ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 32 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
leuke dierentuin. zover ik het al heb gezien is het best realistisch en ook leuk gedaan met die gracht en dat schrikdraad bij de gibbons. alleen het enige minpunt vind ik dat alle warmte eigenlijk kan ontsnappen via de kant waar ze druk aan het bouwen zijn. maar voor de rest is het echt heel leuk en mooi.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Mooi gemaakt hoor. Ik zie dat je talent hebt. Alhoewel ik wel vind dat je eerst een gebouw af moet maken voordat je er dieren inzet, is het bij jou wel knap gedaan. ( Ook zo'n leuk verhaaltje erbij ) Ook al zou ik gibbons niet in een tropenhuis zetten, het verblijf ziet er in ieder geval prachtig uit, dat kan ik alvast zeggen. Ben benieuwd hoe het er allemaal uit ziet als het af is. Pokemon White team!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
leuk gedaan dierentuiner, ik hou van de verblijven zelf, maar je zou een tijdelijke houten muurtje kunnen plaatsen om de warte binnen te houden zoals anderen al zijden
maar ik vind het er al heel leuk uitzien, ben zeer benieuwd wat er in de volgende update gaat komen....
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Datum: Woensdag, 17 Nov 2010, 20:21 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 255 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
RAMP IN DE NEW YORKSE ZOO ___________________________________ Er is een ramp gebeurt in de Dierentuin in New york, er is een stuk dak ingestort en daarna kletterde er noch veel meer daken naar beneden. De verzorgers probeerden heel veel dieren te reden, met sucses ze hebben alle dieren kunnen redden en ze lopen nu allemaal buiten de enorme kapotte kas. De verzorgers proberen de dieren binnen de muren van de zoo te houden, de vogels zijn allemaal wegevlogen en vliegen nu allemaal door de stad. Een vogelvang team word ingezet, en er komen ook vrachtwagens om de vele tropische dieren op te halen. En de vissen... die hadden ze ook net noch gered er was dichtbij een sloot en daar hadden ze de vissen ingegooit, zelfs die enorme Araipama's Alle dieren gaan weer naar Nederland en daar worden ze opgevangen en onderzocht of ze geen glasscherven in hun lichamen hebben. De verzorgers en de directeur maken zich zorgen over de Zoo zal die gaan sluiten of niet...
Hier is 1 foto hoe het er aan toe gaat...
Bericht veranderd door: Dierentuiner - Woensdag, 17 Nov 2010, 20:22
Datum: Woensdag, 17 Nov 2010, 21:19 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja, heel jammer, maar wel heel erg mooi gemaakt en een mooi verhaallijn!!! Ben blij dat de dieren in ieder geval gered zijn!!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 255 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
NIEUWS ____________________ De hele dierentuin is afgebrand... alle dieren werden op tijd opgehaald door de vrachtwagens. De dieren zijn nu op transport naar Nederland, alle tropische dieren gaan achter de schermen. De dierentuin zal niet meer opgebouwd worden er zijn op die plek te veel trieste herinenringen aan... dus er word een nieuwe zoo in Nederland gebouwd. De plaats van de nieuwe dierentuin is noch niet bekend... waarschijnlijk komt die in Zuid-holland of Gelderland.
Added (19 Nov 2010, 20:18) --------------------------------------------- NIEUWS __________________________ De directeur en het bestuur hebben besloten waar de zoo zal komen... niet in Zuid-holland daar zijn al zoo veel ZTAO zoo's dus hij zal in Gelderland komen. Nog meer nieuws de eerste verblijven zijn zelfs al gemaakt, een hele mooie ingang en super mooie verblijven en plaats voor de verzorgers en er is zelfs een kantinie, met een hele goede download van snowleo in de kantine, maar dat laat ik later zien.
Added (28 Nov 2010, 10:34) --------------------------------------------- Hier is weer eens een update: ____________________________ Dit is het mooi overzicht van de nieuwe zoo:
Dit was wel een hele kleine update... maarja hier is noch een lijst met dieren in de zoo ___________________ - Aziatische olifant 1xm 1xv - Eland 1xm 1xv - Gerenoek 5xm 5xv ( 4 Drachtige vrouwtjes !!! ) - Hop 2xm 4xv - Manoel 5xm 11xv ( Een overdosis dus als je manoelen wil graag ) - Raaf 1xm 2xv - Steenbok 2xm 2xv - Zuidelijke hoornraaf 5xm 5xv ( 1 Drachtig vrouwtje ! ) _______________________ En nutuurlijk noch de plattegrond:
Bericht veranderd door: Dierentuiner - Zondag, 28 Nov 2010, 10:36
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Een hele mooi overzichtfoto, ik denk dat de dieren er naar hun zin hebben met zoveel ruimte en zoveel groen. Alleen ik zou wel eens als bezoeker willen rondlopen, dan zie je toch wat meer. Maar tot nu toe heel erg mooi. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Hele leuke overzichtsfoto ja. ^^ Het olifant verblijf is een van m'n favorieten, heel realistisch. Ook vind ik de hop-voliére heel leuk gedaan, vooral de inrichting. Ik krijg van jou zoo een echt dierentuin-gevoel. Alleen mis ik zoals laraatje al zei, het bezoekerszicht. Ik zou ook heel graag willen kijken hoe het is in de bezoekersmode.. Pokemon White team!