Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Dierenpark Rottumeroog
Jeweetwelwie
Datum: Dinsdag, 27 Dec 2011, 19:36 | Bericht # 21   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

Leuk idee van de doorloopvoliere met kustvogels en dat noordzeegebouw. Dit zal nog niet in de aankomende update te zien zijn, maar ik zal mijn best doen :).

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

BerichtLeuk idee van de doorloopvoliere met kustvogels en dat noordzeegebouw. Dit zal nog niet in de aankomende update te zien zijn, maar ik zal mijn best doen :).

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 27 Dec 2011 om 19:36
gamebadger
Datum: Dinsdag, 27 Dec 2011, 22:59 | Bericht # 22   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

This is really cool! I wanna ask you how you did/mad the logo because it's awesome and I could never make one like that! Ha Ha. And also I really like entrance, It's very well made, I especially like the bridges, they make it look really nice and almost rustic kind of, It's better than the entrances I have on my zoos in my game. :D I can't wait to see more updates / Pictures!!!! :)
BerichtThis is really cool! I wanna ask you how you did/mad the logo because it's awesome and I could never make one like that! Ha Ha. And also I really like entrance, It's very well made, I especially like the bridges, they make it look really nice and almost rustic kind of, It's better than the entrances I have on my zoos in my game. :D I can't wait to see more updates / Pictures!!!! :)

Bericht getypt door - gamebadger
Toegevoegd op 27 Dec 2011 om 22:59
Jeweetwelwie
Datum: Woensdag, 28 Dec 2011, 19:40 | Bericht # 23   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

@ gamebadger,
Thank You. NielsGuchelaar make it for me. A update of my zoo will be soon!

Greetings,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht@ gamebadger,
Thank You. NielsGuchelaar make it for me. A update of my zoo will be soon!

Greetings,
Jeweetwelwie ^_^

Toegevoegd op 28 Dec 2011 om 19:40
NielsG
Datum: Woensdag, 28 Dec 2011, 19:48 | Bericht # 24   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

@ gamebadger, Yes, I make it!
Maar ik ben heel benieuwd!

Bericht veranderd door: NielsGuchelaar - Woensdag, 28 Dec 2011, 20:08
Bericht@ gamebadger, Yes, I make it!
Maar ik ben heel benieuwd!

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 28 Dec 2011 om 19:48
legoman12324
Datum: Woensdag, 28 Dec 2011, 20:18 | Bericht # 25   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

zou het niet leuk lijken een verblijf voor zeehonden die komen toch voor op de waddeneilanden

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Berichtzou het niet leuk lijken een verblijf voor zeehonden die komen toch voor op de waddeneilanden

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 28 Dec 2011 om 20:18
Jeweetwelwie
Datum: Vrijdag, 30 Dec 2011, 00:31 | Bericht # 26   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

Hallo Allemaal,
Omdat er een aantal buitenlandse leden ook bij de nederlandse showrooms kijken heb ik besloten om mijn topic in het engels en het nederlands te doen.
Aller eerst zullen wij het nederlandse deel showen, daarna kan je het engels gedeelte (hetzelfde) openen in een spoiler genaamd 'English'.
Ik hoop dat het zo niet te veel stoort! Indien je daar gaat kijken alvast sorry dat mijn engels zo slecht is.

Hello Everybody,
Because a few foreign people watch at the dutch showrooms, I decide to do my update in Dutch and English. To make it easy you could first see the whole dutch update
and after that you could open a spoiler; called English for the whole english update. I hope it makes you more easy and sorry for my bad english!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------

Nu even over de update zelf: we hebben nog niets gedaan met jullie ideeen, op dit moment worden de tekeningen gemaakt
en zullen we bekijken wat het wordt. HEt idee van het noordzee aquarium vond ik wel aantrekkelijk! Maar ondanks we op de waddeneilanden bevinden
wil ik niet dat er te veel water voorbij komt. Nouja.. Veel kijk plezier bij de update van Dierenpark Rottumeroog!

Zoals je ziet beginnen we bij de ingang. De mensen zijn allemaal aan het lopen naar het linkerbruggetje dus dat doen wij ook maar.

Het eerste verblijf zien we al een de linkerkant liggen!

Snel de brug over dus!

Hmm.. Het ziet er wel mooi uit zo! Laten we eens op zoek gaan naar dieren.

Kijk we hebben er een gevonden! Het is... Een europese wilde kat!

Gelijk na het verblijf kunnen we naar links.

Aan het eind bevindt nog een picknicktafel een een dranktentje.

