ZooM
Datum: Maandag, 27 Aug 2012, 17:52 | Bericht # 395   
ZooM 
ZTSF Gegevens

Curator

@ Cheeta7, @ Kit_Fisto, bedankt voor jullie recensie's!!!

Iedereen kan tot 11 november recensie's schrijven....

*EDIT*
Binnenkort update!!
Er is weer wat verandert in Dierenpark Europa, er zijn weer nieuwe en er is een geboortegolf...
Dat allemaal binnenkort!!

*EDIT*
Schrijf ook je recensie en maak Dierenpark Europa beter!!
Bart en Marijn gingen je al voor!!!

Bericht veranderd door: ZooM - Maandag, 27 Aug 2012, 17:54
Bericht@ Cheeta7, @ Kit_Fisto, bedankt voor jullie recensie's!!!

Iedereen kan tot 11 november recensie's schrijven....

*EDIT*
Binnenkort update!!
Er is weer wat verandert in Dierenpark Europa, er zijn weer nieuwe en er is een geboortegolf...
Dat allemaal binnenkort!!

*EDIT*
Schrijf ook je recensie en maak Dierenpark Europa beter!!
Bart en Marijn gingen je al voor!!!

Toegevoegd op 27 Aug 2012 om 17:52
boerroel545
Datum: Maandag, 27 Aug 2012, 18:16 | Bericht # 396   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9

Curator

nou laat ik ook maar eens een resentie geven

verblijven: mooie ruime verblijven ik vind ze soms iets te stijl of er zijn soms wat puntige heuveltje
ook vind ik het jammer dat er heel veel verschillende biome's zijn

diersoorten: leuke diersoorten veel zeldzame vooral in de australische grot wel zou ik eens wat grotere diersoorten in
je zoo willen zien

thema gebieden: leuke thema gebieden met dieren die daar ook echt in horen en de aankleding die erbij hoort vind ik ook leuk

Presentatie-update's: leuke update's ik vind het leuk dat je allemaal geboorte nieuws plaats en altijd een rondleiding door het park geeft

stijl van bouwen: leuke en realistische stijl wel vind ik net als de andere je paden soms wat stijl

cijfer: ik zal de cijfers ook maar opvolgen gewoon een welverdiende 9

gr.boerroel545

Berichtnou laat ik ook maar eens een resentie geven

verblijven: mooie ruime verblijven ik vind ze soms iets te stijl of er zijn soms wat puntige heuveltje
ook vind ik het jammer dat er heel veel verschillende biome's zijn

diersoorten: leuke diersoorten veel zeldzame vooral in de australische grot wel zou ik eens wat grotere diersoorten in
je zoo willen zien

thema gebieden: leuke thema gebieden met dieren die daar ook echt in horen en de aankleding die erbij hoort vind ik ook leuk

Presentatie-update's: leuke update's ik vind het leuk dat je allemaal geboorte nieuws plaats en altijd een rondleiding door het park geeft

stijl van bouwen: leuke en realistische stijl wel vind ik net als de andere je paden soms wat stijl

cijfer: ik zal de cijfers ook maar opvolgen gewoon een welverdiende 9

gr.boerroel545

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 27 Aug 2012 om 18:16
ZooM
Datum: Dinsdag, 28 Aug 2012, 21:15 | Bericht # 397   
ZooM 
ZTSF Gegevens

Curator

@ boerroel545, Bedankt voor je recensie! Er zitten handige tips tussen! Bedankt!

*EDIT*

UPDATE!!!! 28-08-2012

Geboortegolf in Dierenpark Europa
In dierenpark Europa zijn er in de laatste 2 weken meer dan 20 jongen geboren verdeeld over zo'n 15 diersoorten...
Er zitten een aantal hele bijzondere bij...
Eerst vorige week maandag. Ik kom een kijkje nemen in de stal, loopt dit hier rond!

En 2 dagen later... Wat denk je?? Een tweeling!

Blijkbaar waren de 2 halsbandpekari vrouwtjes zwanger...
Ondertussen rennen de drie kleintjes al rond in het buitenverblijf...

Dan die zelfde maandag nog....
Ik neem een kijkje bij de rendieren (schuintegenover de pekari's) zie ik daar weer iets wonderlijks...

We wisten dat één van onze vrouwtjes drachtig was... Zie ik daarna nog zo'n hummeltje..

..... van ons andere rendier vrouwtje waar we niets van afwisten....

Donderdag wordt ik uit mijn bed gebeld... Jahoor het is weer raak...
Er loopt weer een edelhertje rond...

Donderdagmiddag moet ik met spoet naar het kamelenveld komen...
En jahoor, ook daar een kleintje...

