ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
Zoals vele van jullie wel weten ben ik gestopt met Dierenpark Europa. Dat omdat ik een nieuwe stijl/zoo heb. Op Gaia show ik nu al zo'n week (lang hé! ) en wil hier ook wat previews laten zien. Ik zal hier geen grote update's doen, dat alleen op Gaia.
Ik hoop dat jullie het mooi vinden. Berichten en tips zijn natuurlijk altijd welkom!
Jammer dat je hier niet alles laat zien, zou graag de rest willen zien. Maar ik ga daarvoor niet naar gaia, daar heb ik het te druk voor. Maar de preview ziet er goed uit.
2
Curator
@ raymondhoek, Ja, sorry, ik heb het juist te druk voor 2 site's Maar ik verplicht ook niemand om op Gaia te kijken, maar dat de leden weten dat op Gaia de rest staat en de leden die ook daar lid van zijn kunnen komen kijken. Maar in ieder gaval bedankt voor je reactie!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooi verblijf, lekker natuurlijk. Ik vind het ook jammer dat je alles alleen op Giaia laat zien!!! Maar het is jouw keuze. Groetjes van laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
2
Curator
@ Mark_23, @ Laraatje2008, bedankt voor jullie reactie's! Maar zoals ik al zei op 2 site's showen is veel werk, maar niet getreurd, want alle previews komen hier wel!
2
Curator
Zoals vele weten was het afgelopen zondag 11 november een speciale dag voor mij. Ik showde namelijk bijna een jaar dezelfde dierentuin. (Misschien een record?? ) Die dag wilde ik niet zomaar voorbij laten gaan. Maar ik besloot een week van te voren te stoppen met Dierenpark Europa en volledig over te gaan op Gaia. Op 11 november was het idee om de eerste en laatste update te laten zien, waarna ik zou stoppen. Door omstandigheden ging dit niet door, daarvoor spijt het me heel erg. Maar ik die toch iets heel speciaals! Ik laat een preview zien van de eerste echte update van Columbus Wildlife Park zien. Deze preview zal alleen op deze site vertoond worden voor alleen de leden hier, zo kunnen alleen jullie dit zien, en niemand anders. Available to users only