ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 5 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
op deze fotos is te zien hoe mijn eerste observatieplatform volledig omgeven is door 1 aquarium ik weet dat het nog niet mooi is uitgewerkt maar dit was om te proberen of het zou lukken om een observatie platform te maken volledig omgeven door een aquarium
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 52 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ziet er vet uit! Een leuk idee, zo'n onderwatertunnel! Misschien kan je het verblijf zelf nog wat meer beplanten, en de pilaren wegdoen. Voor de rest ziet het er tof uit! Ik ben benieuwd naar meer! groetjes Quinten
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ziet er leuk uit alleen een beetje kleine screens, dus zou je die AUB de volgende keer wat groter willen maken Het is wel een hele hoge vissenverblijf, dat vind ik niet zo mooi!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 50 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Het ziet er mooi uit ga het zelf ook proberen te maken. Maar net zoals qlabru en Laraatje2008 al zijden meer beplanting en het verblijf iets kleiner maken. Verder helemaal top dus.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 5 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
het is de eerste keer dat ik deed dus daarom niet zoveel beplanting maar ik heb een probleem met de ruimtebiome hack waardoor mn hamerhaaien alle andere diere kan iemand helpen ze zitten namelijk in een klein aquarium in het observatieplatform dat omgeven is door het grote aquarium
Added (11 Dec 2011, 19:33) --------------------------------------------- weet iemand een hack dat de voederbakken niet moet worden bijgevuld
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
ziet er leuk uit, heb je daar een hack of zo voor gebruikt, want bij mij werkt dat niet als ik zoiets probeer, het binnenste bassin vult zich dan toch ook met water??
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Zoals Timo al zei, mis ik wel de beplanting een beetje. Een goed punt is dat het wel lekker ruim is. En ik zou, omeen beter effect te creëren, de palen ook weghalen.
By iquick at 2011-12-11 het eerste verdiep onder de bovenkant helemaal omgeven door het grote aquarium By iquick at 2011-12-11 het onderste verdiep helemaal omgeven door het buitenste aquarium + een aquarium waar je volledig rond kan lopen met haaien
Added (11 Dec 2011, 20:48) --------------------------------------------- hier de uitleg om het te maken je maakt eerst een groot aquarium wel met overal bassinmuren dan maak je een kleiner aquarium erin en verlaag je de bassinmuren tot het laagste dan leg je midden in het kleinste aquarium een verhoogd pad aan dan ga je de bassin muren terug verhogen let op dit moet wel gebeuren via de knoppen die naast de bassinmuren staan in het menu vesnter anders lukt het niet als je ze dan verhoogt stijgt het water in het grote bassin maar niet in het kleine dit is meteen ook de reden waarom je hoge bassin muren nodig hebt en geen hoogte verschillen in het bassin kan aanleggen omdat het een volledig bassin moet zijn en geen hybride aquarium.