ja het flamingo verblijf is al uitgebreid, ik ga zo weer nieuwe screens plaatsen. Added
----------------
ok die screens duurden dus toch nog even, maar vandaag komen er wel nieuwe screens.
Added (05 Sep 2010, 14:38)
---------------------------------------------
er is een vreselijk ongeluk gebeurd in animal plaza! na het plaatsen van onze nieuwste aanwinsten, de stinkdieren, de baird's tapirs en de mandril is er een kleine tornado geweest. de verblijven van de nieuwe dieren werden beschermd door een kleine heuvel, maar het Atlantic Aqua gedeelte is er erg aan toe. het glas van het blauwe marlijnenbassin is gebroken. 2 gelukhebende mannetjes waren net op tijd naar Miami verplaatst, maar de rest heeft het niet gehaald, even als de flamingo's. er zal snel een nieuwe locatie worden gekozen om de dierentuin verder te zetten. (nou ja, eigenlijk ben ik bijna al mijn zoo tycoon 2 bestanden kwijt, maar dat klinkt niet zo heftig en verklaart ook niet waarom ik een andere locatie neem).
Added (01 Okt 2010, 19:52)
na een tijdje inactief te zijn geweest heeft animal plaza eindelijk een plek gevonden om de zoo voort te zetten, alle dieren zullen zo snel mogelijk uit hun tijdelijke verblijfplaats in Frankrijk naar -------------- (ik houd de nieuwe locatie nog even geheim) en zullen er elke zondag updates te zien zijn van animal plaza!
Added (03 Okt 2010, 16:23)
de nieuwe locatie is bekend gemaakt!
hier het krantenartikel waarin het bekend wordt gemaakt:
Added (03 Okt 2010, 17:45)
er zal vanaf nu ook in elke update een hint zijn over de volgende update.
Added (04 Okt 2010, 16:10)
hier is alvast de dierenlijst:
Aanwezig in animal plaza:
Przewalskipaard 2M 2V
Stormbandpinguin ?M 5V
Op bezoek in een ander park:
Stormbandpinguïn ?M in World sea’s zoo Miami wegens verbouwing
Op bezoek in animal plaza:
-
Achter de schermen:
Heremietibis 1M 2V
Papegaaiduiker 1M 2V
Gnoe 1M 6V
Zebra 2M 2V
Steenbok 1M 1V
Alpensneeuwhoen 1M 1V
Baird’s tapir 1M 1V (2 eerste jongen gereserveerd)
Mandril 1M 2V (2 eerste jongen gereserveerd)
Secretarisvogel 1M 2V
Amerikaanse bizon 6M 6V
Er zijn 6 stormbandpinguin M, het is niet helemaal zeker hoeveel er naar World sea's zoo Miami gaan
Added (17 Okt 2010, 08:34)
omdat de temperatuur in Nederland te laag is, en voor sommige dieren zelfs te hoog, gaat animal plaza nu definitief naar Amerika, waar de temperatuur beter is voor de dieren. in de verblijven van de dieren die niet tegen de temperatuur daar kunnen zullen koelsystemen en warmteregelaars worden gebruikt. de naam veranderd ook van animal plaza naar animal plaza Florida. ja, inderdaad de zelfde plek als waar het allemaal begon, maar dit keer zal er geen risico worden genomen en worden er maatregelen genomen om de dierentuin te beschermen tegen orkanen.