ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
mooie zoo en ik vind je keuze van hekken erg mooi maar een tijdje geleden zag ik nog een update. waar is die gebleven? Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Het is een mooie dierentuin met weinig ruimte voor de hokken maar misschien doe je dat bewust. Maar de dierenkeuze vind ik leuk combinatie. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooie updates en zeker dat ronde binnenverblijf van de goudnek vogel. Mooi, iets meer groen en sommige hokken vind ik inderdaad te klein. NU maak je ze al ronder en mooier en groter. Wat meer heuvels en wat meer groen zou best wel kunnen. Maar verder picobello en veel plezier op vakantie en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooie update, met leuk die filters in het begin en wat voor vissen zitten er nu in het bassin? Want dat zie ik niet zo goed, en mooi dat overdekt gedeelte, echt mooi gemaakt, alleen vind ik je dierentuin een beetje kaal dus wat kustbomen zou ik wel plaatsen. Maar verder goed gedaan en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!