ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Geweldige dierentuin met een mooi hok van de Gerenoeks. Heerlijk vol groen en ook groot genoeg en dat eetpleintje heeft nog maar weinig bezokers. Maar dat komt vanzelf wel, denk ik. Verder een mooie dierentuin met mooie aankleding naast de dierentuin ook. Ga zo door en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
de gerenoeks hebben zo te zien een groter verblijf dan ik dacht. maar over de voilere: waarom zeg je niet welke er in zitten? je kan er toch geen verrassing van maken want je gaat 1 pagina terug en jre kan al zien welke dieren erin zitten
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
hele leuke dierentuin, héél realistiche! ik hou van het gerennoek verblijf. mooi groen maar niet te , gewoon mooi! en de begroeing rond het gehele park is ook héél leuk! mijn complimenten!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Datum: Zaterdag, 04 Dec 2010, 13:15 | Bericht # 24
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Wow... Het ziet er allemaal zo realistisch uit met al die planten om de paden enzo! Ga zo door! Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Deze update is, zoals alle andere, supermooi! Alleen vind ik dat je soms je vegetatie iets te dicht bij het pad plaatst (Bij de laatste foto ziet het er uit alsof je er amper tussenpast) Verder, supermooi gedaan, echt goed! Banner+Avatar made by McCamel
Datum: Woensdag, 08 Dec 2010, 16:03 | Bericht # 27
tigerman
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Heek erg mooi gedaan! Ik kan echt niet wachten om het nachtuis te zien (Dat doet me er aan denken dat ik mijn eigen nachthuis ook nog moet bouwen... Banner+Avatar made by McCamel
Datum: Zaterdag, 29 Jan 2011, 17:41 | Bericht # 29
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 255 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Dierenpark Bloks Putten doet heel raar Ik kan maar 5 minuten spelen en dan valt die uit Dus ik ben bang dat deze prachtige zoo moet gaan sluiten want ik kan er niks meer mee Er zal wel een nieuwe zoo komen
Heeft iemand een idee wat het thema zou kunnen worden en weet iemand een leuke plek/plaats voor de zoo ???
Datum: Zaterdag, 29 Jan 2011, 17:44 | Bericht # 30
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
jammer!!!,
als thema: als je binnekomt een grot, met daarin 2 uitzichten op verblijven hierin zit ook de ingang, als je hier uit bent kun je de dierentuin in en die steil kan je dan zelf bedenken
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!