En toen gebeurde er iets wat niemand verwacht had...
Een klein reuzenmierenetertje!!!!!!

Zaterdag, weer iets leuks.... Eindelijk is de jaguartweeling geboren...
Ze maken het erg goed...

Zaterdag kwam een verzorgster een ei tegen.... Bij de mierenegels!!

Helaas is de moeder gisteren overleden..
Later kwamen we ook nog eieren bij de pinguïns, liervogels, kookuburra's en kraaghagedissen tegen....

Dit was deel 1 van de update... Ik moet nu eten, dus straks komt nog meer!!! :D

*EDIT*
Ik heb lekker gegeten, dus hier is dan deel 2.... :D

Nieuwe dieren in Dierenpark Europa
Dierenpark Europa heeft naast veel nieuwe jongen, ook veel nieuwe dieren erbij...
Zo is er een derde Jaguar bij.. Op de foto is het vrouwtje moeilijk te zien, maar ze is zwart....

Ook is er een nieuw zeehondenvrouwtje Zora.. Binnenkort komt er ook nog een mannetje zodat we met de soort kunnen fokken...

Nieuwe verblijfen in Dierenpark Europa
Ondanks dat veel leden de vogelplassen een mooi verblijf vonden, heb ik besloten om het toch weg te halen en er een nieuw fris verblijf te zetten.
Nouja, verblijf, kijk maar even...

We komen net van de olijfboom vandaan en lopen langs de caracals...

Je ziet hier een klein verblijfje, dit verblijf hoort bij de Droge Vlaktes van Eurazië.

In dit verblijf wonen 2 fenneks, afkomstig uit Dierenpark Wissel en Artis...

Na de dieren te hebben gezien lopen we richting de boerderij en slaan we links af...

We komen bij het tweede kleine verblijfje, wat ook bij de Droge Vlaktes van Eurazië hoort..
In dit verblijfje komt een honingdas te zitten...

Dan lopen we langs de flamingo's en komen bij een pleintje uit..

Op het pleintje staan stoelen en tafels van het Kustrestaurant.
Vanaf het pleintje kun je het tweede verblijfje van de honingdas zien. (Het verblijf is dus helemaal niet zo klein).

Daarna lopen we naar het wat grotere verblijf ernaast. (Zo als je ziet is de brug weg).

In dit verblijf wonen een aantal stekelvarkens..

Daarna lopen we verder naar het oude stekelvarkenverblijf en zien we dat het opgeknapt is voor een nieuw diersoort..

Ook is de omheining aangepast en zijn er meer plekken waar je het nieuwe diersoort goed kunt bekijken.

Omdat het nieuwe diersoort nog binnen is gaan we even in het roofdieren gebouw kijken (dit is heel bijzonder!).
Ook de Syrische bruine beren hebben hier hun binnenverblijf in...

De gevlekte hyena is erg nieuwschierig.
Gevlekte hyena's zijn erg bijzonder in Nederland en zijn verder alleen maar te zien in Safaripark Beekse Bergen...

Verder is (het door veel leden genoemde) lelijke verblijf van Bergen der China aangepakt.
Het verblijf komt nu veel ruimer over, helaas is dit ten koste gegaan van de Takins en kleine panda's..
Wel is er een nieuw diersoort toegevoegd. Laten we even gaan kijken...

We komen in een overkapping met een geheel Chinese stijl, maar ook dit wordt nog aangepakt...

Bij het eerste riijm is er beplanting te zien, hier kan je de apen, pauwen en geiten in de bomen zien klimmen.
We hebben, om de dieren te stimuleren naar de bomen toe te gaan er veel eten gelegd..

Bij de tweede ruit is het gehele verblijf goed te zien..

Zoals je hier ziet is het kleine panda verblijf verwijderd om het tot één verblijf te maken, helaas zijn ze hierdoor het park uit..
Wel is er voor de apen de gelegenheid om de klimmen in het klimtoestel, al doen ze dit zelden...

Ook hier is er nog een gelegenheid om de dieren vanaf de andere kant te bekijken..

Nu de Takins weg zijn, was er ruimte voor een nieuw hoefdier, vandaar dat hier nu geen takins, maar schroefhoorngeiten te zien zijn..

En als laatste zijn hier nog de overzichten:

Als eerste de uitbreiding van de Droge Vlaktes van Eurazië, met fenneks stekelvarkens en binnenkort ook een honingdas...

Als tweede is hier het opgeknapte stekelvarkenverblijf, wat nu bewoond wordt door een gestreepte hyena..

En als laatste, maar zeker niet de lelijkste: Het opgeknapte Bergen der China verblijf!

