Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
z.d.m:stopt(slotje a.u.b)
Marcelboy
Datum: Woensdag, 11 Jul 2012, 23:23 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

hallo welkom bij de z.d.m(zoo disngs and mangement)
dit berdrijf helpt zoo's waar mee het slecht gaat,koopt failite dierentuinen en maakt ontwerpen voor verblijven en hele dierentuinen we beginnen met onze eerste opdracht:het verhaal

bij ons kantoor werd er gebeld door een man die de hobby van zijn vader heeft geerft(een kleine dierentuin) hij zij dat zijn vader erg van roofdieren en ouder wets hield dus de zoo wer met oude verblijfen gebouwd de zoo telt 7 verblijven waar van groterdeels roof dieren de man vroeg of wij de zoo wilde overnemen en opknappen wij besloten dus te gaan kijken we vlogen eerst met onze heli over het terijn:

en toen gingen we de hele kleine zoo in eerst de zon beren:

zoals je ziet is het erg ouderwets want dat vond de oude eigenaar mooi
nu de afrikaanse dieren:

hier leven de giraffe,zebra's en koedoe in een heel klein verblijf
nu de zwat-witte colobus apen:

ook weer ouderwets en slecht nu de katten galerij er zijn leeuwen,tijgers,amoer luipaarden en sneeuw luipaarden:

dit was het voor vandaag waaarschijn lijk morgen update 2 met:
quarantaine gebouw met de dieren en de sloop van de ingang

tips,reacties en ideén welkom

gr. marcel(boy)

Je mag me ook gewoon Marcel noemen.

Bericht veranderd door: Marcelboy - Zaterdag, 08 Sep 2012, 17:01
Berichthallo welkom bij de z.d.m(zoo disngs and mangement)
dit berdrijf helpt zoo's waar mee het slecht gaat,koopt failite dierentuinen en maakt ontwerpen voor verblijven en hele dierentuinen we beginnen met onze eerste opdracht:het verhaal

bij ons kantoor werd er gebeld door een man die de hobby van zijn vader heeft geerft(een kleine dierentuin) hij zij dat zijn vader erg van roofdieren en ouder wets hield dus de zoo wer met oude verblijfen gebouwd de zoo telt 7 verblijven waar van groterdeels roof dieren de man vroeg of wij de zoo wilde overnemen en opknappen wij besloten dus te gaan kijken we vlogen eerst met onze heli over het terijn:

en toen gingen we de hele kleine zoo in eerst de zon beren:

zoals je ziet is het erg ouderwets want dat vond de oude eigenaar mooi
nu de afrikaanse dieren:

hier leven de giraffe,zebra's en koedoe in een heel klein verblijf
nu de zwat-witte colobus apen:

ook weer ouderwets en slecht nu de katten galerij er zijn leeuwen,tijgers,amoer luipaarden en sneeuw luipaarden:

dit was het voor vandaag waaarschijn lijk morgen update 2 met:
quarantaine gebouw met de dieren en de sloop van de ingang

tips,reacties en ideén welkom

gr. marcel(boy)

Bericht getypt door - Marcelboy
Toegevoegd op 11 Jul 2012 om 23:23
catfreako
Datum: Donderdag, 12 Jul 2012, 11:06 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

Leuk dat je zoo's gaat renoveren! Alleen ik krijg bij deze zoo niet echt de indruk dat het ouderwets of verwaarloosd is. Maar ja, ik ben benieuwd hoe het eruit komt te zien.

BerichtLeuk dat je zoo's gaat renoveren! Alleen ik krijg bij deze zoo niet echt de indruk dat het ouderwets of verwaarloosd is. Maar ja, ik ben benieuwd hoe het eruit komt te zien.

Bericht getypt door - catfreako
Toegevoegd op 12 Jul 2012 om 11:06
Olaf2000
Datum: Donderdag, 12 Jul 2012, 12:31 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Verwaarloosd niet echt nee, maar ouderwets toch zeker wel hoor xD. Veel traliewerk, kleine verblijven etc.
Ziet er heel grappig uit! Ik hou er altijd wel van als iemand verwaarloosde kleine dierentuinen namaakt ( ) en dit ziet er heel grappig uit. Ben benieuwd naar de verbeterde dierentuin :)!

Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
BerichtVerwaarloosd niet echt nee, maar ouderwets toch zeker wel hoor xD. Veel traliewerk, kleine verblijven etc.
Ziet er heel grappig uit! Ik hou er altijd wel van als iemand verwaarloosde kleine dierentuinen namaakt ( ) en dit ziet er heel grappig uit. Ben benieuwd naar de verbeterde dierentuin :)!

