ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Ik ben weer bezig met een uitdagingszoo en nu gaat die goed. Ik hoef alleen nog maar een zeedierenuitdaging te doen en dan heb ik alle spullen die je kunt verzamelen. Alleen moet ik nu een gapende buidelwolf fotograferen en ik krijg de buidelwolf maar niet. Het is een mooie dierentuin alleen soms een beetje slap met gebieden waar geen bezoeker komt kijken en het dromedarissen hok is toch vol genoeg. Die planten zich rap voort. Hier wat screens: De ingang!! Ingang pad met de geboorteballonen. Naar rechts kom je op dit eetpleintje!! Naar links kom je aan bij het hok van de elanden: Kabelbaantraject en als laatste de witte dolfijnen: De plattegrond: Met al meerdere hokken maar die krijgen julie later. Groetjes en veel plezier met deze update van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
1
Parkeerhulp
Mooie zoo, alleen hij lijkt een beetje kaal. Misschien dat er wat meer bomen en omgevingsobjecten langs de paden kunnen staan. Verder ziet het er heel leuk uit. Vooral die kabelbaan. die zie je niet zo vaak meer in zoos.
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Iedereen, Omdat mijn eigen dierentuin een beetje flopte heb ik nu ondertussen met mijn standaardprofiel een vogelpark gemaakt. Met mijn standaardprofiel probeer ik ook alle uitdagingen en challenges te halen. Dus, met mijn dierentuin Larissa ben ik bijna weer mee klaar tot waar ik gebleven bent, bij de orka. Het is een hele mooie dierentuin geworden en een beetje apart en met andere dieren. Mooier denk ik. Maar hier show ik even Vogelpark Vogels en zo!! Hier komen de screens: De ingang. We gaan eerst naar het binnenverblijf met de Alpensneeuwhoen: Daarna door naar de pingwings: Eetpleintje bij de Alpensneeuwhoen!! Daarna kun je terug lopen maar tegenwoordig kun je ook naar een pleintje gelegen aan het bassin van de pingwings: Daarna kom je bij de Secretarisvogels met een verhoogd pad: Daarna loop je terug en daar zie je volieres met allerlei soorten vogels. Ik heb er een soort van doorloopvoliere van te maken. Hopelijk vinden jullie het mooi: Dan loop je tussen de volieres terug naar de ingang en dan kom je bij de pauwen: Dan ga je naar de struisvogels: Dan als laatste de flamingo's: Dan heb je als laatste een bovenplattegrond en een plattegrond, en zoals je daar op ziet heb ik ook nog een waterjuffer kraanvogel en de duif erin zitten. Ik wilde deze dierentuin als download opsturen maar er zitten te veel downloads in. Dus, maar als je hem wilt hebben moet je deze downloads hebben en even mij een pbtje sturen en dan stuur ik de zoo naar je toe. Veel plezier met deze Vogels en Zo!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Zaterdag, 27 Jun 2009, 13:33 | Bericht # 18
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (tigerman)
cool vogelpark
Waarom vindt je het een mooi vogelpark en kijk eens naar de laatste datum. Ik weet, ben zelf de poster dat er binnenkort een update komt. Maar niet gaan bumpen tigerman. (lees anders eerst de forumregels door). Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 59 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
I am very glad to see short fin pilot whales in your zoo. In January we saw that kind of whales in reality. Since then I almost put short fin pilot whales in my zoos. But ... they are cuter in reality...