Datum: Donderdag, 20 Jan 2011, 13:40 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
even een vraagje, ben vandaag ziek thuis, en ik vroeg me af welke dieren de mensen graag ererst zouden willen zien, dan maak ik daar meteen een verblijf voor:
Datum: Donderdag, 20 Jan 2011, 16:23 | Bericht # 17
2
Verzorger
ok, nog een paar aanpassingen:
de sneeuwuil komt er sowieso in voor de zebra's of de gnoes komen er sowieso in voor
@Joshua: ik ben niet erg goed met bosverblijven, waar de europese otter in leeft, hij staat dus niet bovenaan mijn lijstje
@jeroen: ik ben ook wel gek van reptielen, deze komen dus hoog op mijn lijstje
@tigerman: de penseelzwijntjes zijn er bij mij nu inderdaad 6, maar dit zijn de dieren die eigenlijk van mij zijn. maar omdat het er zoveel zijn hebben ze een groot hok nodig, dus dan gaat het updaten wel wat langer duren...
Bericht veranderd door: chickboy - Donderdag, 20 Jan 2011, 16:25
Datum: Donderdag, 20 Jan 2011, 16:42 | Bericht # 18
tigerman
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Ze 'zijn' niet echt van jou, we zitten in een samenwerkingsverbond, dus zijn ze eigenlijk van iedereen die daarin zit, en omdat ze momenteel bij jou zitten, heb je er dus 6 Banner+Avatar made by McCamel
Datum: Donderdag, 20 Jan 2011, 19:07 | Bericht # 20
2
Verzorger
@tigerman: dat lijkt niet echt zo door een regel van de samenwerkingsverbonden, en de anderen staan bij mijn volledige administratie ook bij "op bezoek in animal plaza Florida"
@Joshua: hmmm.... daar heb je wel gelijk in, maar eigenlijk vind ik het ook gewoon moeilijk om gematigd woud verblijven te maken, met of zonder planten
en ik heb het sneeuwuil verblijf en het gnoe/zebraverblijf (ik zeg nog niet welk van de 2) al af, ik ga zo weer op zt2 dus ik heb mijn keuze gemaakt:
het wordt een europese otter+????? verblijf. ze hebben een nog onbekende medebewoner