ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Kijk dit is wat ik nou noem verbeteren. ^^ Je hebt echt aan alles gewerkt, ik geniet van het onderwaterzicht op de orinocodolfijn. En eindelijk een wat dikker pad..dit geeft niet zon opgesloten gevoel. Goed gedaan! ben benieuwd naar wat je nog meer gaat bouwen. Pokemon White team!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
@ alle 2
heel erg bedankt!
@jeroen, zoals je ziet staat het park bijna vol *ik erger me aan kleine zoo maps* maar ik heb al zo'n 3 a 4 weken meer dan 30 dieren dus binnekort verwacht ik 5 sterren, en van deze zoo kan je veeeeel verwachten hij word echt heel mooi vind ik!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 48 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
WAUW!!! Echt super! De Mangrove is zoooo mooi! Vooral die foto met de dolfijn! Mooi bebost, en ook de desert is mega goed! Alsof ik in Burgers' Zoo ben!!! En nutuurlijk echte mooie dieren! Ga zo door!!! Groetjes Max
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Wow.. Jammer van die aanslag, de zoo zag er net zo mooi uit. Ben benieuwd wat je er mee gaat doen. Btw, dat doodshoofdaapje op de 6de foto ziet er wel heel zielig uit, met zn hand lijkt ie aan de tralies te zitten om te smeken dat hij er uit wil. xD Pokemon White team!
Datum: Woensdag, 24 Nov 2010, 19:09 | Bericht # 25
caspar1995
1
Curator
Zwarte Markt.
24 November
nieuw uit Cairo:
al 4 dagen zijn onze dieren verdwenen, de hoop zakt langzaam weg, we hebben geen idee waar we moeten zoeken, en de politie is ook niet echt behulpzaam, aangezien er een aanslag is gepleegd is op de regering hebben ze wel wat anders aan hun hoofd. maar dan, een wonder! een connectie waarvan niet de naam mag genoemd worden en een goeie vriend Max Napeli, zijn bekenden op de zwarte markt. en wat blijkt, ze hebben me verteld dat de Tarroristen bende: Black Eagles, 2 ijsberen, 1 orinoco dolfijn en 4 leeuwen zijn aangeboden Het gezamelijke hart van de dierentuin lichte in een klap op, maar er waren gemengde gevoelens aan de ene kant bestaat de kans dat de dieren nog in leven zijn, maar aan de andere kant is het budget van de dierentuin niet toerijkend genoeg, we hebben al vast beslotendat we de orinocodolfijn gaan kopen, aangezien het dier niet veel voorkomt. met het overige geld kunnen we of 2 leeuwen kopen of 1 ijsbeer, we denken 2 leeuwen want dan redden we meer zielen. en ook wekte er een nieuwe vraag op, waarom zijn alleen deze dieren aangeboden, is de rest afgeschoten?
aldus een gespannen dierentuin....
Datum: Woensdag, 24 Nov 2010, 20:35 | Bericht # 26
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Jammer dat er een aanslag is gepleegd en jammer dat sommige dieren weg zijn en nu op de zwarte markt worden aangeboden. Gauw terug kopen en onderhandelen. In Egypte zijn ze daar goed in hoor. Maar de dieren zijn goed opgevangen en hebben in ieder geval een mooie tijdelijk kooi gekregen. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
1
Curator
Trans Aktie
25 November
We hebben succes vol een transactie gedaan, onze dolfijn is ingeladen in een water box, en nala en simba zijn ook terug, ze hebben wel beide een trauma dus we gaan ze goed verzorgen en vooral niet aan publiek tonen. maar dan, ik krijg nieuws uit Amerika. de CIA heefd in Libië een belangrijke ilegale dierenhandelaar opgepakt. en wat bleek, de 2 krokodillen en 2 gestreepte hyena's kloppen aan onze beschrijving. ze zaten bij de CIA in Amerika. maar de CIA laat niks los over de nieuwe verblijf plaats. we hebben geen idee waarom ze dat niet doen. maar we vertrouwen het totaal niet, ik heb besloten om zelf op onderzoeks pad te gaan. ik neem afscheit en vertrek, naar Amerika...
Added (26 Nov 2010, 21:24) --------------------------------------------- Nieuws uit Amerika
26 November
een telefoon gesprek tussen de Directeur en een trouwe Mede-Werker.
Caspar: heey, ik moet fluisteren want ik zit hier illegaal op verboden terein Mede-Werker: Waat!!, je beld eindelijk!! C: Ssssst!!! M: o, sorry, maar waar ben je dan nu? C: een Hoofdkwartier van de CIA. M: wat doe je daar man? dat is hartstikke gevaarlijk!! C: wees nou stil! M: o, sorry.... C: ik probeer papieren te vinden. M: wil het een beetje lukken? C: ik heb geen idee, ik ga nu een kantoor binnen op gok dat er niemand is. M: O, en wat zoek je precies? C: info over de dieren M: oké succes C: dankje, ik ga nu naar binnen...
C: er is niemand gelukkig, nu gou tussen de papieren zoeken. M: zie je wat? C: neej, of toch wel!! hier zie ik iets, JAA!! dit is het! M: ben zelf ook stil dan!! C: oops,... M: maar super vet, wat staat er? C: ik kan niet alles bestuderen het zijn wel een paar kantjes. M: maar in het kort? C nou er staat iniedergeval dat
BENG!!!
piep.........piep.........piep........piep.....
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
1
Verzorger
Spannend hoor, wat zal er nu gebeuren? Ik ben blij dat er aardig wat dieren gered zijn, Wel jammer van al die gebouwen enzo. De overzichtsfoto ziet er trouwens erg gaaf uit, vooral de desert.
1
Curator
@jeroen, lara, dierentuiner en diertjee, hartstikke bedankt voor jullie reacties
S.O.S
Een van de trouwere medewerker's heefd een bericht ondvangen uit Amerika, een S.O.S bericht om precies te zijn:
S.O.S S.O.S Help! ik word achtervolgt! ze willen me dood! de dieren zijn bij de Hudson baai! in het zuiden! help! ik overleef dit niet! help! ze werken sam
en verder hebben we niks gehoort van de directeur, maar we vresen het ergste. we zijn nu met het hele team uitgerukt naar Canada. we weten niet wat we daar moeten aantreffen