Bericht getypt door - Olaf2000
Toegevoegd op 12 Jul 2012 om 12:31
Marcelboy
Datum: Donderdag, 12 Jul 2012, 15:08 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

ik weet dat het niet helemaal mooi de ouderwetse stijl is maar ik had nog maar wijng tijd over en wilde gisteren echt gaan showen.

KLEINE ONTHULING UPDATE 2
tijdens de halfjaarlijkse onderzoeken van de dieren zijn wij er achter gekomen dat de dieren erg onder het gemilde gewicht zitten wij hebben de zoon van de vorige eigenaar gesproken en zij het volgende:
mijn vader heeft de laatste 4 maanden in een rolstoel gezeten en is wijnig bij de dieren geweest zelfs soms hele dagen niet.
wij hebben een dierenarts in de arm genomen die ons gaat helpen de dieren zijn nu in het quarataine gebouw en woorden daar verzoorgt onder tussen hebben wij al verschillende dieren gekregen die een plekje hebben in ons park wel zoeken wij nog een naam voor de zoo tips welkom

gr.marcel(boy)

Bericht veranderd door: Marcelboy - Donderdag, 12 Jul 2012, 15:15
Berichtik weet dat het niet helemaal mooi de ouderwetse stijl is maar ik had nog maar wijng tijd over en wilde gisteren echt gaan showen.

KLEINE ONTHULING UPDATE 2
tijdens de halfjaarlijkse onderzoeken van de dieren zijn wij er achter gekomen dat de dieren erg onder het gemilde gewicht zitten wij hebben de zoon van de vorige eigenaar gesproken en zij het volgende:
mijn vader heeft de laatste 4 maanden in een rolstoel gezeten en is wijnig bij de dieren geweest zelfs soms hele dagen niet.
wij hebben een dierenarts in de arm genomen die ons gaat helpen de dieren zijn nu in het quarataine gebouw en woorden daar verzoorgt onder tussen hebben wij al verschillende dieren gekregen die een plekje hebben in ons park wel zoeken wij nog een naam voor de zoo tips welkom

gr.marcel(boy)

Toegevoegd op 12 Jul 2012 om 15:08
Laraatje2008
Datum: Donderdag, 12 Jul 2012, 22:17 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

:D Verwaarlozing bedoelt hij dan met de dieren, dat dieren geen eten krijgen en geen goede zorg!!! Dat is wel waar, de dieren leven in te kleine hokken en tijgers en leeuwen hebben een mooie buitengebied nodig!! Maar verder leuke dierentuin!! Goed bedacht het verhaal!! Groetjes van Laraatje

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht:D Verwaarlozing bedoelt hij dan met de dieren, dat dieren geen eten krijgen en geen goede zorg!!! Dat is wel waar, de dieren leven in te kleine hokken en tijgers en leeuwen hebben een mooie buitengebied nodig!! Maar verder leuke dierentuin!! Goed bedacht het verhaal!! Groetjes van Laraatje

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 12 Jul 2012 om 22:17
Marcelboy
Datum: Vrijdag, 27 Jul 2012, 21:33 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Hallo allemaal door prive omstandig heden heb ik een paar weken geen zt2 gespeelt maar vanavond of morgen komt er echt een update met:
eerste verblijven af
een bom vol quarantaine gebouw

Gr. Marcel (boy)

Added (24 Jul 2012, 22:06)
---------------------------------------------
Hallo alemaal sorry dat er nogsteeds niks is maar loop erg tetwijfelen over een aantal dingen of ik ze wel of niet moet doen wel is er slecht nieuws binnen gekomen:
nieuws flits
Door een fout van de gemeente zijn de vergunningen voor de quarantaine gebouw spoorloos geraakt en moet het gebouw
woorden gesloopt en en de gemeente zeg dat we niet 2 keer een vergunning kunnen aan vragen voor het zelfde project
zolang er geen bewijs is van de gemeente dat hun de vergunning zijn kwijt geraakt na wat advertenties voor makkelijk op en afgehouwen blokhutten die vergunningsrecht vrij zijn werden we geholphen door een circus die momenteel een zomer stop heeft ze hebben ons hun spullen beleent en zo hebben de dieren toch een dak boven hun hoofd/kop we zullen nu
extra snel zijn met het bouwen van de verblijfen waarvan de dieren nu in het noodkamp zitten ook toon ik hierbij onse
dieren lijst we hebben een aantal dieren die opgeknapt waren gerolen
De lijst.
1man 3vrouw leeuw
1man 2vrouw sneeuw luipaard
1man 3vrouw giraffe
1man 2vrouw koedoe
1man 1vrouw tijger. ( de andere vrouw is verhuist)
1man 1vrouw amoer luipaard. (de andere vrouw is verhuist)
2man 4vrouw zebra
2man 4vrouw franje aap
1 man 1 vrouw manen schaap
1man 2vrouw sabel oryx

Dit was het nu komt er hopelijk echt snel een update.

