Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Silver Valley Zoo || Chrissie's Showroom
ChrissievdP
Datum: Zaterdag, 16 Jan 2010, 14:59 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Verzorger

Silver Valley Zoo

Het logo

Het is het jaar 1982...
...een man uit Utrecht koopt een groot stuk grond waar hij graag een dierenpark wil beginnen.
De man begint met een wandelpark, kinderboerderij, ritje op een pony, ooievaars en een speeltuin.
Het wandelpark:

De verblijven van de dieren zijn heel simpel, omdat het maar een kinderboerderij is.

Op deze foto zijn de karpers goed te zien.

De speeltuin

Hier zie je ook de picknickweide

De ooievaars

De ooievaars hoeven in de Silver Valley Zoo niet in een volière, omdat ze gekortwiekt zijn

Ik heb helaas geen foto's kunnen maken van de kinderboerderij, want daar werd nog druk aan gebouwd!
Voor de volgende keer:

Inmiddels is er ook een nieuwe Update!

Update 2

Het is het jaar 1983. Dit jaar was het budget niet al te hoog, want we hebben gespaard voor volgend jaar!

De kinderboerderij is bewoond door ezels en Prezwalski-Paarden! Er was natuurlijk al een verblijf voor de ooievaars.

Eén van de investeringen van dit jaar: Blauwe pauwen!

Totaaloverzicht van de Kinderboerderij.

De andere investering: Flamingo's! Het wandelpark is verbouwd, het meertje is nu een verblijf!

Totaaloverzicht Flamingo-Eiland.

Het wandelpark, naar verwachting wordt dit over enkele jaren ook een verblijf.

Nieuws over volgend jaar!
Volgend jaar wil Silver Valley Zoo groots uitbreiden met indoorverblijven! Het park heeft nog niet definitief beslist over de aankoop van een groot stuk land -van een boer- waar de uitbreiding gerealiseerd zou moeten worden. Het stuk land is ongeveer 2 hectare groot en kan gebruikt worden voor een grootschalige uitbreiding die over enkele jaren plaats zal vinden.
'Wij hebben de ambitie een grote zoo te worden. Dat kun je ook aflezen aan ons logo'
meldde Mr. ChrissievdP, eigenaar en directeur van Silver Valley Zoo.
Op de vraag 'Kunt u het nu al wel een zoo noemen?' antwoordde dhr. ChrissievdP:
'Daar hebben wij in het begin ook over gesproken, maar we hebben besloten het wel te doen. Het park heeft namelijk écht de ambitie een zoo te worden van giga formaat!'
Wij vroegen ook: 'Wat is het budget voor de volgende uitbreiding?'
'We hebben er al vanaf het begin voor gespaard en hebben ongeveer een miljoen (€1.000.000,00). Dit hebben we onder andere te danken aan het WNF, die ons steunde en ons geld en dieren schonk die in deze uitbreiding zullen gaan wonen. De dieren zijn erg bedreigd en wij bouwen daarom ook een opvangcentrum. Ook steunen wij op onze beurt weer het WNF.'
Even alles op een rijtje:
-Een indooruitbreiding van groot formaat.
-Een budget van ruim een miljoen!
-Bedreigde dieren van het WNF.

[b]World Zoo Showroom
BerichtSilver Valley Zoo

Het logo

Het is het jaar 1982...
...een man uit Utrecht koopt een groot stuk grond waar hij graag een dierenpark wil beginnen.
De man begint met een wandelpark, kinderboerderij, ritje op een pony, ooievaars en een speeltuin.
Het wandelpark:

De verblijven van de dieren zijn heel simpel, omdat het maar een kinderboerderij is.

Op deze foto zijn de karpers goed te zien.

De speeltuin

Hier zie je ook de picknickweide

De ooievaars

De ooievaars hoeven in de Silver Valley Zoo niet in een volière, omdat ze gekortwiekt zijn

Ik heb helaas geen foto's kunnen maken van de kinderboerderij, want daar werd nog druk aan gebouwd!
Voor de volgende keer:

Inmiddels is er ook een nieuwe Update!