Aangezien het doodloopt keren we maar gelijk om.

Wat een grote voliere!

Het is het verblijf van de oehoe..

Hier is er nog een mooie foto van de oehoe:

Het begint weer wat drukker te worden, en wat donkerder dus we gaan snel verder..

Hmm tot nu toe zien we alleen maar beplanting. Misschien wilt er zo nog een dier tevoorschijn komen.

Het is een wasbeer!

Dit was het einde van de update, we hebben op dit moment nog geen overzichtsfoto's die volgen snel.

Groetjes/Greetings,
Jeweetwelwie ^_^

BerichtHallo Allemaal,
Omdat er een aantal buitenlandse leden ook bij de nederlandse showrooms kijken heb ik besloten om mijn topic in het engels en het nederlands te doen.
Aller eerst zullen wij het nederlandse deel showen, daarna kan je het engels gedeelte (hetzelfde) openen in een spoiler genaamd 'English'.
Ik hoop dat het zo niet te veel stoort! Indien je daar gaat kijken alvast sorry dat mijn engels zo slecht is.

Hello Everybody,
Because a few foreign people watch at the dutch showrooms, I decide to do my update in Dutch and English. To make it easy you could first see the whole dutch update
and after that you could open a spoiler; called English for the whole english update. I hope it makes you more easy and sorry for my bad english!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------

Nu even over de update zelf: we hebben nog niets gedaan met jullie ideeen, op dit moment worden de tekeningen gemaakt
en zullen we bekijken wat het wordt. HEt idee van het noordzee aquarium vond ik wel aantrekkelijk! Maar ondanks we op de waddeneilanden bevinden
wil ik niet dat er te veel water voorbij komt. Nouja.. Veel kijk plezier bij de update van Dierenpark Rottumeroog!

Zoals je ziet beginnen we bij de ingang. De mensen zijn allemaal aan het lopen naar het linkerbruggetje dus dat doen wij ook maar.

Het eerste verblijf zien we al een de linkerkant liggen!

Snel de brug over dus!

Hmm.. Het ziet er wel mooi uit zo! Laten we eens op zoek gaan naar dieren.

Kijk we hebben er een gevonden! Het is... Een europese wilde kat!

Gelijk na het verblijf kunnen we naar links.

Aan het eind bevindt nog een picknicktafel een een dranktentje.

Aangezien het doodloopt keren we maar gelijk om.

Wat een grote voliere!

Het is het verblijf van de oehoe..

Hier is er nog een mooie foto van de oehoe:

Het begint weer wat drukker te worden, en wat donkerder dus we gaan snel verder..

Hmm tot nu toe zien we alleen maar beplanting. Misschien wilt er zo nog een dier tevoorschijn komen.

Het is een wasbeer!

Dit was het einde van de update, we hebben op dit moment nog geen overzichtsfoto's die volgen snel.

Groetjes/Greetings,
Jeweetwelwie ^_^

Toegevoegd op 30 Dec 2011 om 00:31
NielsG
Datum: Vrijdag, 30 Dec 2011, 09:38 | Bericht # 27   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Leuke updste!
Ik vind je beplanting echt perfectt!
Ga zo door.

BerichtLeuke updste!
Ik vind je beplanting echt perfectt!
Ga zo door.

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 30 Dec 2011 om 09:38
raymondhoek
Datum: Zaterdag, 31 Dec 2011, 17:21 | Bericht # 28   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

@ Jeweetwelwie,
Mooie update, alleen misschien kan je de volgende keer wat modder door het gras heen doen,
want nu is die wel heel fel.
Verder ben ik benieuwd naar je volgende update.

Raymond ;)

Bericht@ Jeweetwelwie,
Mooie update, alleen misschien kan je de volgende keer wat modder door het gras heen doen,
want nu is die wel heel fel.
Verder ben ik benieuwd naar je volgende update.

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 31 Dec 2011 om 17:21
Jeweetwelwie
Datum: Maandag, 26 Maa 2012, 22:53 | Bericht # 29   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

Bericht

Toegevoegd op 26 Maa 2012 om 22:53
raymondhoek
Datum: Maandag, 26 Maa 2012, 22:58 | Bericht # 30   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Tot nu toe waren de updates erg veelbelovend, dus ik kan niet wachten op het vervolg hiervan.
Leuk logo trouwens!!

Raymond ;)

BerichtTot nu toe waren de updates erg veelbelovend, dus ik kan niet wachten op het vervolg hiervan.
Leuk logo trouwens!!

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 26 Maa 2012 om 22:58
Search:

Hosted by uCoz