ik gebuik voor mijn BD ZOO verblijfen van anderen ztsf spelers
hoezo zou je dat doen je kan toch zelf bouwen? maar ik zou gewoon eerst de BD zoo maken, en later een keer ZZ of te wel zeezoo Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ legoman12324, maar je kan toch ook zelf een zoo bouwen dat lukt je hartstikke goed! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ja dat was een dino dierentuin ik ben niet zo goet in in binnenverbijfen bouwen maar in aqaurums wel weetje ik ik probeer straks de berengallerij te posten als het nog kan
Added (20 Dec 2011, 18:00) --------------------------------------------- hier komen de eerste sceens van de berengallerij voor wollykonijn [/img] en nu de dieren [/img] DE RODE PANDA [/img] DE REUZE PANDA DE BIZODERSTE DIEREN VAN HET PARK [/img] EN DE BRUINE BEER DE OVERZICHTEN EN DE PLATEGROND
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht veranderd door: legoman12324 - Dinsdag, 20 Dec 2011, 18:55
@ legoman12324, ik snap niet waarom je geen binnen verblijven kan bouwen? het ziet er tof uit echt top! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ legoman12324, [volgens mij staat je capslock aan] maar ik vind het niet nep hoor! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik zal het wel uitleggen, en men het ook wel met hem eens, Hij bedoelt, dat als je net als zoo begint, dat het dan heel onwaarschijnlijk is om reuzenpanda's en kleine panda's te hebben, omdat die in dierentuinen weinig volkomen...