Gr. Marcel(boy)

Added (27 Jul 2012, 21:33)
hallo allemaal.
eindelijk de update van pasion zoo we hebben deze naam gekozen omdat het de pasie van de oude eigenaar was om de dieren te verzorgen.
alle oude dieren zijn op dit moment ondergebracht bij een circus omdat het quarantaine gebouw gesloopt moest woorden en we konden ze nergens kwijt wel gaan elke dag 2 verzorgers kijken hoe het met de dieren gaat en als we het niet vertrouwen worden ze narr verschillende dierentuinen gebracht voor tijdelijk.

nu de foto serie:
we beginnen bij de ingang.

het is nog niet helemaal af zo komt er nog wat groen en de naam komt op de voorgevel.
als we doorlopen komen we op een plein.

het is nog erg duidelijk te zien dat we in de verbouwing zitten.
we gaan de eerste afslag rechts en zien dit verblijf.

dit is het verblijf van de oryxen en manen schapen de manen schapen zijn hier voor proef en de oryxen voor vast.
dit is een regeling van de eaza en nvd zij willen een goede verzorging voor bedrijgde diersoorten daarom hebben wij twee test soorten gehad voor bepaalde tijd als we de proeftijd doorstaan mogen we meerdere bedrijge dieren houden na de proef tijt gaan de manen schapen weg deze woorden ver vangen door struis vogels of addaxen of duin gazelle's.
voor het volgende verblijf gaan we terug naar het pleinyje en nemen we de 2e afslag rechts daar zien we een hut.

vanuit de hut heb je uitzicht op het toekomstige sneeuwluipaarden verblijf.

de dieren zitten er nog niet in wegens de net genoemde regels
ook was dit het voor vandaag ik weet dat het geen grote update was maar dan weet ik van mezelf dat ik me werk verpruts wel heb ik wat over zicht foto en een klein stukje van de volgende update.
oryxen en manenschapen:

sneeuwluipaarden:

de hele zoo tot nu toe:

een voorproefje voor de volgende keer is een bouw project:

dit was het vergeet niet te stemen op welk dier jij bij de oryxen wilt hebben
-struisvogel
-addax
-duin gazelle

gr.marcel boy.

Bericht veranderd door: Marcelboy - Vrijdag, 27 Jul 2012, 21:38
BerichtHallo allemaal door prive omstandig heden heb ik een paar weken geen zt2 gespeelt maar vanavond of morgen komt er echt een update met:
eerste verblijven af
een bom vol quarantaine gebouw

Gr. Marcel (boy)

Added (24 Jul 2012, 22:06)
Hallo alemaal sorry dat er nogsteeds niks is maar loop erg tetwijfelen over een aantal dingen of ik ze wel of niet moet doen wel is er slecht nieuws binnen gekomen:
nieuws flits
Door een fout van de gemeente zijn de vergunningen voor de quarantaine gebouw spoorloos geraakt en moet het gebouw
woorden gesloopt en en de gemeente zeg dat we niet 2 keer een vergunning kunnen aan vragen voor het zelfde project
zolang er geen bewijs is van de gemeente dat hun de vergunning zijn kwijt geraakt na wat advertenties voor makkelijk op en afgehouwen blokhutten die vergunningsrecht vrij zijn werden we geholphen door een circus die momenteel een zomer stop heeft ze hebben ons hun spullen beleent en zo hebben de dieren toch een dak boven hun hoofd/kop we zullen nu
extra snel zijn met het bouwen van de verblijfen waarvan de dieren nu in het noodkamp zitten ook toon ik hierbij onse
dieren lijst we hebben een aantal dieren die opgeknapt waren gerolen
De lijst.
1man 3vrouw leeuw
1man 2vrouw sneeuw luipaard
1man 3vrouw giraffe
1man 2vrouw koedoe
1man 1vrouw tijger. ( de andere vrouw is verhuist)
1man 1vrouw amoer luipaard. (de andere vrouw is verhuist)
2man 4vrouw zebra
2man 4vrouw franje aap
1 man 1 vrouw manen schaap
1man 2vrouw sabel oryx

Dit was het nu komt er hopelijk echt snel een update.

