ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik moet zeggen dat ik het een aparte dierentuin vind en ik vind het zonde dat je alleen maar de kleine voliere gebruikt en bijvoorbeeld niet wat variatie met de muren. Je zou ook gebruik kunnen maken van normale muren of de volierehekken. Dit geef zo'n raar gezicht. Maar als je dat een beetje veranderd, dat zal het een heel verschil al wezen. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 48 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
hoi ik ben begonnen met deze dierentuin toen er alleen maar kleine volieres waren en wat de ruimte betreft ik heb een hack dat dieren in alles kunnen leven en in kleine hokken anders moet je zulke grote verblijfen bouwen
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 35 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Opzich ziet het er niet verkeerd uit, Alleen wat doet dat lelijke roze verhoogte pad daar xd Misschien is het een kwestie van smaak maar ik zou het mooier vinden, als je die donkere variant ervoor neemt! :P Ik ben verder ook benieuwd naar de verblijven van binnen! Laat me verassen zou ik zeggen :P
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Wat een leuk idee, alleen ik zou wat meer verschillende vormen in de voilieres maken, netzoals in POC in Veldhoven "Burgers zoo, een reis om de wereld in 1 dag"
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 24 Prijzenkast:
0
Stagiaire
goed werk van uw dierentuin. is dat sophies volières. Ik hou van ze te gebruiken kun je maken geweldige vogel kooien. Ik heb al een vogel dierentuin vergelijkbaar met de jouwe zijn leuk om te doen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Quote (firecat)
goed werk van uw dierentuin.
Niks om het een of het ander, maar je zegt steeds u. Je mag ook gewoon je zeggen, maar als je u zegt mag dat ook.
----Added---- Sorry, ik wil deze fout ff rechtzetten, je gebruikt waarschijnlijk Google Vertaler, en daarvan heb je het zeker, Mijn excuses! ---------------
Maar nu ff ontopic: Prachtige ZOO , Killerwhale. Alleen die voliéres een beetje hoekig, net als de indeling. Maar ik weet bijna wel dat dat goed zal komen. Ik verwacht veel van je!
Frank (TigerKeeper)
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Bericht veranderd door: TigerKeeper - Maandag, 22 Jun 2009, 10:46