Datum: Donderdag, 24 Nov 2011, 21:22 | Bericht # 72
ZooM
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
Dit weekend zal er weer een update zijn, dat is dan ook voorlopig de laatste.... Zoals jullie al doorhaden ben ik steeds minder online, ik ga het hier dan ook rustiger aandoen. Het is niet omdat ik het niet leuk meer vind, dat zeker niet, maar het gaat iets minder op school en daar wil ik dan ook hard aan werken. Dus jullie zullen mij voorlopig minder zien.
jammer dat dit weekend voorlopig de laatste update geplaatst woord maar ben toch benieuwd Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
2
Curator
@ NielsGuchelaar, @ thyrone2003, dank jullie wel, ik ga heel hard mijn best doen!
Maar slecht nieuws, de update komt niet meer vandaag, misschien volgend weekend. Het is dan een giga lange update. Ik heb net de foto's gemaakt, en het zijn er 66! Hij wordt dus giga lang. Wel een mooie afsluiting van het seizoen.....
Wat het seizoen betreft het volgende: Het houd in dat er in de winter/lente/herfst 4 update's komen. In de zomer zijn dit er zo'n 6 tot 8 update's zijn. In de vakantie zijn er per week 1. Dus: Kerstvakantie 2, voorjaarsvakantie 1, meivakantie 1, zomer vakantie 6 (meerdere in 1 week vanwege mijn vakantie naar een ander land) en herfstvakantie 1. er zal er 1 om het weekend zijn in de zomer. In de winter/lente/herfst is dit nog niet duidelijk.
Hopelijk snappen jullie mijn uitleg over seizoen. Zo niet dan wil ik dat graag horen
Datum: Woensdag, 30 Nov 2011, 17:54 | Bericht # 80
ZooM
2
Curator
Ik heb besloten dat Zaterdag de voorlopig laatste update is, ik zal dan eerste kerstdag een speciaale kerst update doen. Dan zal ik in de kerstvakantie nog leuke mini updates tonen. En daarna komen er weer 4 grote update's. Het is nog niet bekend welke dagen. Dus even op een rijtje: za. 3 december giga update (66 foto's) met daarin: Een rondleiding door het park en het nieuwe gedeelte van de zoo. Het park zal opengaan De spaanse lynxen komen En nieuw is een dierenlijst en een plattegrond.
Dan zo. 25 december de kerst update met daari": Opening van het nieuwe gedeelte De droge vlaktes van Eurazië Een nieuw stuk bij de ingang Verbouwing ingang En de kerstman komt langs