Jeeh mensen dan eindelijk de allereerste update van Wildlife Park Phoenix.
(Gejuich, geklap, gefluit)
De banner volgt nog.
Waarschijnlijk maakt Jarni hem.
Hij heeft trouwens ook de banner van mijn site gemaakt.
Oke dan nu het verhaal --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------
Omdat in Phoenix ook een dierenopvang is dacht ik, ik haal de dieren van mijn dierentuin daarvandaan. Dus ik kocht een stuk grond, niet ver van de dierenopvang vandaan en begon met mijn tochtje naar de bouwmarkt en mijn favoriete architecten.
Na vier maanden hard werken kwam er toch eindelijk een mooi resultaat. Hier is het allereerste hok, van de kluten:
Het hok van een afstandje (iemand die de daken schuin omhoog kan laten lopen, het lukt mij namelijk niet, pb me maar even)
en hier het mooie poeltje
en dan de overzichts foto van ons kluten verblijf
zonder daken dan nog is
en dan eindelijk de dieren ophalen, de kluten waren er niet, maar ik zag ook nog 4 flamingo's, die heb ik dus alvast 'gereserveerd'
in de reservering opvang had je allemaal van dit soort hokken (voordat iemand het vraagt, de flamingo's die je ziet zijn niet degene die ik heb gereserveerd)
de dierenlijst (updated on friday 22 october 2010 20:36)
aanwezig in Wildlife Park Phoenix:
-
achter de schermen:
2xm en 2xv flamingo's
2xm en 2xv diana meerkatten
9xm en 6xv kluuten
Op bezoek in een andere dierentuin:
-
Op bezoek in Wildlife Park Phoenix:
-
geef gerust kritiek en commentaar enzovoort
er komt nog groen en bezoekersvoorzieningen.
MVGR
Kevin
ps. raymond voordat je het vraagt, in de volgende update de plattegrond, er is nu nog niet zo veel te zien :P