En verder nog de medeling...
Quote (ZooM)
-Verblijven
-Diersoorten
-Thema gebieden
-Presentatie in update's
-Stijl van bouwen
-Cijfer

Bart Marijn en Roel gingen je al voor!

Volgende update is met nog meer baby-nieuws!

Groetjes Merijn...

Bericht veranderd door: ZooM - Dinsdag, 28 Aug 2012, 21:24
Bericht@ boerroel545, Bedankt voor je recensie! Er zitten handige tips tussen! Bedankt!

*EDIT*

UPDATE!!!! 28-08-2012

Geboortegolf in Dierenpark Europa
In dierenpark Europa zijn er in de laatste 2 weken meer dan 20 jongen geboren verdeeld over zo'n 15 diersoorten...
Er zitten een aantal hele bijzondere bij...
Eerst vorige week maandag. Ik kom een kijkje nemen in de stal, loopt dit hier rond!

En 2 dagen later... Wat denk je?? Een tweeling!

Blijkbaar waren de 2 halsbandpekari vrouwtjes zwanger...
Ondertussen rennen de drie kleintjes al rond in het buitenverblijf...

Dan die zelfde maandag nog....
Ik neem een kijkje bij de rendieren (schuintegenover de pekari's) zie ik daar weer iets wonderlijks...

We wisten dat één van onze vrouwtjes drachtig was... Zie ik daarna nog zo'n hummeltje..

..... van ons andere rendier vrouwtje waar we niets van afwisten....

Donderdag wordt ik uit mijn bed gebeld... Jahoor het is weer raak...
Er loopt weer een edelhertje rond...

Donderdagmiddag moet ik met spoet naar het kamelenveld komen...
En jahoor, ook daar een kleintje...

En toen gebeurde er iets wat niemand verwacht had...
Een klein reuzenmierenetertje!!!!!!

Zaterdag, weer iets leuks.... Eindelijk is de jaguartweeling geboren...
Ze maken het erg goed...

Zaterdag kwam een verzorgster een ei tegen.... Bij de mierenegels!!

Helaas is de moeder gisteren overleden..
Later kwamen we ook nog eieren bij de pinguïns, liervogels, kookuburra's en kraaghagedissen tegen....

Dit was deel 1 van de update... Ik moet nu eten, dus straks komt nog meer!!! :D

*EDIT*
Ik heb lekker gegeten, dus hier is dan deel 2.... :D

Nieuwe dieren in Dierenpark Europa
Dierenpark Europa heeft naast veel nieuwe jongen, ook veel nieuwe dieren erbij...
Zo is er een derde Jaguar bij.. Op de foto is het vrouwtje moeilijk te zien, maar ze is zwart....

Ook is er een nieuw zeehondenvrouwtje Zora.. Binnenkort komt er ook nog een mannetje zodat we met de soort kunnen fokken...

Nieuwe verblijfen in Dierenpark Europa
Ondanks dat veel leden de vogelplassen een mooi verblijf vonden, heb ik besloten om het toch weg te halen en er een nieuw fris verblijf te zetten.
Nouja, verblijf, kijk maar even...

We komen net van de olijfboom vandaan en lopen langs de caracals...

Je ziet hier een klein verblijfje, dit verblijf hoort bij de Droge Vlaktes van Eurazië.

In dit verblijf wonen 2 fenneks, afkomstig uit Dierenpark Wissel en Artis...

Na de dieren te hebben gezien lopen we richting de boerderij en slaan we links af...

We komen bij het tweede kleine verblijfje, wat ook bij de Droge Vlaktes van Eurazië hoort..
In dit verblijfje komt een honingdas te zitten...

Dan lopen we langs de flamingo's en komen bij een pleintje uit..

Op het pleintje staan stoelen en tafels van het Kustrestaurant.
Vanaf het pleintje kun je het tweede verblijfje van de honingdas zien. (Het verblijf is dus helemaal niet zo klein).

Daarna lopen we naar het wat grotere verblijf ernaast. (Zo als je ziet is de brug weg).

In dit verblijf wonen een aantal stekelvarkens..

Daarna lopen we verder naar het oude stekelvarkenverblijf en zien we dat het opgeknapt is voor een nieuw diersoort..

Ook is de omheining aangepast en zijn er meer plekken waar je het nieuwe diersoort goed kunt bekijken.

Omdat het nieuwe diersoort nog binnen is gaan we even in het roofdieren gebouw kijken (dit is heel bijzonder!).
Ook de Syrische bruine beren hebben hier hun binnenverblijf in...

De gevlekte hyena is erg nieuwschierig.
Gevlekte hyena's zijn erg bijzonder in Nederland en zijn verder alleen maar te zien in Safaripark Beekse Bergen...