Update 2

Het is het jaar 1983. Dit jaar was het budget niet al te hoog, want we hebben gespaard voor volgend jaar!

De kinderboerderij is bewoond door ezels en Prezwalski-Paarden! Er was natuurlijk al een verblijf voor de ooievaars.

Eén van de investeringen van dit jaar: Blauwe pauwen!

Totaaloverzicht van de Kinderboerderij.

De andere investering: Flamingo's! Het wandelpark is verbouwd, het meertje is nu een verblijf!

Totaaloverzicht Flamingo-Eiland.

Het wandelpark, naar verwachting wordt dit over enkele jaren ook een verblijf.

Nieuws over volgend jaar!
Volgend jaar wil Silver Valley Zoo groots uitbreiden met indoorverblijven! Het park heeft nog niet definitief beslist over de aankoop van een groot stuk land -van een boer- waar de uitbreiding gerealiseerd zou moeten worden. Het stuk land is ongeveer 2 hectare groot en kan gebruikt worden voor een grootschalige uitbreiding die over enkele jaren plaats zal vinden.
'Wij hebben de ambitie een grote zoo te worden. Dat kun je ook aflezen aan ons logo'
meldde Mr. ChrissievdP, eigenaar en directeur van Silver Valley Zoo.
Op de vraag 'Kunt u het nu al wel een zoo noemen?' antwoordde dhr. ChrissievdP:
'Daar hebben wij in het begin ook over gesproken, maar we hebben besloten het wel te doen. Het park heeft namelijk écht de ambitie een zoo te worden van giga formaat!'
Wij vroegen ook: 'Wat is het budget voor de volgende uitbreiding?'
'We hebben er al vanaf het begin voor gespaard en hebben ongeveer een miljoen (€1.000.000,00). Dit hebben we onder andere te danken aan het WNF, die ons steunde en ons geld en dieren schonk die in deze uitbreiding zullen gaan wonen. De dieren zijn erg bedreigd en wij bouwen daarom ook een opvangcentrum. Ook steunen wij op onze beurt weer het WNF.'
Even alles op een rijtje:
-Een indooruitbreiding van groot formaat.
-Een budget van ruim een miljoen!
-Bedreigde dieren van het WNF.

Bericht getypt door - ChrissievdP
Toegevoegd op 16 Jan 2010 om 14:59
Laraatje2008
Datum: Zaterdag, 16 Jan 2010, 16:57 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Mooie dierentuin Chrissie, met lekker veel paden voor de bezoekers en ook veel ruimte voor de dieren en veel groen. Je zou eventueel wel wat heuvels in de verblijven kunnen maken, want nu is het een beetje vlak, maar verder picobello!! Groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtMooie dierentuin Chrissie, met lekker veel paden voor de bezoekers en ook veel ruimte voor de dieren en veel groen. Je zou eventueel wel wat heuvels in de verblijven kunnen maken, want nu is het een beetje vlak, maar verder picobello!! Groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 16 Jan 2010 om 16:57
Dubois
Datum: Zaterdag, 16 Jan 2010, 18:26 | Bericht # 3   
Dubois 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

je zoo ziet er heel leuk uit :) je gebruikt veel paden en beplanting . ook vind ik het verhaal leuk omdat niet veel mensen nog een campaign game beginnen.
Berichtje zoo ziet er heel leuk uit :) je gebruikt veel paden en beplanting . ook vind ik het verhaal leuk omdat niet veel mensen nog een campaign game beginnen.

