ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 111 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
ja inderdaad, best nep heb je trouwens hier in nederland een panda in de dierentuin gezien?? en als je die krijgt dan moet je wel 5 sterren hebben. oftewel: een hele grote, mooie, en goed beplante zoo hebben, met leuke dieren en grapigge verblijfen.
verder wel mooi met die binnenverblijfen!!!! alleen wat meer beplanting in & buiten de verblijfen Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P
Nu: Natural Zoo en Flevoland Zoo
Bericht veranderd door: thyrone2003 - Dinsdag, 20 Dec 2011, 20:22
is het dan belangrijk de sterren van je zoo of dat een nederlanse dierentuinen ook panda's hebt of zit ik verkeert een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 111 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
nou in nederland zijn niet echt 5 sterren zoo's m,aar in zwitserland wel dus daar hebben ze wel panda's gekregen Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 52 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik ook niet. De zoo bestaat zelf ook niet, dus waarom kunnen er persee geen reuzenpanda's inzitten? Ik vind, bij de ZTAO-zoos moet het realistisch zijn, maar bij een normaal showroom hoeft dat niet. Maar goed, laten we hier geen discussie van maken. Ik vind je zoo er goed uit zien, maar ik zou meer beplanting gebruiken. En de grizzly's en reuzenpanda's moet je een wat ruimer verblijf geven. En geen volière. groetjes Quinten
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ legoman12324, ik bedoelde wat Niels zei, als je een zoo maakt kun je niet gelijk beginnen met zeldzame (in dierentuinen), bedreigde, of grote dieren. dus je moet beginnen met kleinere dieren. en als je steeds uitgebreider wordt, kan je ook grotere dieren gaan houden.
@ thyrone2003, ik bedoel niks met 5 sterren en dat er in nederland geen panda's zijn, en ouwehands krijgt ze misschien,
@ legoman12324, waar is je zoo eigenlijk?
gr.thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
@ legoman12324, Ik snap ook niet waar ze over zeuren hoor Ik ben het volstrekt met qlabru eens, dat het niet om realisme van de opbouw gaat, maar gewoon om het verblijf. Bij ZTAO echter vind ik dat 't wel geldt wat ze zeggen...