Datum: Donderdag, 16 Aug 2012, 22:35 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 29 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
hallo alemaal er is weer een dagelijkse tussen stand. er is maar 1 stem bijgekomen deze komt van olaf2000 en is voor de centrale zoo dat brengt de stand op: realistiese safaripark -5 centrale zoo -1
over 4 dagen is de uitslag dus er is nog tijd zat om te stemmen maar doe het wel voor bijde parken is al een ingang gemaakt en die zal ik morgen samen met de dagelijkse tussenstand platsen.
gr.marcel(boy
Added (16 Aug 2012, 22:35) --------------------------------------------- hallo alle maal aan de stand is niks verandert en we nadere de eind streep hierbij laat ik de ingangen zien en vertel ik wat feiten over de parken.
de safari park. dit park is voor wandelaars maar ook te bezoeken met de auto. het park zal waarschijnlijk aleen afrikaanse dieren hebben.
central zoo. dit park krijgt veel dieren waar mee me willen fokken dit omdat we vanuit central zoo veel dieren gebruiken voor toekomstige parken dus somige zeldsame dieren zullen hier door meer tezien zijn in verschillende zoo´s ook zal hier het kantoor zitten waar onze archi tecten zitten om ontwerpen te maken.
mischien is dit wat makelijker om te kiezen.
gr.marcel(boy)
p.s als je even geen inspiratie heb kan je hier een idee plaatsen voor een verblijf en de z.d.m prbeert een mooi ontwerp te maken voor je zet de volde gegevents er wel even bij:de diersoort.het aantal dieren en eventuele biezonderheden.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Leuk park het tweede park ziet er veel fleuriger uit, dan het eerste park. Dat oogt een beetje saai zonder planten!! Maar verder goede en mooie bouwstijl!! groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!