Datum: Donderdag, 03 Feb 2011, 20:47 | Bericht # 44
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Het ziet er heel erg leuk uit ray! Vooral de plantenkeuze is heel erg goed. En als je nog een vrouwelijke stekelrog nodig hebt, je mag mijn vrouwtje hebben . Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Datum: Donderdag, 03 Feb 2011, 21:34 | Bericht # 45
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
vet gedaan hoor, vooral het kust gebied is echt ondzettend mooi, die waterval is erg mooi maar vooral de vormen en de hokken en de gehele sfeer is prachtig! ik vind het zebra verblijf eerlijk gezecht wel 3x niks, want je ziet die zoo muur zo duidelijk en ik vind dat omhoog lopende stuk grond echt helemaal niet mooi, want de grond heefd bij zoo tycoon zo weinig detail en pixcels dat het er enorm nep uitziet, maarja eigen keus. ik hoop binnenkort iets te zien van de tijgers,
almatal weer een erg leuke update!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Dierenpark spijk zoekt een leuk nieuw idee!! Wie heeft dus een leuk idee voor dierenpark spijk, alles mag genoemd worden, er is meer dan genoeg ruimte... Vertel wat jou wel leuk lijkt in Dierenpark Spijk.
Datum: Woensdag, 30 Maa 2011, 14:23 | Bericht # 49
eagleeye
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 32 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
wat dacht je van een mangrovehal, met alleen moeras dieren. zo'n beetje zoals in Burgers Zoo. dat lijkt me wel eens leuk. is een keer wat anders dan die grote regenwoudkassen.
Datum: Woensdag, 30 Maa 2011, 14:38 | Bericht # 50
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Voor dit park lijkt me in plaats van de kleine volieres een gigantische vrije vlucht voliere wel mooi, Ook kan je misschien een grot voor aardvarkens maken die nu in je andere park zitten . Jortje Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel