ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Hallo beste mensen. Ik heb een leuke,Mooie dierentuin gemaakt die nog in de Bouw is, maar toch heb ik al wat foto,s van de 1ste en 2de Verblijven: 1ste Verblijf: Dromedarissen: zo, die is uitgerust Mooie waterval met Oase Mooie Foto van de 3 dromedarissen 2de Verblijf: Sabeloryxen: Lekker eten Overzicht vanaf de duin Geen geruzie Boe! So Lonely Overzicht van De Dessert(tot nu toe): En als laatste de Plategrond:
Volgende Keer: +Verblijf voor de Fenneken en Gestreepte Hyena,s +Bouw voor de Turtle Coast(Met Groene Zeeschildpadden,Zeeleeuwen,Leder Schildpadden en Zeeotters)
Hallo
Bericht veranderd door: zoomaster1994 - Maandag, 17 Aug 2009, 19:57
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Great exhibiths, i still don't try sophie's scenery pack, desert exhibiths looks always awesome + watterfalls and hills. english isn't my main language I♥love rats
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja zoomaster, mooie zoo, doe je toevallig niet mee met de desert contest op zt.nl? Leuke zoo hoor, ik vind het mooi dat iedereen van die mooie binneverblijven maakt. Daar ben ik dol op!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Badankt voor de Complimentjes. Helaas doe ik niet me aan de desert contest van zt.nl
PS: hebben jullie ideeën vor leuke gebieden voor deze dierentuin? Als jullie ideeeën hebben dan doe je dat met dieren(Geen downloads) en niet meer dan 5 dieren.
Hallo
Bericht veranderd door: zoomaster1994 - Dinsdag, 18 Aug 2009, 09:11