Verder is (het door veel leden genoemde) lelijke verblijf van Bergen der China aangepakt.
Het verblijf komt nu veel ruimer over, helaas is dit ten koste gegaan van de Takins en kleine panda's..
Wel is er een nieuw diersoort toegevoegd. Laten we even gaan kijken...

We komen in een overkapping met een geheel Chinese stijl, maar ook dit wordt nog aangepakt...

Bij het eerste riijm is er beplanting te zien, hier kan je de apen, pauwen en geiten in de bomen zien klimmen.
We hebben, om de dieren te stimuleren naar de bomen toe te gaan er veel eten gelegd..

Bij de tweede ruit is het gehele verblijf goed te zien..

Zoals je hier ziet is het kleine panda verblijf verwijderd om het tot één verblijf te maken, helaas zijn ze hierdoor het park uit..
Wel is er voor de apen de gelegenheid om de klimmen in het klimtoestel, al doen ze dit zelden...

Ook hier is er nog een gelegenheid om de dieren vanaf de andere kant te bekijken..

Nu de Takins weg zijn, was er ruimte voor een nieuw hoefdier, vandaar dat hier nu geen takins, maar schroefhoorngeiten te zien zijn..

En als laatste zijn hier nog de overzichten:

Als eerste de uitbreiding van de Droge Vlaktes van Eurazië, met fenneks stekelvarkens en binnenkort ook een honingdas...

Als tweede is hier het opgeknapte stekelvarkenverblijf, wat nu bewoond wordt door een gestreepte hyena..

En als laatste, maar zeker niet de lelijkste: Het opgeknapte Bergen der China verblijf!

En verder nog de medeling...
Quote (ZooM)
-Verblijven
-Diersoorten
-Thema gebieden
-Presentatie in update's
-Stijl van bouwen
-Cijfer

Bart Marijn en Roel gingen je al voor!

Volgende update is met nog meer baby-nieuws!

Groetjes Merijn...

Toegevoegd op 28 Aug 2012 om 21:15
legoman12324
Datum: Woensdag, 29 Aug 2012, 21:00 | Bericht # 398   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

leuke update mooie verblijfen maar als een van je verblijfen de de Droge Vlaktes van Eurazië,
dan zitten de fennec's en honing dassen verkeerd die komen uit afrika

en mijn resentie
-Verblijven mooie leuke verblijfen ga zoo door
-Diersoorten mag wel wat meer variatie met blijvoorbeeld een olifant/neushoorn soort
-Thema gebieden leuk dat je je zoo zo thematies hebt
-Presentatie in update's mooi ga zoo door verander niks
-Stijl van bouwen ik zou steets niet zo veel verschilende hekken enz gebruiken wand het is per verblijf steets anders
-Cijfer ik geef je een 9

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Berichtleuke update mooie verblijfen maar als een van je verblijfen de de Droge Vlaktes van Eurazië,
dan zitten de fennec's en honing dassen verkeerd die komen uit afrika

en mijn resentie
-Verblijven mooie leuke verblijfen ga zoo door
-Diersoorten mag wel wat meer variatie met blijvoorbeeld een olifant/neushoorn soort
-Thema gebieden leuk dat je je zoo zo thematies hebt
-Presentatie in update's mooi ga zoo door verander niks
-Stijl van bouwen ik zou steets niet zo veel verschilende hekken enz gebruiken wand het is per verblijf steets anders
-Cijfer ik geef je een 9

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 29 Aug 2012 om 21:00
ZooM
Datum: Woensdag, 29 Aug 2012, 21:05 | Bericht # 399   
ZooM 
ZTSF Gegevens

Curator

@ legoman12324, bedankt voor je recensie!
Maar ik wil je even laten zien waar de fenneks leven en de honingdassen:

Fenneks:
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Leefgebied_fennek.JPG

Dat vierkante blok hoort bij azië....

En de honingdassen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Honey_badger

Het kaartje staat hier ietsjes naar beneden....
Ik heb het heus wel uitgezocht! :p
Bericht@ legoman12324, bedankt voor je recensie!
Maar ik wil je even laten zien waar de fenneks leven en de honingdassen:

Fenneks:
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Leefgebied_fennek.JPG

Dat vierkante blok hoort bij azië....

En de honingdassen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Honey_badger

Het kaartje staat hier ietsjes naar beneden....
Ik heb het heus wel uitgezocht! :p

Toegevoegd op 29 Aug 2012 om 21:05
legoman12324
Datum: Woensdag, 29 Aug 2012, 21:13 | Bericht # 400   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

@ ZooM, oke mijn fout ze leven in zuid-europa en afrika

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER