Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Mountain Zoo
caspar1995
Datum: Maandag, 06 Dec 2010, 12:10 | Bericht # 51   
caspar1995 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

Curator

oké dan heb ik aan iedereen een paar vraagjes,
wat zal ik dan inplaats van Edelherten plaatsen, reën? europese zwijntjes? moeflon's? iets ander's?
en wat zal ik in het hok van de kiwi's plaatsen als ze vertrekken?, vogelbekdieren?, takahe's? kagu's? iets ander's?

alvast bedankt!

thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Berichtoké dan heb ik aan iedereen een paar vraagjes,
wat zal ik dan inplaats van Edelherten plaatsen, reën? europese zwijntjes? moeflon's? iets ander's?
en wat zal ik in het hok van de kiwi's plaatsen als ze vertrekken?, vogelbekdieren?, takahe's? kagu's? iets ander's?

alvast bedankt!

Bericht getypt door - caspar1995
Toegevoegd op 06 Dec 2010 om 12:10
jurassicpark
Datum: Maandag, 06 Dec 2010, 15:32 | Bericht # 52   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Stagiaire

ik vind het huist wel een leuke COmbo mischien moet je aan een kant een Bosje maken en dichter bij de waterkant wat opener.
Berichtik vind het huist wel een leuke COmbo mischien moet je aan een kant een Bosje maken en dichter bij de waterkant wat opener.

Bericht getypt door - jurassicpark
Toegevoegd op 06 Dec 2010 om 15:32
tigerman
Datum: Maandag, 06 Dec 2010, 17:29 | Bericht # 53   
tigerman 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Curator

Het is mooi gemaakt, maar hier zijn wat tips:
-Herten en otters kunnen NIET samen, had ik bij de eerste versie ook gedaan (Toen je alles moest laten goedkeuren), en raymond wees me erop dat de herten in het water zouden kunnen vallen, en verdrinken
-De vogels hun nachthuizen zijn veel te groot, ik zou ze ook niet laten zien aan de bezoekers
-Tegen mij zit je te zeggen dat ik een nachtuis voor kiwi's moet hebben, maar zelf zet je ze in de open lucht? Ook al is het tijdelijk. En hun nachtverblijf heeft ook een gigantische opening zodat ze binnen kunnen, al het licht kan gewoon binnen komen, en heeft het totaal geen nut. Hoe gaat het met mijn kiwi, trouwens?

Verder vind ik het een supermooie dierentuin!!! Enook al zijn de kiwis maar tijdelijk, het ergst van al is dan nog dat kiwis kunnen stappen door ondiep water, en met zo'n touw-hekje als omheining, ben je ze snel kwijt, terwijl kiwis best dure diersoorten zijn.

Banner+Avatar made by McCamel
BerichtHet is mooi gemaakt, maar hier zijn wat tips:
-Herten en otters kunnen NIET samen, had ik bij de eerste versie ook gedaan (Toen je alles moest laten goedkeuren), en raymond wees me erop dat de herten in het water zouden kunnen vallen, en verdrinken
-De vogels hun nachthuizen zijn veel te groot, ik zou ze ook niet laten zien aan de bezoekers
-Tegen mij zit je te zeggen dat ik een nachtuis voor kiwi's moet hebben, maar zelf zet je ze in de open lucht? Ook al is het tijdelijk. En hun nachtverblijf heeft ook een gigantische opening zodat ze binnen kunnen, al het licht kan gewoon binnen komen, en heeft het totaal geen nut. Hoe gaat het met mijn kiwi, trouwens?

Verder vind ik het een supermooie dierentuin!!! Enook al zijn de kiwis maar tijdelijk, het ergst van al is dan nog dat kiwis kunnen stappen door ondiep water, en met zo'n touw-hekje als omheining, ben je ze snel kwijt, terwijl kiwis best dure diersoorten zijn.

Bericht getypt door - tigerman
Toegevoegd op 06 Dec 2010 om 17:29
jurassicpark
Datum: Maandag, 06 Dec 2010, 17:58 | Bericht # 54   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Stagiaire

Herten kunnen Gewoon zwemmen hoor ze komen heel vaak in het water.
BerichtHerten kunnen Gewoon zwemmen hoor ze komen heel vaak in het water.

Bericht getypt door - jurassicpark
Toegevoegd op 06 Dec 2010 om 17:58
caspar1995
Datum: Maandag, 06 Dec 2010, 18:16 | Bericht # 55   
caspar1995 
ZTSF Gegevens

Curator

Tigerman je hebt voor een groot deel gelijk
- tja, dan heb je wel blonde herten, maar het zou kunnen, heb je een ander goed idee?
- het zijn geen nachhuizen hoor :D , ze zijn inderdaad te groot ik zal er wat mee doen.
- ik heb ten eerste nooit gezecht dat het moet, ik heb het je gevraagd, en het is geen nachthok, maar een binnenhok.
Die opening maak ik dichet met hout als het nacht is, maar dat kon jij niet weten :D
Het gaat goed met ze ik heb er 4 en 2 eieren
Dat water, klopt ja ik zal er op letten , en bedankt voor het compliment!!

BerichtTigerman je hebt voor een groot deel gelijk
- tja, dan heb je wel blonde herten, maar het zou kunnen, heb je een ander goed idee?
- het zijn geen nachhuizen hoor :D , ze zijn inderdaad te groot ik zal er wat mee doen.
- ik heb ten eerste nooit gezecht dat het moet, ik heb het je gevraagd, en het is geen nachthok, maar een binnenhok.
Die opening maak ik dichet met hout als het nacht is, maar dat kon jij niet weten :D
Het gaat goed met ze ik heb er 4 en 2 eieren
Dat water, klopt ja ik zal er op letten , en bedankt voor het compliment!!