Gr. Marcel(boy)

Added (27 Jul 2012, 21:33)
hallo allemaal.
eindelijk de update van pasion zoo we hebben deze naam gekozen omdat het de pasie van de oude eigenaar was om de dieren te verzorgen.
alle oude dieren zijn op dit moment ondergebracht bij een circus omdat het quarantaine gebouw gesloopt moest woorden en we konden ze nergens kwijt wel gaan elke dag 2 verzorgers kijken hoe het met de dieren gaat en als we het niet vertrouwen worden ze narr verschillende dierentuinen gebracht voor tijdelijk.

nu de foto serie:
we beginnen bij de ingang.

het is nog niet helemaal af zo komt er nog wat groen en de naam komt op de voorgevel.
als we doorlopen komen we op een plein.

het is nog erg duidelijk te zien dat we in de verbouwing zitten.
we gaan de eerste afslag rechts en zien dit verblijf.

dit is het verblijf van de oryxen en manen schapen de manen schapen zijn hier voor proef en de oryxen voor vast.
dit is een regeling van de eaza en nvd zij willen een goede verzorging voor bedrijgde diersoorten daarom hebben wij twee test soorten gehad voor bepaalde tijd als we de proeftijd doorstaan mogen we meerdere bedrijge dieren houden na de proef tijt gaan de manen schapen weg deze woorden ver vangen door struis vogels of addaxen of duin gazelle's.
voor het volgende verblijf gaan we terug naar het pleinyje en nemen we de 2e afslag rechts daar zien we een hut.

vanuit de hut heb je uitzicht op het toekomstige sneeuwluipaarden verblijf.

de dieren zitten er nog niet in wegens de net genoemde regels
ook was dit het voor vandaag ik weet dat het geen grote update was maar dan weet ik van mezelf dat ik me werk verpruts wel heb ik wat over zicht foto en een klein stukje van de volgende update.
oryxen en manenschapen:

sneeuwluipaarden:

de hele zoo tot nu toe:

een voorproefje voor de volgende keer is een bouw project:

dit was het vergeet niet te stemen op welk dier jij bij de oryxen wilt hebben
-struisvogel
-addax
-duin gazelle

gr.marcel boy.

Toegevoegd op 27 Jul 2012 om 21:33
boerroel545
Datum: Zaterdag, 28 Jul 2012, 18:52 | Bericht # 7   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

ziet er goed uit je sneeuwluipaarden verblijf is goed beplant
en je manenschapen verblijf vind ik heel realistisch ik
heb bij dat verblijf eeen gevoel ofdat ik in de shahara sta
wel vind ik je ingang nogal saai
maar het ziet er super uit
ga zo door

gr.boerroel545

Berichtziet er goed uit je sneeuwluipaarden verblijf is goed beplant
en je manenschapen verblijf vind ik heel realistisch ik
heb bij dat verblijf eeen gevoel ofdat ik in de shahara sta
wel vind ik je ingang nogal saai
maar het ziet er super uit
ga zo door

gr.boerroel545

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 28 Jul 2012 om 18:52
hananas59
Datum: Zaterdag, 28 Jul 2012, 20:26 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

ingang vind ik ook saai tip: ik ozu het niet beton+glas maken en hout is mooier
en het plein is mooi ik vind het nog leg maarja sahara verblijf super vind het erg mooi misschien nog wat kleiner planten tussen het zand
sneeuwluipaard realistisch leuk maar raar (voliére?)

ik stem voor struisvogel

ga zo door en maak mer mooie verblijven

Gr. Hananas59

Berichtingang vind ik ook saai tip: ik ozu het niet beton+glas maken en hout is mooier
en het plein is mooi ik vind het nog leg maarja sahara verblijf super vind het erg mooi misschien nog wat kleiner planten tussen het zand
sneeuwluipaard realistisch leuk maar raar (voliére?)

ik stem voor struisvogel

ga zo door en maak mer mooie verblijven

Gr. Hananas59

Bericht getypt door - hananas59
Toegevoegd op 28 Jul 2012 om 20:26
Marcelboy
Datum: Zondag, 12 Aug 2012, 20:20 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

@ boerroel545, Bedankt voor je bericht agezien ik vandaag veder ga zal ik meteen de ingang omtoveren.

@ hananas59,jij ook bedankt voor je reactie wat de sneeuw luipaarden betreft ik heb er gaas boven op gedaan agezien het erg goede klimers zijn.

