Bedankt voor de reacties!
@Laraatje2008: Het is een kinderboerderij, ik wou de verblijven zo simpel mogelijk houden 
Added (28 Feb 2010, 20:07)
---------------------------------------------
Nieuw project
Ik ben pas geleden gestart met een nieuw project. Ik had mezelf de opdracht gegeven van een oude zoo die ik gemaakt had een nieuwe te maken, maar dat liep nergens op uit... Toen zag ik de dag erna een reclame over dierenmishandeling, en heb de kleinste verblijven ooit gemaakt. Daarna had ik de opdracht daar een dierentuin uit de jaren 60 van te maken. Allereerst de foto's van de kleine verblijven, voordat ik de dieren 'redde'.
Een erg klein giraffen verblijf, 2 giraffen moeten het verblijf delen en hebben vaak ruzie.
Deze ijsbeer is erg vies en verwaarloosd.
De kleine ijsberen verblijven, het vrouwtje heeft de kleinste kooi.
De olifanten moeten met z'n 3en dit verblijf delen.
Hier een overzicht waar ook de leeuwenkooien bij staan.
Nog een overzicht
Nu ga ik de Utrechtste Diergaarde aan jullie laten zien, dit is de dierentuin waar al de dieren zijn opgevangen, inclusief 3 manke flamingo's.
Hier de flamingo's. Ze waren verwond gevonden bij de douane in België, vanuit daar zijn ze naar de Diergaarde overgeplaatst.
Niet ver daar vandaan is er het olifantenverblijf
De giraffen hebben ook een mooi onderkomen
In het roofdierenhuis zijn de leeuwen ondergebracht, helaas is 1 leeuw overleden bij het overplaatsen, die hebben we vervangen door Simba, een leeuw uit Zweden, waar deze ontsnapt was uit de dierentuin.¨-i*
[i]De ijsberen zitten naast de leeuwen in het roofdierenhuis
De plattegrond van het park en de omgeving. Het bos is van de diergaarde en de weilanden binnenkort waarschijnlijk ook, daar hebben we nog geen plannen voor. Het bos zal wel gebruikt worden voor een nieuwe verblijven. Helaas was er dichterbij het park geen parkeerplaats, dus hebben we de parking van het bos moeten gebruiken. In 1970 komt daar een weg naar het park en er zal een nieuwe, 4 keer zo grote parkeerplaats komen. Maar dat is nog niet helemaal zeker.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, maar letwel: Het is een dierentuin uit de jaren 70, het wordt nog naar deze tijd (om-)gebouwd.