Toegevoegd op 06 Dec 2010 om 18:16
Jeroen-krokofreak
Datum: Maandag, 06 Dec 2010, 18:53 | Bericht # 56   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 2

Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging

Leuke update. Ik vind vooral de buitenvoliéres héél mooi gemaakt, ik had het echt niet beter gekund.. Het is prachtig gedecoreerd en het ziet er heel realistisch uit. De binnenverblijven van de vogels vind ik iets minder, en ook iets te groot naar mijn mening. Maar, niet alles kan perfect zijn. Je hebt alles tenslotte heel goed uitgewerkt, vind ik. Ga zo door. ;)

Pokemon White team!
BerichtLeuke update. Ik vind vooral de buitenvoliéres héél mooi gemaakt, ik had het echt niet beter gekund.. Het is prachtig gedecoreerd en het ziet er heel realistisch uit. De binnenverblijven van de vogels vind ik iets minder, en ook iets te groot naar mijn mening. Maar, niet alles kan perfect zijn. Je hebt alles tenslotte heel goed uitgewerkt, vind ik. Ga zo door. ;)

Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak
Toegevoegd op 06 Dec 2010 om 18:53
caspar1995
Datum: Vrijdag, 10 Dec 2010, 17:20 | Bericht # 57   
caspar1995 
ZTSF Gegevens

Curator

omdat je voor zover ik weet geen pollen kan starten in bestaande topic's wil ik jullie vragen om te stemmen:

ik zit in dubio, over wat ik zal maken, als volgende project.

- Capibara's
- Ringstaardmaki's
- Stokstaardjes
- Koala's
- vogelbekdieren
- Lammergieren
- Kleine Panda's
- Amerikaanse Bever's
- Heremiet Ibissen
- Okapi's
- Moeflon's
- Siberiche tijger's
- Bengallse tijger's
- Bergnyala
- Europese Wilde Katten
- Een Remake van Little Life
- een ander thems (suggestie's)

en dan heb ik nog een vraag, de kiwi's verdwijnen op een gegeven moment.
wat zal er in de plaats voor moeten komen?

en nog een laatste vraag, wat te doen met het vogelhuisje?
- verwijderen en iets anders neerzetten
- Vergroten
- Verkleinen
- binnenhok verkleinen, buitenhok vergroten
- dieren veranderen
- een grote doorloop volliere van maken

Berichtomdat je voor zover ik weet geen pollen kan starten in bestaande topic's wil ik jullie vragen om te stemmen:

ik zit in dubio, over wat ik zal maken, als volgende project.

- Capibara's
- Ringstaardmaki's
- Stokstaardjes
- Koala's
- vogelbekdieren
- Lammergieren
- Kleine Panda's
- Amerikaanse Bever's
- Heremiet Ibissen
- Okapi's
- Moeflon's
- Siberiche tijger's
- Bengallse tijger's
- Bergnyala
- Europese Wilde Katten
- Een Remake van Little Life
- een ander thems (suggestie's)

en dan heb ik nog een vraag, de kiwi's verdwijnen op een gegeven moment.
wat zal er in de plaats voor moeten komen?

en nog een laatste vraag, wat te doen met het vogelhuisje?
- verwijderen en iets anders neerzetten
- Vergroten
- Verkleinen
- binnenhok verkleinen, buitenhok vergroten
- dieren veranderen
- een grote doorloop volliere van maken

Toegevoegd op 10 Dec 2010 om 17:20
Dierentuiner
Datum: Zaterdag, 11 Dec 2010, 11:45 | Bericht # 58   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 1

Curator

Noch even een reactie, een super mooie zoo !!!
Maar die verhoogde paden door de bergen is soms een beetje te groot daar bedoel ik mee heel erg leeg en kaal.
Verder vind ik het verblijf van de kalkoenen erg mooi !!!

En over je vraag van het vogelhuisje,
Ik vind de binnenverblijven te groot en de buiten verblijven zal ik net iest kleiner maken
dus ik kies voor verkleinen, dan gaat het vooral om de hokken.

BerichtNoch even een reactie, een super mooie zoo !!!
Maar die verhoogde paden door de bergen is soms een beetje te groot daar bedoel ik mee heel erg leeg en kaal.
Verder vind ik het verblijf van de kalkoenen erg mooi !!!

En over je vraag van het vogelhuisje,
Ik vind de binnenverblijven te groot en de buiten verblijven zal ik net iest kleiner maken
dus ik kies voor verkleinen, dan gaat het vooral om de hokken.

Bericht getypt door - Dierentuiner
Toegevoegd op 11 Dec 2010 om 11:45
ZebraZappo
Datum: Dinsdag, 15 Maa 2011, 18:01 | Bericht # 59   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

ik zou zeker weten moeflons doen want die zijn gewoon ENORM COOL :D de bergnyala vind ik ook een goed idee :) .

nog even over het vogelhuis: ik zou er gewoon een doorloop voillere van maken maar het wel een beetje verkleinen :p

Hipsters 4ever
Berichtik zou zeker weten moeflons doen want die zijn gewoon ENORM COOL :D de bergnyala vind ik ook een goed idee :) .

nog even over het vogelhuis: ik zou er gewoon een doorloop voillere van maken maar het wel een beetje verkleinen :p

Bericht getypt door - ZebraZappo
Toegevoegd op 15 Maa 2011 om 18:01
Search:

Hosted by uCoz