Bericht getypt door - Dubois
Toegevoegd op 16 Jan 2010 om 18:26
ChrissievdP
Datum: Zondag, 28 Feb 2010, 20:07 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

Bedankt voor de reacties!
@Laraatje2008: Het is een kinderboerderij, ik wou de verblijven zo simpel mogelijk houden ^_^

Added (28 Feb 2010, 20:07)
---------------------------------------------
Nieuw project

Ik ben pas geleden gestart met een nieuw project. Ik had mezelf de opdracht gegeven van een oude zoo die ik gemaakt had een nieuwe te maken, maar dat liep nergens op uit... Toen zag ik de dag erna een reclame over dierenmishandeling, en heb de kleinste verblijven ooit gemaakt. Daarna had ik de opdracht daar een dierentuin uit de jaren 60 van te maken. Allereerst de foto's van de kleine verblijven, voordat ik de dieren 'redde'.

Een erg klein giraffen verblijf, 2 giraffen moeten het verblijf delen en hebben vaak ruzie.

Deze ijsbeer is erg vies en verwaarloosd.

De kleine ijsberen verblijven, het vrouwtje heeft de kleinste kooi.

De olifanten moeten met z'n 3en dit verblijf delen.

Hier een overzicht waar ook de leeuwenkooien bij staan.

Nog een overzicht

Nu ga ik de Utrechtste Diergaarde aan jullie laten zien, dit is de dierentuin waar al de dieren zijn opgevangen, inclusief 3 manke flamingo's.

Hier de flamingo's. Ze waren verwond gevonden bij de douane in België, vanuit daar zijn ze naar de Diergaarde overgeplaatst.

Niet ver daar vandaan is er het olifantenverblijf

De giraffen hebben ook een mooi onderkomen

In het roofdierenhuis zijn de leeuwen ondergebracht, helaas is 1 leeuw overleden bij het overplaatsen, die hebben we vervangen door Simba, een leeuw uit Zweden, waar deze ontsnapt was uit de dierentuin.¨-i*

[i]De ijsberen zitten naast de leeuwen in het roofdierenhuis

De plattegrond van het park en de omgeving. Het bos is van de diergaarde en de weilanden binnenkort waarschijnlijk ook, daar hebben we nog geen plannen voor. Het bos zal wel gebruikt worden voor een nieuwe verblijven. Helaas was er dichterbij het park geen parkeerplaats, dus hebben we de parking van het bos moeten gebruiken. In 1970 komt daar een weg naar het park en er zal een nieuwe, 4 keer zo grote parkeerplaats komen. Maar dat is nog niet helemaal zeker.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, maar letwel: Het is een dierentuin uit de jaren 70, het wordt nog naar deze tijd (om-)gebouwd.

[b]World Zoo Showroom
BerichtBedankt voor de reacties!
@Laraatje2008: Het is een kinderboerderij, ik wou de verblijven zo simpel mogelijk houden ^_^

Added (28 Feb 2010, 20:07)
---------------------------------------------
Nieuw project

Ik ben pas geleden gestart met een nieuw project. Ik had mezelf de opdracht gegeven van een oude zoo die ik gemaakt had een nieuwe te maken, maar dat liep nergens op uit... Toen zag ik de dag erna een reclame over dierenmishandeling, en heb de kleinste verblijven ooit gemaakt. Daarna had ik de opdracht daar een dierentuin uit de jaren 60 van te maken. Allereerst de foto's van de kleine verblijven, voordat ik de dieren 'redde'.

Een erg klein giraffen verblijf, 2 giraffen moeten het verblijf delen en hebben vaak ruzie.

Deze ijsbeer is erg vies en verwaarloosd.

De kleine ijsberen verblijven, het vrouwtje heeft de kleinste kooi.

De olifanten moeten met z'n 3en dit verblijf delen.

Hier een overzicht waar ook de leeuwenkooien bij staan.

Nog een overzicht

Nu ga ik de Utrechtste Diergaarde aan jullie laten zien, dit is de dierentuin waar al de dieren zijn opgevangen, inclusief 3 manke flamingo's.

Hier de flamingo's. Ze waren verwond gevonden bij de douane in België, vanuit daar zijn ze naar de Diergaarde overgeplaatst.

