Datum: Donderdag, 31 Dec 2009, 15:14 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Weer super mooi, als ik een cijfer zou geven zeker een 9.9 hhahahah. je hebt goed gebruik gemaakt van bommen dieren en er zijn geen minpunten kan ook eingelijk niet he. dikke doei.
Erg mooi, het lijkt net op een echt bos alleen dan met omheiningen Alleen wat is het dier op de laatste foto? Want hij lijkt wel en erg lange snuit te hebben? Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooi verblijf, lekker ruim en lekker veel bomen en groen erin en mooi die aparte toendrakleur!! Groetjes van laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Donderdag, 14 Jan 2010, 07:24 | Bericht # 27
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 46 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
En weet denk waar die het vandaan heeft gehaald. Ziet er erg mooi uit, dit toendra-effect, ben ik ook erg weg van. Mooie ruime verblijven en veel bebosd, Zijn er wel bezoekers eigelijk in de zoo?
zit er zoals gewoonlijk weer heel mooi uit, je maakt goed gebruik van downloads en door de planten ziet het er heel realistisch uit. Ik kan niet wachten tot je meer post
Datum: Zaterdag, 06 Feb 2010, 20:17 | Bericht # 30
max
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
That´s very good Humbug, you ´ve done an excellent job with the terrain elevations given a natural look to your exhibits. Also i like the the dead trees and logs of the bear exhibit, you´ve done an amazing work with them together with the foliage, it seems that you put them carefully at the exhibit not just in a random way.