ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Vanmiddag heb ik dit scenario afespeeld en morgen ga ik verder of met uitgestorven diersoorten of mm, moet ik nog even kijken, want ik moet ook een bed afbreken en weer in elkaar zetten, dus wie weet. Maar nu optopic. Ik laat wat screens zien en zelf heb ik een kabelbaan toegevoegd, wat dieren zoals een pauw en herten. Eerst moet je trouwens ervoor zorgen dat dieren beter worden en goed verzorgd zijn, daarna moet je de dierentuin naar 3 sterren doen. Dat doe je dus door dieren erbij te zetten maar ook door de dierentuin te verfraaien zoals een fontein, wat meer eettentjes enzovoorts. Hier wat screens van die dierentuin. Ik maak van elke scenario een paar foto's zodat mensen die die scenario's nog moeten doen van tips te voorzien. Hier wat screens: De Hoofdingang! Een warm welkon!! Zelf neergezet! De Elanden, die stonden er al in, net zoals de beren, de bever en de zebra! En als laatste het eetpleintje! Dat bestond ook al!! Veel plezier en tot volgende keer. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo, Ja dat was bij mij ook, maar deze keer niet, ging mijn bever niet dood Maar ja wel lekker handig want daardoor kun je wel een ander dier in het veblijf zetten. Wens je broer maar succes van mij en hij moet gewoon veel dingen erbij bouwen en enkele verblijven erbij bouwen en dan heeft hij het. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
1
Parkeerhulp
Het moeilijkste vind ik om bij de 3 sterren te komen. Je hebt heel weinig geld en de dieren zijn in het begin meestal nog ziek. Hier moet je heel veel geld aan uitgeven. Het is me gelukt omdat ik eerst een heleboel gesloopt heb en daarna een nieuwe hele goedkopen dierentuin te bouwen.