Niet ver daar vandaan is er het olifantenverblijf

De giraffen hebben ook een mooi onderkomen

In het roofdierenhuis zijn de leeuwen ondergebracht, helaas is 1 leeuw overleden bij het overplaatsen, die hebben we vervangen door Simba, een leeuw uit Zweden, waar deze ontsnapt was uit de dierentuin.¨-i*

[i]De ijsberen zitten naast de leeuwen in het roofdierenhuis

De plattegrond van het park en de omgeving. Het bos is van de diergaarde en de weilanden binnenkort waarschijnlijk ook, daar hebben we nog geen plannen voor. Het bos zal wel gebruikt worden voor een nieuwe verblijven. Helaas was er dichterbij het park geen parkeerplaats, dus hebben we de parking van het bos moeten gebruiken. In 1970 komt daar een weg naar het park en er zal een nieuwe, 4 keer zo grote parkeerplaats komen. Maar dat is nog niet helemaal zeker.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, maar letwel: Het is een dierentuin uit de jaren 70, het wordt nog naar deze tijd (om-)gebouwd.

Toegevoegd op 28 Feb 2010 om 20:07
Laraatje2008
Datum: Zondag, 28 Feb 2010, 21:12 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Het is een mooie dierentuin met een leuk verhaal erachter!! Met inderdaad hele kleine verblijven maar nu hebben ze de ruimte om te leven en te spelen!! Maar waarom doe je trouwens alles in grasland, krijg je dan niet het biome is niet goed. IK hoor het wel en ga zo door. Groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtHet is een mooie dierentuin met een leuk verhaal erachter!! Met inderdaad hele kleine verblijven maar nu hebben ze de ruimte om te leven en te spelen!! Maar waarom doe je trouwens alles in grasland, krijg je dan niet het biome is niet goed. IK hoor het wel en ga zo door. Groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 28 Feb 2010 om 21:12
ChrissievdP
Datum: Maandag, 01 Maa 2010, 10:26 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

Nee de dieren kunnen allemaal op grasland leven, heel veel dieren kunnen dat in ZT2. Ze zeuren niet en er staat altijd: Ruimte, tevreden biome, tevreden.
Ik ga binnenkort nog een update maken waar de dieren na 30 jaar nieuwe verblijven krijgen.

[b]World Zoo Showroom
BerichtNee de dieren kunnen allemaal op grasland leven, heel veel dieren kunnen dat in ZT2. Ze zeuren niet en er staat altijd: Ruimte, tevreden biome, tevreden.
Ik ga binnenkort nog een update maken waar de dieren na 30 jaar nieuwe verblijven krijgen.

Toegevoegd op 01 Maa 2010 om 10:26
zoolion
Datum: Maandag, 12 Apr 2010, 21:49 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

heel leuk dat je nog een update gaat maken maar waar blijft hij dan? ;)
Berichtheel leuk dat je nog een update gaat maken maar waar blijft hij dan? ;)

Bericht getypt door - zoolion
Toegevoegd op 12 Apr 2010 om 21:49
ChrissievdP
Datum: Dinsdag, 13 Apr 2010, 08:18 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

Ik heb momenteel weinig tijd in verband met school, werk enzovoorts. Ik heb geprobeerd nog iets te bouwen maar dat is een dierentuin geworden die totaal niet in dit project paste, dus dat duurde een week ongeveer en dan zou het nog een week duren om dit te maken, maar heb het voorlopig even een weekje gehad met ZT :p

[b]World Zoo Showroom
BerichtIk heb momenteel weinig tijd in verband met school, werk enzovoorts. Ik heb geprobeerd nog iets te bouwen maar dat is een dierentuin geworden die totaal niet in dit project paste, dus dat duurde een week ongeveer en dan zou het nog een week duren om dit te maken, maar heb het voorlopig even een weekje gehad met ZT :p

Toegevoegd op 13 Apr 2010 om 08:18
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz