ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik dacht laat ik de eerste zijn die hier een showroom laat zien. Misschien dat hier dan meer gereageerd wordt. En een leuke foto van een dino!! Doei, ciao, veel plezier en groetjes van Laraatje ---------------------------------------------
Added (08 Dec 2008, 13:16) --------------------------------------------- Hallo iedereen,Vanmorgen had ik al een update gedaan maar de foto's waren te groot. Dus, die ga ik zo dadelijk even verkleinen. Maar de zoo waar ik mee bezig ben is een uitdagingszoo. Als eerste kreeg ik maak een foto van een springende gazelle, dat was een makkie. Ik heb inmiddels ook al heel veel vrij gespeeld,zoals safarithema, en bedreigde diersoortenthema en het andere thema. Dus, ben nu bezig met een uitdaging van 4 rendieren verzorgen en 500 Euro aan donaties. Maar dat komt goed. Hier wat foto's nu verkleind. En ik zie dat ik een gevorderde beginner ben geworden. Bedankt. Ja, op zootycoon.nl wordt niet zoveel gereageerd, hier ook niet maar dat maakt niks uit, dat komt nog wel. Terug naar de screens, eerst de ingang: Daarna het pleintje en speelpleintje: Dan komen de dieren, eerst de savannedieren, zitten nu vanwege een uitdaging Olifanten en Neushoorns in. De Woestijndieren, dr dromadarissen: De Kreupelhoutdieren, de Gemsbokken, nu zitten er Kangeoroe's in. Gemaakt vanuit een verhoogd pad!! Vanuit het verhoogd pad kom je weer bij een pleintje en bij de paardenstal; Dan loop je door via Junglestijlpad naar de nijlpaarden, zitten nu ook Floridai Panter in vanwege een uitdaging. Dan richting de panda's en dan richting de Bengaalse tijgers: Met jullie gemaakt bord!! Groetjes en morgen de zeezookant laten zien. Er is inmiddels ook een ijsberencomplex gebouwd en een uitgestorven diersoort. Verder orka's en de teller van het geld staat op 400.000 Ongeveer. Veel plezier en fijne kerstdagen alvast. Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht veranderd door: Laraatje2008 - Maandag, 08 Dec 2008, 12:55
Mooie zoo, leuk om te zien dat je downloads van deze site gebruikt, je gemsbokken hok vind ik erg mooi, met de hoogte verschillen, etc. Dat bij de nijlpaarden vind ik wat aande kale kant, maar voor de rest is het een mooie zoo. Ook hoop ik volgende keer op een plattegrond...
Voormalig Crewlid
Directeur
Bedankt voor je reactie Raymond!! Ja, de gemsbokken zijn inderdaad leuk, die uitdaging met de rendieren is niet gelukt en ik kreeg mijn steenbokken terug. Die zijn zich aan het voortplanten nu. De plattegrond is een beetje rommelig want er zitten zowel een kabelbaan als een jeeptraject in en dat geeft de plattegrond een beetje rommelig, maar ik show hem wel. De nijlpaarden is een beetje kaal omdat er een kabelbaalpaal op staat en die moest ik plaats geven en dan zaten de bomen allemaal in de weg, lol!! Nee, ik had nog eens terug gekeken en je hebt helemaal gelijk. Nu zit de Floradia panter erin en nu heb ik meer bomen geplaatst. Maar show de volgende keer de plattegrond en een foto van de bovenkant. Hem de zoomhack gedownload. Mooi is die he. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Donderdag, 11 Dec 2008, 10:25 | Bericht # 5
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier nog de plattegrond en het is een rommeltje maar dat komt door de uitdagingen. Sommige zijn egt moeilijk en die weiger ik dan ook. Groetjes en een fijne dag en Okapi, thanks for your comment!! Very nice!! En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Donderdag, 11 Dec 2008, 17:08 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 67 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
Mooie zoo laraatje mischien kun je nog een paar foto's maken van dat zee gedeelte Yes I believe.......... in ZT2! Ik heet Peter zo mag je me ook noemen gefiliciteert... raymond!
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Ik had eigenlijk een vraag aan Raymond, mag ik een aparte topic maken voor mijn gewone zoo om die daar te laten zien. Anders denken de mensen dat het 1 zoo is en misschien handig een aparte topic. Op Zootycoon.nl reageert toch niemand meer en hier komen steeds meer mensen op. Ben trouwens een nieuwe uitdagingszoo begonnen, deze bovenstaande leek nergens meer op en werd een rommeltje, was zonde, want de zoo was al 5 jaar oud. Maar ja, helaas. Nu ben ik weer opnieuw begonnen. Dus, helaas het zee gedeelte kan ik niet meer laten zien maar in deze nieuwe zoo zit ook een zeegedeelte. Dus, het komt goed. Groetjes en nog een fijn weekend van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Ben van de week begonnen met een nieuwe uitdagingszoo en deze wordt super mooi. Ik wil ook alle prijzen winnen, dus het zal misschien na verloop van een tijd een rommelzoo worden want je moet uiteindelijk dingen gaan veranderen en dat kost tijd. Maar ik ga er van alles mee expermentiren. Dus, het word voor mij een uitzonderlijke dierentuin. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Hallo iedereen, Ben van de week begonnen met een nieuwe uitdagingszoo en deze wordt super mooi. Ik wil ook alle prijzen winnen, dus het zal misschien na verloop van een tijd een rommelzoo worden want je moet uiteindelijk dingen gaan veranderen en dat kost tijd. Maar ik ga er van alles mee expermentiren. Dus, het word voor mij een uitzonderlijke dierentuin. Groetjes van Laraatje
Probeer je zoo eens in wat meerdere update'te showen, dat maakt het iets leuker... Verder heb ik niks op je bouwstijl aan te leveren...