ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
hallo, ik wil jullie graag mijn nieuwe zoo showen, tips, reacties zijn welkom
we beginnen bij de entree: wordt nog verandert
we gaan rechtdoor lopen naar de elanden:rechts staat een muur dat betekent dat hier nieuwe verblijfen of andere dingen komen.
we zijn bij het elanden verblijf: zie jij er een?
we lopen door naar het bever verblijf:
aan de andere kant zit een steenbok verblijf helaas zijn deze nog niet geariveerd: volgende keer dus screens daarvan:
we lopen door en we komen bij de rode panda:
ietsje verder zitten de rode kangeroes:
deze drie dieren: 1. amerikaanse bever 2. kleine panda 3. kangeroes behoren tot de kleine zoogdierenhuis, in de toekomst worden hier nog veel meer dieren aan toegevoegd:
ook hebben we 4 vogel kooien, helaas heb ik alleen een overzicht hiervan:
hier een plattegrond, hierin staat wat nog allemaal vernieuwd wordt voor 2012/13 er komen ondertussen dieren verblijfen en andere dingen als je goed kijkt staat er een grote gele lijn om de plattegrond: wat zal dit betekenen?
Dit was het weer, bedankt voor het kijken, en een goeie jaarswisseling. Grtz Pretmachine http://superzt.ucoz.com/forum/16-2839-1 Hagen Zoo
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
@ pretmachine, erg mooi, een goed begin. Ik verheug me op 2013, als je dan helemaal klaar bent Wij kunnen nog veel van je verwachten, ga zo door! Groetjes Merijn
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooie dierentuin in een leuke stad Tilburg. e maakt goed gebruik van de downloads alleen zou ik bij de ingang het stenen dak gebruiken van Zeta design. Dat is mooier dan zo'n glasdak!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
@ pretmachine, Mooie zoo. Wel heb ik een verbeterpuntje. Ik vind alles namelijk zo plat en allemaal zo ongeveer gaashekken.. Wel is er goed gebruik gemaakt van afwisseling met water en ook verschillende beplanting.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
ik vindt de dierentuin super! alleen moet je mischien bij de kangeroes en steenbokken ander hek gebruiken. ga zo door! ik hoop dat er snel weer een update komt Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 74 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
Heel erg mooi @ pretmachine, je bouwt heel realistisch alleen heb ik een vraag waar download je dat houten hek(bij veel foto's te zien, word gebruikt voor een ander hek)(aub een link). Gr. Remco
Datum: Zaterdag, 31 Dec 2011, 17:42 | Bericht # 10
pretmachine
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ZooM: bedankt Laraatje2008: ik zal kijken of ik de entree mooier kan maken NielsGuchelaar: is inderdaad wat klein maar er komt nog een grote verandering ik zal kijken of ik der dan wat aan kan doen Jeweetwelwie: tja die gaashekken, ik ben op zoek naar een ander hek een houten, lijkt ook een beetje op deze maar dan van hout heeft iemand enig idee? Kit_Fisto;^^idem Skyrider1: bedankt, uhm ik denk dat je die van zeta design zoekt, typ maar in bij google zeta designs en dan downloads en daar staan al die scenerys packs.
tjaa, hier ben ik weer. omdat ik al zoveel reacties heb gekregen heb ik 1 screen voor jullie: Teaser: nog niet klaar bij de linker kooi komt er nog gaas overheen.
ik zou maar zeggen wacht maar af :P grtz pretmachine http://superzt.ucoz.com/forum/16-2839-1 Hagen Zoo
Bericht veranderd door: pretmachine - Zaterdag, 31 Dec 2011, 17:43