Added (30 Jul 2012, 22:17)
hallo allemaal er is nieuws uit pasion zoo.

twee dagen geleden had ik een vrijedag tot om 14.00 uur mijn telefoon ging dat ik onmidelijk naar de zoo moest komen.
toen ik aan kwam zag ik dit:

het park was afgezet met een auto van ons vang team ik wilde gaan vragen wat er aan de hand was maar toen ik voorbij de auto liep werd het meteen duildelijk.
twee van onze sneeuw luipaarden zijn ontsnapt ze hebben het glas van de kijk hut weten de slopen en zijn zo ontsnapt.
ons manetje leo trof ik al meteen aan op het pleintje bij de ingang:

ons vrouwtje was al gevangen.
het is ze gelukt om te ontsnappen omdat het bedrijf wat het verblijf gebouwd heeft de verkeerde dikte glas bij de kijk hut heeft gebruikt momenteel loopt er een rechtzaak tegen het bedrijf.
wij hebben direct een andere bedrijf gezocht en het nieuwe verblijf is al bijna af wel is het mannetje neer geschoten omdat hij moeilijk te vangen was onze twee vrouwtjes worden overgebracht naar een andere zoo zodra hun weg zijn zal het nieue verblijf woorden bewoond door onse amoer luipaarden.

gr.marcel(boy)

Added (06 Aug 2012, 20:08)
hallo allemaal jammer dat het zo rustig is hier voor de volgende update is er al een indeling gemaakt met de onderwerpen:
.project chineeese sneeuw luipaarden (een ontwerp en bouwfoto`s van een sneeuwluipaarden verblijf in een chineese dierentuin die wij hebben ontworpen)
.baby nieuws
.pasion zoo part 3

ik hoop dat jullie er zin in hebben.

gr.marcel(boy)

Added (12 Aug 2012, 20:20)
hallo allemaal.

ik stop met pason zoo dit doe ik omdat ik geeninspiratie meer heb omdat ik door vakantie geen zoo tycoon 2 heb kunnen zien jullie mogen nu wel kiezen welk project ik ga tonnen.
1.een realistiese safari park.
2.centrum zoo het centrum van z.d.m.
volgende week komt de uitslag.

gr. marcelboy

Bericht veranderd door: Marcelboy - Maandag, 30 Jul 2012, 22:22
Bericht@ boerroel545, Bedankt voor je bericht agezien ik vandaag veder ga zal ik meteen de ingang omtoveren.

@ hananas59,jij ook bedankt voor je reactie wat de sneeuw luipaarden betreft ik heb er gaas boven op gedaan agezien het erg goede klimers zijn.

Added (30 Jul 2012, 22:17)
hallo allemaal er is nieuws uit pasion zoo.

twee dagen geleden had ik een vrijedag tot om 14.00 uur mijn telefoon ging dat ik onmidelijk naar de zoo moest komen.
toen ik aan kwam zag ik dit:

het park was afgezet met een auto van ons vang team ik wilde gaan vragen wat er aan de hand was maar toen ik voorbij de auto liep werd het meteen duildelijk.
twee van onze sneeuw luipaarden zijn ontsnapt ze hebben het glas van de kijk hut weten de slopen en zijn zo ontsnapt.
ons manetje leo trof ik al meteen aan op het pleintje bij de ingang:

ons vrouwtje was al gevangen.
het is ze gelukt om te ontsnappen omdat het bedrijf wat het verblijf gebouwd heeft de verkeerde dikte glas bij de kijk hut heeft gebruikt momenteel loopt er een rechtzaak tegen het bedrijf.
wij hebben direct een andere bedrijf gezocht en het nieuwe verblijf is al bijna af wel is het mannetje neer geschoten omdat hij moeilijk te vangen was onze twee vrouwtjes worden overgebracht naar een andere zoo zodra hun weg zijn zal het nieue verblijf woorden bewoond door onse amoer luipaarden.

gr.marcel(boy)

Added (06 Aug 2012, 20:08)
hallo allemaal jammer dat het zo rustig is hier voor de volgende update is er al een indeling gemaakt met de onderwerpen:
.project chineeese sneeuw luipaarden (een ontwerp en bouwfoto`s van een sneeuwluipaarden verblijf in een chineese dierentuin die wij hebben ontworpen)
.baby nieuws
.pasion zoo part 3

ik hoop dat jullie er zin in hebben.

gr.marcel(boy)

Added (12 Aug 2012, 20:20)
hallo allemaal.

ik stop met pason zoo dit doe ik omdat ik geeninspiratie meer heb omdat ik door vakantie geen zoo tycoon 2 heb kunnen zien jullie mogen nu wel kiezen welk project ik ga tonnen.
1.een realistiese safari park.
2.centrum zoo het centrum van z.d.m.
volgende week komt de uitslag.

gr. marcelboy

Toegevoegd op 12 Aug 2012 om 20:20
hananas59
Datum: Zondag, 12 Aug 2012, 20:24 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker