Hallo Allemaal, Na een tijdje een ZTAO-zoo van mij te zien. Heb ik besloten om ook maar een normale showroom te maken. Op dit moment ben ik een zoo gestart op eiland in de Waddenzee: Rottumeroog. Dit zie je ook meteen als je binnen komt. Helaas is het nog niet helemaal af, want ik ben druk bezig met een wegwijsbord te maken. Toch laat ik jullie al de eerste twee dierenverblijven zien!
Hmm.. Het is niet echt een verhaaltje, maar dat moet ook wel kunnen toch? Hier is het logo van ons park:
De foto's komen binnenkort.
Groetjes, Jeweetwelwie
Ps. Wees niet bang om reacties achter te laten. Hier kan ik namelijk alleen maar van leren!
@ legoman12324, De waddeneilanden hebben meerdere namen, namelijk: Texel, Vlieland, Terschelling, Ameland, Schiemonnikoog en als laatste Rottumeroog (kijk maar bij google). Verder zijn er nog een paar kleine eilanden, maar daar weet ik de naam niet zo 1,2,3 van. Ik heb dus een dierentuin gestart op het laatste eilandje. Over de plaats wil ik het liefste geen reacties meer.
@ Iedereen, Om jullie alvast een impressie te geven heb ik een foto van de binnenkomst gemaakt.
En natuurlijk even een aanzicht. De andere foto's volgen snel!
Groetjes, Jeweetwelwie
Ps. Het logo klopt nog niet, maar hier wordt aan gewerkt!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
ziet er al leuk uit zo met dat water! maar misschien kun je een lagere boom of wat hogere beplanting onder de bomen plaatsen dan kan je er niet door heen kijken en zie je al die boomstammen niet zo goed zitten
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Goed beplant en leuke bruggetjes. Alleen ben ik nooit fan geweest van de standaard ingang van ZT2. Kun je niet met de muren en verhoogde paden van ZD iets leuks creëren. Maar dat is natuurlijk mijn mening Voor de rest ben ik benieuwd naar meer!
@ zep Op dit moment zwemmen er al visaen in ze waren jammer genoeg al weg tijdens het nemen van de foto's.
@ timo Bedankt voor je suggestie. Op dit moment ben ik druk bezig met de verblijven voor de dieren! De eerste komen woensdag namelijk al aan!
@ mccamel Ik heb die hack niet daarom maak ik gebruik van de standaardingang. Verder hoorde ik dat er bugs in zaten en dat de bezoekers dan niet meer kwamen. Ik heb daarom ervoor gekozen om deze niet te downloaden.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 696 Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ Jeweetwelwie, ziet er al veel belovend uit! Ik zou alleen wel meer beplanting in en naast het water willen zien. Waarom zou dit geen 2de ZTAO ZOO van je worden? Je hebt toch bijna alle dieren.