ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
@ ZooM, Heel erg mooi gemaakt, Vooral dat plasje aan de voorkant! Ook is het leuk dat je die picknicktafels voor het verblijf zet! Je maakt goed gebruik van hekken en planten! Die boomstammen leuken het ook veel meer op! Maar het lijkt of sommige planten door de rotsen steken... Hier is maar een woord voor: Prachtig! Made by Real-Thomas.
Op zich vind ik het wel heel erg mooi gemaakt. Maar als ik eerlijk ben, zie ik er niet echt een flamingo verblijf in. Maar het plaatje in het algemeen vind ik wel erg leuk.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Het is inderdaad een heel mooi en ruim verblijf en de boomstammen zijn er ook mooi in. Maar zoals Raymond al zei is het niet echt een flamingo verblijf. Niet dat hij niet mooi is hoor, maar in een flamingo verblijf zou ik meer water dan land doen. Flamingo's staan in het wild vrijwel altijd in het water, maar het is maar wat je zelf wil
Bericht veranderd door: Mark_23 - Maandag, 19 Nov 2012, 09:48
Datum: Woensdag, 26 Dec 2012, 18:45 | Bericht # 15
ZooM
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
@ Mark_23, bedankt voor je reactie! Maar ik heb gezeg dat er ondar andere flamingo's komen, wat nog meer weet je niet, vandaar die keuze voor het mindere water.
Added (10 Dec 2012, 19:22) --------------------------------------------- Binnenkort weer een preview van Columbus Wildlife Park! Moet alleen mijn zt2 ff resetten vanwege een geïnfecteerde download. Maar binnenkort dus weer een preview!
Added (26 Dec 2012, 17:45) --------------------------------------------- [center]Coming in 2013...