ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
Doordat er voorlopig geen update's komen is er al veel gebeurd in Dierenpark Europa. We zijn even gestopt met het Syrische bruine beren verblijf en hebben iets anders gebouwd. Jullie mogen raden wat het is. Degene die het goed raad heeft gewonnen en mag een dier kiezen die in het park komt. De winnaar krijgt hier later meer informatie over via persoonlijk bericht. Hier zijn de foto's: Tip: het zijn 2 verblijven. Laat de wedstrijd beginnen!
2
Curator
@ Skyrider1, sorry, ik denk niet dat je het begrijpt. Ik heb het misscien ook niet goed genoeg uitgelegd. Je moet niet zeggen welke dieren er komen maar wat het is en je hebt maar 3 kansen. Jullie krijgen er een extra tip bij vanwege mijn slordigheid: tip 1: Het zijn 2 verblijven tip 2: Het hoord bij De droge vlaktes van Eurazië
Ik hoop dat ik jullie verder heb geholpen. En Skyrider1 je mag het nog 3 keer proberen vanwege mijn fout. En Wollykonijn ook!
Groetjes Merijn
Bericht veranderd door: ZooM - Zondag, 20 Nov 2011, 13:55
2
Curator
Er heeft iemand het goed geraden! En de winnaar mag bepalen wat er in dit verblijf komt. Als je het goed hebt hoor je dat via persoonlijk bericht.
Added (20 Nov 2011, 15:53) --------------------------------------------- In het verblijf hierboven zullen Stekelvarkens komen. Omdat die een groter verblijf nodig hebben krijgen ze ook nog een buitenverblijf.
Added (22 Nov 2011, 21:54) --------------------------------------------- Dit weekend weer een update met het programma: De spaanse lynxen komen Het park gaat open Een rondleiding Iets nieuws (nog een verassing:p)
Dus dit weekend, hou het topic in de gaten want er komt deze week meer.......
Groetjes Merijn
Bericht veranderd door: ZooM - Zondag, 20 Nov 2011, 14:54